2.0TDI tepalo siurblio ašelė

55 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34
2.0TDI tepalo siurblio ašelė

Planuoju profilaktiškai keisti tepalo siurblio ašelę.
Tai kaip suprantu šios problemos sprendimo variantai yra keli:
1. Keisti tik ašelę, jei balansyras ir pompa neišsimalus. Jei išsimalus restauruoti.
2. Keisti visą sistemą iš grandinės į dantratinę. Esant dantratinei pavarai ašelė matyt gauna tolygesnį krūvį ir neišsimala.
3. Kolchozinti imant gerą brangų šešiakampį raktą ir iš jo padaryti ašelę kuri būtų šiek tiek ilgesnė, tuomet dirbs didesniu paviršiumi ir gal neišsimals. Nors esant kietesnei ašelei daugiau kentės pompa ir balansyras.
4. Dėti visą mechanizmą nuo 1.9TDI. Klausimas ar tepalo slėgis bus pakankamas kadangi perdavimas sumažėja dvigubai, ypač jei variklis 125kW. Matyt VW ir pakeitė visą mechanizmą tam kad pakelti tepalo slėgi.

Kaip sprendžiate jūs? Pigiausias variantas - keičiat tik ašelę, jei nėra didelio išdilimo balansyre ar siurblyje ir viskas?

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

Panašu, kad šis variklis nepopuliarus tarp klubiečių.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

variklis tikrai nera nepopuliarus, manau aseliu keitimas yra nepopuliarus del to ir diskusijos siuo klausimu nera

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

O kodėl ašelių keitimas nėra populiarus? Mano nuomone 2.0TDI varikliuose tai yra pati didžiausia problema, kurią reikia spręsti vos tik nusipirkus auto. Nes prasisukus tepalo ašelei pasekmės būna žymiai liūdnesnės nei kad trūkęs diržas. Dažniausiai tenka keisti variklį ir restauruoti turbiną.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

kas be ko pasekmes visad yra kazkam suluzus variklyje. Klausimas kas kiek km reikia ta asele keisti, kiek ji kainuoja ir panasiai, statistika daugumai butu idomi...

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

Labai daug nuo ko priklauso.
Baltieva rekomendavo pakeisti ašelę jei mašina nuvažiavus 200kkm. Bet kiek teko domėtis tai buvo ir tokių variantų kam keitė ir garantiniu metu, nes prasisuko. T.y. nuvažiavus iki 100kkm. Konkretaus atsakymo kada keisti nėra - reikia keisti tada kol dar neprasisuko. Prasisukus ašelei, stoja siurblys, krenta tepalo slėgis (tačiau kažkodėl daviklis salone apie kritusi slėgį nepraneša). Pirmiausia tepalo badą pajaučia turbina, atsiranda pašaliniai garsai, o galiausiai užkala variklis negaudamas jokio tepimo. O lemputė skydelyje dažniausiai užsidega tik tuomet kai iš vis nebebūna slėgio, ir tuomet jau greičiausiai reikės keisti variklį.

Va kaip atrodo sudilusi (prasukta) ašelė:

Kaip aš suprantu pirmuose 2.0TDI varikliuose siurblys buvo varomas grandinine pavara:

Paskui VW pamatę ką padarė pavarą pakeitė į dantratinę. Bet tai tik šiek tiek padidino ašelės tarnavimo laiką. Matyt esant dantratiniai pavarai gaunamas tolygesnis perdavimas nei grandine. Be to visas tas mechanizmas buvo nepatikimas, prasisuka žvaigždės, lūžta įtempėjas.

Ši problema buvo galutinai išspręsta CR varikliuose berods nuo 10'-11' metų, ten ši 6mm ašelė buvo pakeista į 10mm. Apie prasuktą 10mm ašelę neteko girdėti.

Bėda tame kad vien pakeitus naują ašelę šios problemos neišsprendi. Kadangi dyla ne tik ašelę bet ir balansyras (balancer shaft 2). Todėl pakeitus vien ašelę išlieka didelė tikimybė kad prasisuks visvien.

Va čia pavyzdys kaip viskas atrodo:

arba dar vienas

O čia aplamai apie 20TDI siurblio problemas ir sprendimo būdus:

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

va cia tai isamiai viskas, dekui uz info

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

kokia kaina viso rem komplekto, jei gali ir kodus detaliu parasyk

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

Kodų neturiu. O ir kaina priklauso nuo to kaip remontuosi. Baltieva siūlo keisti tik ašelę. Ašelės kaina 5-6€, pakeitimas ~100€. Bet aš manau kad pakeisti tik ašelę nepakanka.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

tada keiti ka manai reikalinga, skirsis tik detaliu kaina, darbas tas pats lieka

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

tai vat ir bandau rasti atsakymą. Manau kad reiktų dėti laiko patikrintą siurblį nuo 1.9TDI. Manau kažkas apie 200€ būtų. Bet tai jau kolchozinimas ir to baltieva nedaro, tai reiktų surasti gerą meistrelį, kuris suprastų ką daro.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

