Sveiki, neveikia pakaitinimas , laiko rele sprendziat is garso suveikia. Gal kas zinot ar pati pakaitinimo grandine turi atskira saugikli ir kurioj vietoj jis yra. Taip pat gal kas turite elektrines schemas ar koks saugiklis kokia grandine apsaugo.
Aotomobilis oktavia 2002m 1.9TDI 66kw
pakaitinimo zvakes
Tre, 2010-09-29 16:48
#1
aksop
Offline
Last seen: prieš 7 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-09-09 13:37
pakaitinimo zvakes
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
Dabar svarbiausia sutvarkyti pakaitinima t. y. "Gal kas zinot ar pati pakaitinimo grandine turi atskira saugikli ir kurioj vietoj jis yra."nes sunkiai kuriasi rytais, o scemos ir koks saugiklis ka apsaugo taip pat.
Jei neveiktu pakaitinimo zvakes tokiu oru 99% kad neuzsivestum. Greiciausiai ne visos veikia.
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
Ijungus degima ne i viena is keturiu nepasiduoda itampa, na o jei uzsiveda tai valio variklis gyvas. Saugikli radau , ant akumuliatorio virsaus dezuteje . Dabar reikia surasti rele atsakinga uz pasildyma , gal kas esat susidure su panasia problema ir zinot kur ja rast?
Jei normalus variklis tokiu oru 100% dar vesis ir be pakaitinimo.
Na taip jei normalus, bet jau sunkiai.
Kazkada buvo sudeges saugiklis (metaline plokstele, ne skodoje) tai prie +19 vedesi bet jau sunkiai, nors ziema prie -28 uzsivedinedavau.
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
pas mane tdi, bet ar lauke +30 ar - 30 bent jau spiruokles emblema skydelyje dega kelias sekundes lyg kaistu zvakes.
Octavia 2,0 TDI
NU seip pakaitinimo zvakes veikia nuo ausinimo skyscio dacikiuko jei jis uzluzes tai buna kad ir kaip variklis karstas jis kaitina ilgai arba kaip salta jis nekaitina dacikiuka reikia pirnkt pagal numeri kur yra ant jo nes ju buna ne vienas variantas. O zvakes patikrinti paprasta nuimi pypkutes nuo zvakiu pasiimi ilga laida viena gala dedi prie akumo pliuso kitu brusteli per zvakes galiuka jei kibirksciuoja tai gera jei ne tai reiskias neveikia (tik nepriliesk prie korpuso :) )
Zvakes geriausia tikrinti su ampermetru o ne taip. Berods turetu buti apie 1-1.6 A, tiksliai nepamenu, reikia ziureti interente. Jei rodo begalybe, vadinasi nera grandines ir ji visiskai neveikia, taciau esant didesnei reiksmei, zvakes veikia, bet jos labai ilgai kaista. Kontrolinis tirkinimas kibirksciuoja ar ne, ar tikrinimas su lempute, parodis netiksliai.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Nu nezinau kiek tikrinta visada budavo gerai ir patogu nevisi turi dar ta ampermetra o beto manau nevisi zino kaip ji jungti reikia nuosekliai ar lygegreciai :)
O kaip prasichekinti PD pakaitinimo žvakes nelupant dangtelio? Vagas klaidų nemeta, bet įtariu kad ne visos kaitina, jei išvis kaitina...
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Nu jo - Robkek ar nors pats supranti ka rasai?
Gal kas turit AUTODATA ir galetumet tiksliai paziureti ir pasakyti kaip ten yra. As kiek supratau, tai pakaitinimo zvakiu grandine atjungia /sujungia rele , kuri tam tikra laiko tarpa laiko ijungtas zvakes priklausomai nuo ausinimo skyscio? ar variklio? temperaturos .
Taigi gal kas zinote kaip yra is tikro ir gal turite scemas ar galimybe paziureti kur nors ar zinote kur stovi pasildymo rele , butu malonu gauti atitinkancia tikrove bei teisinga informacija .
