Galbut kazkam pravers si informacija kovojant su deganciu "check engine" :
http://www.failai.in/show/F/B613D7EA4/06f_907_807_B_J583_G295.doc
Galbut kazkam pravers si informacija kovojant su deganciu "check engine" :
http://www.failai.in/show/F/B613D7EA4/06f_907_807_B_J583_G295.doc
Arvydass, o gal gali kazka placiau dar ir parasyt.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Galiu pabandyti atsakyti i forumieciu klausimus.
NOx sensorius nera labai paplitusi tema del siauro panaudojimo ( 4x4 , FSI )
Bedomis kazkiek dalijamasi :
http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?t=92930&f=82#p1623247
Taip pat ir nerusiskuose puslapiuse ( pagooglinkite) .
Octavia II 2.0FSI 4x4
Na nejaugi sunku kazkoki reziume parasyt. Juk tam sitas forumas ir skirtas, kad butu galima informacija rasti cia. Kas butu, jei visos temos kurtume tokias kaip tavo. PVZ.:
Nustatytos CheckEngine gedimo del kazko priezastys ir sprenduimo budai. Pagooglinkit rasite.
Tepalo filtro keitimo instrukcija. Pogooglinkit rasite.
Valytuvo perrinkimas. Pagooglinkit rasite
...
Pagavai minti.?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Jei jau darant diagnostika vagcomu yra nustatyta , kad yra klaidos is saraso mano pateiktame aprasyme ( viena arba kelios , arba nera rysio su NOx sensoriumi ) , tai nebijokite nusiimti dugno apsauga ir nusiimti ta blokeli ir issisukti sensoriu is duslintuvo vamzdzio ( atkirpti laidu nebutina , nes jie prastai lituojasi ). Yra didziule tikimybe , kad del konstrukcijos netobulumo dregme patenka po jungties kaladele ( ja pajudinus jauciasi judejimas - atsokusi nuo korpuso ; toliau zr. mano aprasyma ) . Todel del susidariusiu oksido drusku gali buti "sodinamas" signalas arba laidininkai gali tiesiog nukoroduoti . Jei ta radote , tai astriu irankiu isdroziate hermetika ir atidarote blokelio dangteli . Randate nesustingstanti hermetizuojanti skaidru geli , kuris dengia elektronine plokste ( PCB ) . Ji atkeliate toje vietoje , kur reikes prieiti prie ilituotu jungties kontaktu. Islituojate jungti ir paruosiate lydviete ilitavimui. Pacia jungti apdirbate dremeliu , kad butu galima prilituoti lankscius laidus , kuriuos ilituosite i PCB plokste. Po litavimo rekomenduoju lydvietes praplauti spiritu , o po to kur tik ka imanoma hermetizuoti . Blokelio viduje hermetizavimui panaudoti ta pati geli . Dangteli "pasodinti" ant hermetiko . Kitose vietose galima panaudoti kad ir karstus klijus is pistoleto. Duoti sustingti ir sumontuoti atgal i vieta . Tada pasijungiame vagcoma , nuresetiname kompa ir ziurime ar meta kokia nors NOx sensoriaus klaida . Po to vel ziurime ka rodo su uzvestu varikliu. Toks eksperimentas . Kitu atveju arba perkate nauja NOX uz kokius 1800 Lt ,arba rizikuojate 200 euru ir ieskote ebajuje "donoro" .
Octavia II 2.0FSI 4x4