Aseles
100mm- 03G115281E
77mm- 03G115281F

Tepalo siurblys:
2,0 Tdi- 03G103295AK
1,9 Tdi- 06A115105BS1

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

Man atrodo kad ilgesnė 03G115281E ašelė ėjo į naujesnius Common Rail variklius.
Įdėjus 1,9 Tdi- 06A115105BS1 siurblį ašelė nebereikalinga.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

as tik kodus sumeciau ka radau, jei kam reikes

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Tai skaitau, kad asele kartu su tepalais reikia keisti :))) Nu gerai, su dirzu :))


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

Vis dėl to kaip gerai, kad Skoda nežengia koja kojon su naujausiomis technologijomis. Ogi pasirodo, kad variklyje BMN tepalo pompa yra varoma grandinine pavara, panašiai kaip 1.9TDI variklyje ir panašu kad dėl to nekyla jokių problemų. Šie varikliai neturi balansyrų, kurie ir yra šios problemos priežastis. VW stengėsi patobulinti 2.0TDI varikli ir į "prabangesnius" modelius kaip SuperB, Passat, AUDI A4, A6 montavo jau "patobulintus" variklius. Ir tik 2010-2011 metais šis eksperimentas jiems pavyko. CR varikliuose ši problema galutinai išspręsta.

Aš sukėliau didelę audrą beieškodamas problemos, bet manau šita tema bus naudinga SuperB savininkams.

Octavia RS Combi 2007

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Tu nors supranti kokia pieva parasei dabar? Ne paprasciau butu deti tas pievas i skelbimu skilti?


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

Ir kas čia tamstai nepatiko? Informacija tikrai naudinga kurią surinkau ir manau privers daugeliui SuperB savininkų.

Octavia RS Combi 2007

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Ir puls pas tave keisti ašelių :)


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Arturasz
Arturasz portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-04-29 10:58

Sveiki visi,

Gaila, kad pirmas pranešimas ir iškart tokioje temoje... Bet yra kaip yra.
Žodžiu ir man vakar užsidegė low oil pressure lemputė. Išjungus įjungus kurį laiką nedegė, bet po to vėl įsižiebė.

* Automobilis Škoda Superb 2009 11, variklis 2.0TDI CR 125kW CBBB;
* Alyvos lygis geras (daugiau nei pusė);
* Iki alyvos keitimo liko 2000 km, bet abejoju ar esama alyva suskystėjo iki tiek, kad siurblys nebesukeltų slėgio;
* Jog sugedo alyvos slėgio jutiklis, manau, maža tikimybė;
* Automobilio rida 220.000 km

Kokie veiksmai toliau? Kur patartumėte tempti Vilniuje? Kas specializuojasi šios problemos sprendime ir gali pasiūlyti all in one paslaugą? Kaip suprantu pirmiausiai reikėtų mechaniškai patikrinti alyvos slėgį ir tik vėliau lįsti į variklio karterį?

Monaikute
Monaikute portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 2 savaitės
Joined: 2013-10-08 19:24

Na patys geriausi manau sioje situacijoje, bent jau nustatyme problemos, tai Arx. O jau kur taisyti, tai gali ir kiti variantai.

Arturasz
Arturasz portretas
Offline
Last seen: prieš 7 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2015-04-29 10:58

Nesinorėtų tampyti iš vieno į kitą servisą ...

noice
noice portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 16 valandų
Joined: 2015-03-19 14:34

Na manau lysti į variklio karterį reikia bet kokiu atveju ir kaip minimum pakeisti ašelę. Be to tai gali ir būti tepalo slėgio problema. Bet kokiu atveju jei jau dega slėgio lemputė važiuoti niekur nepatarčiau.

Octavia RS Combi 2007

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

manau galima butu pries tai pamatauoti realu tepalo slegi, atmesti galimybe, kad grybauja slegio daviklis, po to jau listi i karteri ir keisti tepalo siurblio vidurius

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

tunkaz
tunkaz portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 4 mėnesiai
Joined: 2016-01-02 19:47

mieli kolegos, kur rekomenduotumėte Šiauliuose pasikeisti ašelę?

Buras
Buras portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2016-01-24 15:13

Laba diena,

Ruosiuosi pirkti superba, gerai, kad radau sia diskusija. Tai istaise vis del to Skoda ta problema del aseles? Nuo kelintu metu: 2010? Nes skelbimuose maciau ne viena skoda 2009 m., su tepalo siurblio problema.

Dekui

Buocius
Buocius portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 23 valandos
Joined: 2016-05-10 15:57

Praeitą savaitgalį pasikeitėm patys tepalų siurblio ašelę (Superb 2,0 TDI 125 kW, 2010m.). Pati ašelė nepilnai 10 Eurų.
Pakeitimas paprastas, tereikia nusiimti karterį ir su magnetu ištraukti senąją.
Faktas tas, kad ašelė pas mane jau buvusi kartą apversta, abu jos kraštai pasidėvėję.
Įdėjus naują ašelę, karteris švariai išvalytas, suteptas su Reinzol ir paliktas per naktį.
Rezultatas, kokio ir tikėtasi, bei sutaupyta 100 Eur. keitimo darbams.