Jei ka nors izeidziau, atsiprasau , bet rasyti "vejus" vien del to kad rasyti tai !!!
biski suklydau, ne A, o Ohm. Sorry.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Fiziskai - NE. Tam kad zvake patikrinti, reikia prieiti prie tos dalies, kur jungiasi pipke.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Logiškai mastant vistiek laidų galai turi nueit į kokią tai relę ar kažkur jau ne pačiame variklyje. Silpnas aš ant elektros, matyt teks piniginę prasegt kokiam gudresniam jei pavyks rast. Nes pernai berods vienam servize ieškojo gal pusvalandį kur jos randasi, tai teko atsisveikint su jais kol nepradėjo ardyt bele kur.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Na, velnias zino kaip 2 octavijoj, bet pirmoje tai pakaitinimo laidas vienas visoms zvakems.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Nu taip ateina vienas laidas visom pakaitinimo zvakem ant vieno laido 4 pypkutes yra. nesuprantu kkas netinka kam isradinet dvirati ir ieskot patikrinimo budu sudetingu paimi laida viena gala prie pliusines klemos su kitu brukstelk per zvakes galiuka jei kibirksciuoja reiskias gera jei ne tai bloga. Jei kaitina ilgai zvakes kaip variklis karstas arba nekaitina kaip saltas (-5) tai reiskias kaltas gali buti teperaturos dacikas pasijungus laida turi but matyt o jei jis geras tai rele tada. Stebuklu nera :)
Sveiki,
kadangi neturejau laiko anksciau dalyvauti sitoje diskusijoje, tai pabandysiu pasakyti savo mintis viename poste.
Robkek - taip su ampermetru(ir amperais) tu cia gerai pavarei :) Is principo tai as supratau.
Kaip Tomas raso ,tai irgi priimtinas patikrinimo variantas, nes jei varza maza, tai kibirksciuos, jei didele(ar juolab begaline) tai ne.
Siap pagal varza tai turetu buti apie keliasdesimt omu(varza).
Dar viena diagnostika, tai issukti zvake ir jai paduoti maitinima. trumpai palaikius matosi kaip kaista zvake. Kazkada inte buvau rades, kaip pagal ikaitimo plota matosi ar zvake mirusi ar ne.
Bet vistiek "Pirma" vieta Robkek :) Tai draugiska SYPSENA.
Na, jo su A neblogai pavariau :D. Beje ir ne amerpemtra turejau omenyje, o miultimetra :)
Valdesai, turbut apie sita stenda kalbi - http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/straipsnis?name=straipsnis-1484&t=/129/227/237&l=3
Seip - zvakes varza yra 1-1.6. Jei bus 10, vadinasi ji ilgiau iakais iki savo temp. Pvz. 1-2-3 zvakes varzos 1.2, 4 - 10. Jei kaitins kokias 5 sekundes, tai 1-2-3 bus ikaitusi ir gerai pasildys kamer, tuo metu 4 - tik bus pradejusi silti. Bet ji, pagal Tomo testavimus, kibirksciuos. Taip kad kibirkstis ar kontroline lempute - ne patys tiklsiausias matavimas.
Alvi, jei pasak Tomo ir pas 2 eina vienas laidas visoms pipkems, tada fiziskai patikrinti tik nuemus pipkes. Arba per laida galesi patikrinti, jei visos zvakes bus mirusios :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
EGIS73 pagarba uz netingejima nuskanuoti ir ideti schemas, kuriu deka gedimas pasalintas. Atsisukus dangti esanti po vairu virs pedalu susirsdau rele patikrinau grandines tarp akumo ir reles bei reles ir zvaku - viskas tvarkoj, beliko rele kurios ijungima/isjungima valdo mikroprocesorius J248. Ijungus pasildyma, itampa is valdiklio psiduoda, beliko pakeisti rele ir viskas issisprende, zvakes kaista , variklis lengvai kuriasi.
Del pakaitinimo zvakiu patikrinimo, tai nauju zvakiu (gamintojas NGk) varza 1.0-1.1 omas. As manau, sprtendziant is OMO desnio , kuris teigia, kad I=U/R arba R=U*I. Tai pamatavus zvakes varza, galima tiksliai pasakyti ar ji darbinga ar ne, o kas liecia jos realu darba tai belieka http://www.technologijos.lt/n/technologijos/automobiliai_ir_motociklai/s...
