Gazuokasdientdi >> na taip, dar vienas variantas - aplamai įsigyti ne VAG koncerno mašiną.. Tiesa, žinant kad nemažai kitų gamintojų įsipainioję į savo "dyzelgeitus", tik mažiau rezonanso sulaukusius, tektų gerokai pasidomėti, prieš perkant nelemtą mašiną :)
Galingas.lt chip tuning:
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu https://www.galingas.lt
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu https://www.galingas.lt
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu https://www.galingas.lt
passat b6 1,9tdi 77kw, tech apžiūroj parodė ne pačius geriausius rezultatus-iš pirmo bandymo išmetimas 9 oš leistinų 3. Dublis 2, po prasilakstymo-6..
Oro filtras nebuvo keistas, bet nėra aklinai užsinešęs. Kuras pilamas padorus, automobilis nedūmina.Daugiau smulkmenų nežinau.
Kas esate susidūrę, kokių priemonių ėmėtės?
filtra reik keist butinai, kad tau atrodo nieko nereiskia. jai filtro keitimas ir duslintuvo praputimas nepadeda, kazka variklije reikia taisyt.
ukiskas budas pagerint ismetima pagriuvusiam motoruj i kura ipilt zybalo.
Vytautai su bloga osm. isiurbiamo oro kiekis nesikeicia, o tik atitinkamai paduodama kuro. del to dumingumas neturi dideti. ir kaip zinia ji genda tik neigiamus parametrus nei uzduota. bet jai ja prislopinus turetu mazet dumingumas, bet to dar nebandziau. kaip ir darosi su ipurskimo siurbliais sumazinus kuro norma dumingumas sumazeja riskiai.
Praeidinėjau ką tik su 2002 m. fabia sdi. Kadangi labai nesiruošiau, nes pirmas važiavimas pas mane būna gedimų identifikavimui, tai vienas iš didelių trūkumų buvo dūmingumas, kažkur 8.0, kai galima kažkur ten 2.3 ar pan., nepamenu tiksliai. Ne aš važinėju, tai labai nesmaugia, matyt dėl to ir suodžių daug.
Bet manau ne tai labiausiai padėjo, nes pripyliau jo realiai tik parą prieš pakartotiną TA, bet tiesiog nepagailėjau auto prapersti ant laisvų normaliai prieš pat važiuojant į TA. Realiai tą pačią procedūrą dariau pats, tik gal kokius 10-15 kartų užmyniau. Taip prasiperdė, kad pats apakau, kol nepatikrino, nes TA iš pirmo karto parodė tik 1.x panašiai...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Ar įmanoma, kad Skoda įrašytų softą buvusi prieš dyzelgeitą? Aš galvoju, kad turėčiau turėti teisę prašyti tokio automobilio, koks jis išriedėjo iš gamyklos?
Nesu tikras, ar praėjus metams postas vis dar aktualus, tačiau bet kuriuo atveju noriu priminti, jog pas mus pre-Dieselgate programinę įrangą galima persirašyti už simbolinę kainą, o atliekant bet kuriuos kitus variklio / pavarų dėžės programavimo darbus - įeina į kainą pagal nutylėjimą.
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu https://www.galingas.lt
Šitas judesys Lietuvoj buvo prieš porą metų.
Ir su Ea189 varikliais kurie nuo 7 golfo ar Mk3 octavia nebepatenka. Čia 2009 iki 2015 metais ir paskutiniai modelio su senais matorais ėjo į superb mk2.
Sveiki. Ar kas nors ryžosi naikinti dieselgate programą? Ar tikrai verta, kaip kad visur "reklamuoja" galingas.lt (nes, kas įdomu, tik jie vieni!)?
Mano Passat B8 2.0 TDi su maža rida ir mažai važinėju (ypač dabar karantine, kai darbas iš namų), tai galvoju, be dieselgate gal būtų "sveikiau" tokiai mažai judančiai mašinai nei su?
