NOx sensoriaus 06F 907 807 gedimas FSI varikliams

5 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Arvydass
Arvydass portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 3 mėnesiai
Joined: 2009-08-27 22:50
NOx sensoriaus 06F 907 807 gedimas FSI varikliams

Galbut kazkam pravers si informacija kovojant su deganciu "check engine" :

http://www.failai.in/show/F/B613D7EA4/06f_907_807_B_J583_G295.doc

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Arvydass, o gal gali kazka placiau dar ir parasyt.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Arvydass
Arvydass portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 3 mėnesiai
Joined: 2009-08-27 22:50

Galiu pabandyti atsakyti i forumieciu klausimus.
NOx sensorius nera labai paplitusi tema del siauro panaudojimo ( 4x4 , FSI )
Bedomis kazkiek dalijamasi :
http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?t=92930&f=82#p1623247
Taip pat ir nerusiskuose puslapiuse ( pagooglinkite) .

Octavia II 2.0FSI 4x4

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Na nejaugi sunku kazkoki reziume parasyt. Juk tam sitas forumas ir skirtas, kad butu galima informacija rasti cia. Kas butu, jei visos temos kurtume tokias kaip tavo. PVZ.:

Nustatytos CheckEngine gedimo del kazko priezastys ir sprenduimo budai. Pagooglinkit rasite.
Tepalo filtro keitimo instrukcija. Pogooglinkit rasite.
Valytuvo perrinkimas. Pagooglinkit rasite
...

Pagavai minti.?

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Arvydass
Arvydass portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 3 mėnesiai
Joined: 2009-08-27 22:50

Jei jau darant diagnostika vagcomu yra nustatyta , kad yra klaidos is saraso mano pateiktame aprasyme ( viena arba kelios , arba nera rysio su NOx sensoriumi ) , tai nebijokite nusiimti dugno apsauga ir nusiimti ta blokeli ir issisukti sensoriu is duslintuvo vamzdzio ( atkirpti laidu nebutina , nes jie prastai lituojasi ). Yra didziule tikimybe , kad del konstrukcijos netobulumo dregme patenka po jungties kaladele ( ja pajudinus jauciasi judejimas - atsokusi nuo korpuso ; toliau zr. mano aprasyma ) . Todel del susidariusiu oksido drusku gali buti "sodinamas" signalas arba laidininkai gali tiesiog nukoroduoti . Jei ta radote , tai astriu irankiu isdroziate hermetika ir atidarote blokelio dangteli . Randate nesustingstanti hermetizuojanti skaidru geli , kuris dengia elektronine plokste ( PCB ) . Ji atkeliate toje vietoje , kur reikes prieiti prie ilituotu jungties kontaktu. Islituojate jungti ir paruosiate lydviete ilitavimui. Pacia jungti apdirbate dremeliu , kad butu galima prilituoti lankscius laidus , kuriuos ilituosite i PCB plokste. Po litavimo rekomenduoju lydvietes praplauti spiritu , o po to kur tik ka imanoma hermetizuoti . Blokelio viduje hermetizavimui panaudoti ta pati geli . Dangteli "pasodinti" ant hermetiko . Kitose vietose galima panaudoti kad ir karstus klijus is pistoleto. Duoti sustingti ir sumontuoti atgal i vieta . Tada pasijungiame vagcoma , nuresetiname kompa ir ziurime ar meta kokia nors NOx sensoriaus klaida . Po to vel ziurime ka rodo su uzvestu varikliu. Toks eksperimentas . Kitu atveju arba perkate nauja NOX uz kokius 1800 Lt ,arba rizikuojate 200 euru ir ieskote ebajuje "donoro" .

Octavia II 2.0FSI 4x4