Ir dar Ijungus degima, prasideda zvakiu pakaitinimas uzsidega geltona spirale pritaisu skydelyje, jai uzgesus pakaitinimas pasibaigia (as taip maniau) ir galima vesti, bet realiai bent pas mane jis vyksta daug ilgiau sprendziant pagal multimetro parodymus, spiralei skydelyje uzgesus, zvakes kaista dar apie 3-4 sekundes, po to atsijungia. Salindamas gedima patikrinau .
Sveikinu iveikus beda, o kurioje vietoje randasi ta rele kuri kalta buvo? Nes maniskiam seate turbut ta pati beda, nes zvakes geros, o kuriasi nelabai gerai.
Nu uzgesus spiraliai gali but kad dar sildo ir siep girdejau jei saltas variklis tai dar uzsivedus jis kaitina dar kas kuri laika kad greiciau pasiekt pliupsnio temperatura. Nu kiek vienas meistras sprendzia savaip problema :) As kaip as susiduriau tai pirma su lempute patikrinau ar i pypkutes ateina srove (viena laida i pypke kita i korpusa ) paskui patikrinau su laidu ar geros zvakes buvo viena nusprogus o pasijungus vag radau kad nusproges ausinimo skyscio temperaturinis dacikas nuo kurio priklauso ar kaitina zvakes ar ne nupirkau dacikiuka uz 70 lt ir problema issiprende :)
Papasakok apie zvakes ir pliupsnio temperatura truputi daugiau. Idomu.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Siandien pakaitinimo zvakes tikrinau su multimetru, zodziu viena rodo 1.5omo, kitos trys 0.9 - 1.0 omo - tai dabar nezinau ar ta viena bloga, ar tos trys blogos, ar isvis visos keturios geros?
Bet kiek domejausi zvakiu tikrinimu tai skirtumas tarp ju neturi buti daugiau 0.2 - 0.5 omo
Na kol kas tai zvakes geros. Viena gal kito gamintojo ar kitoks biski modelis.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
pakeliant tema noreciau paklaust
kur randasi octavia II 1.9tdi pakaitinimo zvakes?
taip pat kaip ir 2.0tdi po dangteliu ar pas 1.9 keitimo procedura lengvesne...
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
1,9 ne po dangteliu, daug paprasčiau viskas
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
o tai reikes bandyt uzsiimt sestadieni pakeitimu zvakiu jei nereikes dangtelio nuimt
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Kiek teko skaityti 1.9 paprasčiau ir ne. Paprasčiau, nes ne po dangteliu, ne - nes yra galimybė, kad nulūš besukant.
2.0 - sudėtingiau, nes reikia dangteli nuimti, bet kad neišsisuks galimybės žymiai mažesnės, nes neturi kontakto su aplinka. Neskubant, vasara, pirma kartą keisdamas - užtrukau iki 1val.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Savo tris pirmas pasikeičiau labai lengvai. Šiandien nusipirkau ir likusę neveikiančią. Prisiskaičiau forume tai irgi bijau keistis dabar. Nors draugelis auto dalių pardavėjas paaiškino, kad VW grupės labai didelė retenybė kad nulužtų. Kitų markių žymiai lengviau lūžta. Beje, koks skirtumas po dangteliu jos ar ne. Žvakės per laiką paprasčiausiai prikepa, todėl sunku jas išsukti. Juk galva ne iš paprasto metalo, kad prirūdytų. :)
]
Kad 1.9 keičiant lūžinėja, tai pas rusus pilna temų. O dėl 2.0 radau info, kad retai. Bet kokiu atveju , tai galėtu patvirtinti tik meistrai, kurie dažnai keičia.