Visi daro tas programas, tik galingas labiausiai reklamuojasi ant to dieselgate reikalo ir pudrina žmonėms smegenis :) Visus juos tokių metų realiai reikia koreguoti tik dėl smagesnio važiavimo ir geresnio reagavimo į gazo paspaudimą, o ten kol tas dpf užsikiš, pavargsi ir laukti. Neteko dar nė vieno man pjauti ar girdėti, kad kažkas pjovė dėl visiško užsikišimo, nors ridos jau buvo gan didelės. (virš 300t km)
Pritarsiu evkai’. Nusispjaukit jus į visas tas reklamas- išpjauti, išprogramuoti, išmesti. Jie iš to gyvena, todėl ir įnirtingai reklamuoja savo paslaugas, bei gasdinimo būdu ieško klientų.
Prsiminiau savo prosenelį. Gulėjo jis žmogus ligoninėje su kojos venų uždegimu. Atėjo jaunas daktarėlis ir sako- ruoškis tėvuk, rytoj tau koją pjausim lauk(amputuosim). Tas jam atsakė-byrką sau nusipjauk, o mane gydyk. Ir pagijo ir su sava koja liko. Istorija, beje tikra neišgalvota.
Antra auto kaip apdorota. Opelis gal kiek ilgiau trauke, bet sitai ir regeneracijos daznai ejo ir galu gale egr strigt pradejo. Neperkope 200k km, nors didziaja laiko dali gyveno trasoje. Kazkaip nesigailiu del atliktu darbu.
arba zinai kurios yra paveiktos ir neperki nuo 2009m iki 2015m
ea288 nepaveiktos
Gazuokasdientdi >> na taip, dar vienas variantas - aplamai įsigyti ne VAG koncerno mašiną.. Tiesa, žinant kad nemažai kitų gamintojų įsipainioję į savo "dyzelgeitus", tik mažiau rezonanso sulaukusius, tektų gerokai pasidomėti, prieš perkant nelemtą mašiną :)
Galingas.lt chip tuning:
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu
https://www.galingas.lt
nusipirk toyota ir baigsis visi programavimai....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gavę aiškų priminimą apie tai, jog senokai nedovanojome nuolaidų savo darbams VAG grupės šeimininkams, darome išvadas :)
https://galingas.lt/naujienos/nuolaida-vag-grupei-2019-06/
Galingas.lt chip tuning:
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu
https://www.galingas.lt
Nu va kaip gerai, pirmyn chebra kas norit pasikoreguot :)
“Dieselgate” skandalo tęsinys: melagingas algoritmas – melagingame algoritme :)
https://galingas.lt/blogas/dyzelgeitas-dyzelgeite-skandalas-tesiasi
Galingas.lt chip tuning:
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu
https://www.galingas.lt
ne dyzelgeitas, bet į temą:
passat b6 1,9tdi 77kw, tech apžiūroj parodė ne pačius geriausius rezultatus-iš pirmo bandymo išmetimas 9 oš leistinų 3. Dublis 2, po prasilakstymo-6..
Oro filtras nebuvo keistas, bet nėra aklinai užsinešęs. Kuras pilamas padorus, automobilis nedūmina.Daugiau smulkmenų nežinau.
Kas esate susidūrę, kokių priemonių ėmėtės?
octavia '14 1.6tdi
Mes įmonės automobilius ir ganėtinai apynaujus, tokiais atvejais “pamaitiname” paildais į kurą ir gerai su jais pravažiuojame. Naudojame šį:
https://www.pyrmolita.lt/produktas/daugiafunkcinis-dyzelinio-variklio-valymo-priedas-in-out-cleaner/
filtra reik keist butinai, kad tau atrodo nieko nereiskia. jai filtro keitimas ir duslintuvo praputimas nepadeda, kazka variklije reikia taisyt.
ukiskas budas pagerint ismetima pagriuvusiam motoruj i kura ipilt zybalo.
