Sveiki,
Kreipiuosi pagalbos - konsultacijos.
Bėda kaip ir aiški, bet vis dėlto dar sykį nupiešiu vaizdą.
Škoda Fabia, 2008 m. gamyklinės dujos - benzas. Prieš savaitę pradėjo durniuoti variklis, kai perjungi į dujų režimą. Apsukos nekyla aukščiau 2 000 ir nuolat turi kovoti su gęstančiu motoru. Perjungus į benzo režimą, ne iš karto, bet viskas grižta į savo vietą.
Nuvarėm mašiną apžiūrėti netoli kalvarijų gatvės (netoli Kuro aparatūros, vilniuje) į servisą, tai dujų diagnostika ale rodo, kad gali būti kaltas kompas. Malonumas - keitimas sako kainuotų apie 1500 lt.
Patarkite, ar apsimoka varyti dar į vieną servisą (patarkite, kuris pajėgus apžiūrėti tokia dujų įrangą ir kurioje vietoje), o gal tiesiog pradėti domėtis kompų kainomis...
Jei dujos gamyklinės, kodėl nevarai i ARX?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
ARX servisas politkorektiškai gali nebent priiimti - apžiūrėti, bet jie patys nieko daryti negali. Gali duoti rekomendacijas, kur ir ką reikėtų daryti. Taip sako. O šiaip patarė arba tiesiog nusiuntė į tą patį servisą netoli Kalvarijų g., kurį minėjau.
Dar kokių patarimų?
Škoda Fabia, 2008 m., 1.2 benzinas/dujos, 51 kw
Kai "kvepia" tokiom didelėm išlaidom, tai man asmeniškai net nekyla klausimų ar verta dar kur nors pasikonsultuoti. Kai tą pačią diagnozę pasako du ar trys specialistai, tai tik tada ir tai ne visu 100 procentų gali būti ramus, kad ji neklaidinga.
]
Jei problema išlindo smarkiau pašalus neskubėčiau keist kompo, gal paprasčiausiai stringa dujų padavimas prie žemų temperatūrų. Jei nedaug važinėji tai pratemsi šaltąjį periodą su benzinu, o atšilus gal vėl viskas puikiai veiks. Pats su I-os kartos Fabia per šalčius (žemiau -15) tik su benzu važinėdavau.
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Golfe su senom dujom net ir kurdavau ant dujų prie -15 -20. Maniškis golfukas buvo aplamai 4 metus benzino net nematęs. Per tą laiką spėjo ir benzino pompa prarūdyti. :)
P.S. Beje, dar pastebėjau tokį parašymą:
]