Škoda Octavia II 2005 2.0 TDI BKD "Praha" nuo 2012.05
Tai pas rusus, jei raktas didesnis negu 14, tai jau nanotechnologijos, nieko keisto, kad ir luzineja :)))) O be to kiek ten pas juos tu 1,9 yra? Manau LT daugiau pririnktum :))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
nu ziuresim ant kiek ten uzkepe neuzkepe ,paemiau dabar nauja zvake i rankas paemiau 10" galvute paziurejau graziai uzsimauna ten ant zvakes viskas ziuresim kaip ant motoro bus :)
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
kol nesukiotos kreivarankiu, tai atsisuka, o naujas dedant gi nesunku ir sutept sriegi, kad ateityje problemu nebutu.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Bandžiau ieškoti, bet kažkaip tokios info pas rusus neradau.
]
Jei sutepsi, tai prisidarysi ateiciai bedos. Tepalas prikeps ir nuo to tik sunkiau bus paskui atsukti.
TDI DSG7
reikia tepti vario tepalu ir bedu niekad nebebus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taigi, pasikeičiau žvakę. Išsisuko laaabai lengvai. Ant sriegio jokių nuodėgų žymių, net blizga. Kaip pataria internetas, atsukinėti reikia tik ant karšto variklio. Ir skirtingai nei pataria internetas, jokių tepimų sriegio. Užkeps - bus mišios. Turiu vario tepalo, kaip patarė Tiukus, taip pat norėjau juo sutepti. Bet dėl viso pikto pasiskambinau pažįstamam meistriukui. Nors vario tepalas ir skirtas aukštom temperatūrom, bet patarė nekišti nagų dėl šventos ramybės. Apie kitokius tepalus net ir minčių panašių neturėti.
]
Vįsą laiką tepame varžtų ir kitus sriegius kurie dirba aukštoje temperatūroje (>300laipsnių pagal celsijų) pramonėje, ir niekas neužkepa, o jei tik nesuteptas, tai atsukt šansų nėra, čia iš patirties. Tepame šituo: http://www.mechanica.lt/get.php?f.1532
Tuo pačiu sutepu ir pakaitinimo žvakių sriegius, ir blogiau tikrai nėra.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
vaziuoju keist palinkekit sekmes :)
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Alvi, kai tepama tam skirtais tepalais, tai dėl to nesiginčinu, gal ir gerai. Bet kai internete patarimų, kad vos ne salidolu tept, tai tada problemos ir kyla.
]
Tai viskam yre spec. priemonės, lašiniais gi neteplioji varžtų sriegio.
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
Manau kad yra ir tokių. Bet pažvelkim ir iš kitos pusės. Kas pirks specialų tepalą už velniai žino kokią kainą, kai jo prireikia kokį kartą per dešimt metų. Pats rudenį nusipirkau vario tepalo flakoną. Specialiai dėl ratų varžtų pirkau. O paskui pagalvojau, kad su mano naudojimu, tai man jo turėtų užtekti maždaug dvidešimčiai metų. :)
]
Tie kam nieko nereikia dažniausiai patys nieko ir netvarko, važiuoja kol sugriūna ir į servizą arba į marčias leidžia. Egi nukrypom mes jau nuo temos, rišam...
Ex '06 Škoda Octavia Combi TDi
VAG forever...
nu ka zvakes pakeistos ,atsisuko lengvai prikepusios nebuvo ,is 4 veike 2 taigi neveltui keiciau
tik kad nepatiko kad sutrunija laidu apsaugos kurie jungiasi ant zvakiu ,si karta dar sumeistravau bet jau kita karta keiciant reiktu ir laidu nauju speju ju kaina nevaikiska
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
Beje, naujausiom meistrų žiniom, kas keis žvakes, sriegį "sutepkit" grafitu. Paprasčiausias būdas, sriegį "apipaišykit" paprastu grafitiniu pieštuku. Tada įsisuks ir ateityje atsisuks be jokių problemų.
]
pakeitus zvakes kurimasis pasikeite kaip diena ir naktis
ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.
cia truputi neitema, bet ar galima grafitu sutepinet ratu varztus ? :)
gali bet kokiu sutepimu tept varztus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai grafitinis tepalas - manau irgi ta pati efekta duoda. Liambda zondu sriegis ir buna suteptas grafitiniu tepalu, o jis kaip zinia irgi aukstoj temperaturoj stovi.
Jei nusisneku - pataisykit mane :)
Puslapiai