superb 2012 1.6 GreenLine
Dar girdėjau kad žmonės užsipila Pro Diesel (nu to brangesnio degalinėje), tai skaičiai taip pat pagerėja :)
Nuo 2018-04: Octavia II 2006m, 77kw
Oro srauto matuoklę kitą bandyt dėt. Čia toks iš oro spėjimas - pirma pasitikrint parametrus reiktų.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Vytautai su bloga osm. isiurbiamo oro kiekis nesikeicia, o tik atitinkamai paduodama kuro. del to dumingumas neturi dideti. ir kaip zinia ji genda tik neigiamus parametrus nei uzduota. bet jai ja prislopinus turetu mazet dumingumas, bet to dar nebandziau. kaip ir darosi su ipurskimo siurbliais sumazinus kuro norma dumingumas sumazeja riskiai.
superb 2012 1.6 GreenLine
Praeidinėjau ką tik su 2002 m. fabia sdi. Kadangi labai nesiruošiau, nes pirmas važiavimas pas mane būna gedimų identifikavimui, tai vienas iš didelių trūkumų buvo dūmingumas, kažkur 8.0, kai galima kažkur ten 2.3 ar pan., nepamenu tiksliai. Ne aš važinėju, tai labai nesmaugia, matyt dėl to ir suodžių daug.
Tai įpyliau tokio priedo į kurą: https://www.autoaibe.lt/autochemija/kuro-priedai/rvs-master-fueiex-diesel-daugiafunkcinis-priedas-dyzelinui-99112
Bet manau ne tai labiausiai padėjo, nes pripyliau jo realiai tik parą prieš pakartotiną TA, bet tiesiog nepagailėjau auto prapersti ant laisvų normaliai prieš pat važiuojant į TA. Realiai tą pačią procedūrą dariau pats, tik gal kokius 10-15 kartų užmyniau. Taip prasiperdė, kad pats apakau, kol nepatikrino, nes TA iš pirmo karto parodė tik 1.x panašiai...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Ar įmanoma, kad Skoda įrašytų softą buvusi prieš dyzelgeitą? Aš galvoju, kad turėčiau turėti teisę prašyti tokio automobilio, koks jis išriedėjo iš gamyklos?
Buocius-, man atrodo tavo mašina jai iš gamyklos išėjo po dyzelgeito. Nebent remap daryti.
Škoda Kodiaq RS
Superb III jau naujesnės serijos varikliai.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Bet regeneracija tai jofana, kad dažnai vyksta. Kuro sanaudos irgi toli gražu iki deklaruojamų.... Labai toli gražu..
Aš kamščiuose jungiu SPORT režimą, ir jau nebepastebiu regeneracijų, nes labai gerai išdega su S. :)
Beja AdBlue yra pas tave Buocius?
Škoda Kodiaq RS
Taip, yra. Na, kad ir kuro sanaudos keistai aukštos, tai jyla įtarimas...
O tai kokios sąnaudos maždaug pas tave?
Adblue dažnai pili?
Škoda Kodiaq RS
Adblue kas 10kkm.
Sąnaudos užmiestyje 6.5 l/100 km.
Normalios tos sąnaudos. Jei važinėji apie 120-130. Ir dar kardanas sukasi po apačia.
Škoda Kodiaq RS
Aš čia kalbu apie važiavimą ant ~100 km/h.
Sąnaudas deklaruoja beveik per 2 litrus mažesnes...
Na jei apie 100km/h, tai gal tikrai daugoka.
Aš su miestu iki 6,5 telpu.
Škoda Kodiaq RS
Nesu tikras, ar praėjus metams postas vis dar aktualus, tačiau bet kuriuo atveju noriu priminti, jog pas mus pre-Dieselgate programinę įrangą galima persirašyti už simbolinę kainą, o atliekant bet kuriuos kitus variklio / pavarų dėžės programavimo darbus - įeina į kainą pagal nutylėjimą.
Šiek tiek papildomos info:
https://galingas.lt/blogas/nematoma-dyzelgeito-skandalo-puse/
https://galingas.lt/blogas/dyzelgeitas-dyzelgeite-skandalas-tesiasi/
https://galingas.lt/blogas/vag-throttle-lag-sprendimas-wltp/
Galingas.lt chip tuning:
- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu
https://www.galingas.lt
Ar Lietuvoj yra koks judesys:
https://youtu.be/38ZlICWKy1s
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Šitas judesys Lietuvoj buvo prieš porą metų.
Ir su Ea189 varikliais kurie nuo 7 golfo ar Mk3 octavia nebepatenka. Čia 2009 iki 2015 metais ir paskutiniai modelio su senais matorais ėjo į superb mk2.
Hm, aš apie kompensacijas euriukais. Gal, kolegoms labiau pasisekė, nei man...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/lietuvos-vairuotojams-siulymas-bylinetis-su-volkswagen.d?id=76570945#cxrecs_s
anksciau patikrindavau pagal vin ir atnaujinta atmesdavau.
Tai gi sakė kad išmokas tik Vokietijoj ir Šveicarijoj . Trečioms šalims špygą )))
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Sveiki. Ar kas nors ryžosi naikinti dieselgate programą? Ar tikrai verta, kaip kad visur "reklamuoja" galingas.lt (nes, kas įdomu, tik jie vieni!)?
Mano Passat B8 2.0 TDi su maža rida ir mažai važinėju (ypač dabar karantine, kai darbas iš namų), tai galvoju, be dieselgate gal būtų "sveikiau" tokiai mažai judančiai mašinai nei su?
o tai koks tikslas tobulinti daikta kuriuo beveik nesinaudoji, su dyzelheiru ar be dyzelgeito masina taip pat stoves
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
yra tiesos :) , bet galvoju, be dieselgate gal mažiau dils DPF ir EGR.. tai net važinėjant taip pat (mažai) jie ilgiau tarnautų..
dpf ir egr nedyla, jie uzsikisineja, o ypac greitai uzsikisineja vazinejant tik miesto rezimu mazais atstumais, jie niekaip tau ilgiau netarnaus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
pirmas klausimas isvis tu isitikines, kad atnaujinta tavo programa vw atstovybei?
Visi daro tas programas, tik galingas labiausiai reklamuojasi ant to dieselgate reikalo ir pudrina žmonėms smegenis :) Visus juos tokių metų realiai reikia koreguoti tik dėl smagesnio važiavimo ir geresnio reagavimo į gazo paspaudimą, o ten kol tas dpf užsikiš, pavargsi ir laukti. Neteko dar nė vieno man pjauti ar girdėti, kad kažkas pjovė dėl visiško užsikišimo, nors ridos jau buvo gan didelės. (virš 300t km)
Pritarsiu evkai’. Nusispjaukit jus į visas tas reklamas- išpjauti, išprogramuoti, išmesti. Jie iš to gyvena, todėl ir įnirtingai reklamuoja savo paslaugas, bei gasdinimo būdu ieško klientų.
Prsiminiau savo prosenelį. Gulėjo jis žmogus ligoninėje su kojos venų uždegimu. Atėjo jaunas daktarėlis ir sako- ruoškis tėvuk, rytoj tau koją pjausim lauk(amputuosim). Tas jam atsakė-byrką sau nusipjauk, o mane gydyk. Ir pagijo ir su sava koja liko. Istorija, beje tikra neišgalvota.
Antra auto kaip apdorota. Opelis gal kiek ilgiau trauke, bet sitai ir regeneracijos daznai ejo ir galu gale egr strigt pradejo. Neperkope 200k km, nors didziaja laiko dali gyveno trasoje. Kazkaip nesigailiu del atliktu darbu.
Škoda Superb 2012 m. 103 kW 2.0 TDI
Įdomumo dėlei, kas kiek km skaitosi kolegoms "dažna" regeneracija?
Puslapiai