Priejimas gana paprastas, sudėtingiau buvo tik su 2 intercooler'io šlangos varžtais.

Mindusia
Mindusia portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-07-21 10:13

Sveiki, kaip suprantu jeigu auto octavia 07 vrs su 125kw ir BMN kodu tai su asele tepalo nera bedu? Auto jau pasieke 200tuks auto pirkta arxe

Deep black vRS

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

su asele nera bedu kol jos neprasuka

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Mindusia
Mindusia portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-07-21 10:13

BMN variklyje nera aseles pasirodo

Deep black vRS

Xulis
Xulis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 2 valandos
Joined: 2010-01-08 22:27

Gal kas žino ar 2.0 tdi 110kw CRLB varikliui reikia keisti tepalo siurblio ašelę?

SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 11 valandų 48 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

su ašele gal jau išsprendė bėdas, bet yra kitas galvos skausmas: https://www.skoda-parts.com/spare-part/04l115264a-toothed-belt-skoda-25895.html

octavia '14 1.6tdi

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 2 dienos 20 valandų
Joined: 2017-01-01 21:10

CRLB tepalo siurbli suka dirzas. ar tai problema nepasakiciau. tie dirzai TDI varikliose dedasi nuo 2011m. pirmieji buvo 1.6 TDI reglamento keitimuj nebuvo jokio. ir tikrai pravazioja 400-500k. km. kas del dabartiniu reik klaust atstovu.

superb 2012 1.6 GreenLine

Xulis
Xulis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 2 valandos
Joined: 2010-01-08 22:27

400-500k skamba padoriai:)

SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 11 valandų 48 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

buvo vienas forume, kuriam prasuko, paskui nutruko. ko pasekoje-motor kaput. Todėl, drįsčiau manyti, kad prie kokio antro paskirstymo diržo keitimo, gal reiktų ir tą mažą diržiuką persimest. Nebent oil/vaacum pump reiktų anksčiau keist. Čia tik mano nuomonė.

octavia '14 1.6tdi

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 2 dienos 20 valandų
Joined: 2017-01-01 21:10

na taip, prie kokiu 400-500 galima apie tai galvot. kad cia vienetam nutiko nereiskia nieko, gal tam buvo priezasciu. vakar kalbedamas su MIOLER uzklausiau del to dirzo tai meistras sako nera ten tokio ir nieko aie jos nezino. :D tai reiskia kad jiem dar neteko.

superb 2012 1.6 GreenLine

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 11 valandų 48 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

jo, keista, bet atstovai apie tokius nežino:) (nors, tiesa sakant, nieko jie ten nežino. Žino tik, kaip pakeist detalę, kurią numatyta pakeist) kita vertus, niekas su nutrukusiu diržu prie kokiu 400-500tukst km į atstovybę, remontuoti variklio, tikrai nevažiuos :)

octavia '14 1.6tdi

Xulis
Xulis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 2 valandos
Joined: 2010-01-08 22:27

Kalbant apie oil-vacuum pump (superb 3, 2.0tdi, CRLB, rida 166k). Kartais užkūrus, kai variklis dar šaltas, variklis leidžia keistą garsą. Lyg kažkas trintųsi, lyg guolis būtų koks į pabaigą. Sušilus varikliui garsas dingsta. Pasigooglines suradau info, kad garso priežastis bus būtent tepalo-vakuumo kombinuota pompa. Dėl ridos informacija labai įvairi. Vieniems garsas atsiranda vos ne naujai mašinai, kitiems prie 150k km ir t.t. Kolegos susidūrę sušiuo garsu iš atstovų dažniausiai gauna tą patį atsakymą - "tai yra normalus šio variklio darbas". Kiti pasikeičia pompas, bet garsas greitai vėl atsiranda. Yra teigiančių, kad su tokiu garsu nuvažiavo 100k km + ir nieko nenutiko. Tai vat ir galvoju, kada yra laikas keisti tą vakumo-tepalo siurblį? Logiška būtų keist, kai pradės blogai atlikti funkciją. Garsas erzina kartais, tačiau kol funkciją atlieka gerai nesinorėtų be reikalo investuot. Gal kas turi patirties šalinant tą garsą?

SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 15 minučių
Joined: 2020-02-11 10:28

Man kažkoks panašua garsas yra,bet ir aš nerandu. Buvo jau vos ne naujai jis,pas kitus irgi girdžiu. Centre rodžiau,ai sako,škodos juk visokių garsų skleidžia. Tai po to paprašiau,kad tas šūdarankis nebesiliestu ptir mašinos. Garsas pareina lyg nuo generatoriaus vietod,lyg nuo paskirstymo ar kažkur labai tenai...

VaidasJ
VaidasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 20 valandų 28 minutės
Joined: 2016-12-21 16:06

Kaži kaip reikalai su ta tepalo šešiakampe ašele CR 2.0TDI CFFB varikliuose 2012m ?

ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 11 valandų 48 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

Taip, visiem tdi cr yra keistas garsas šaltai..galima sumaišyti su rolikų skleidziamu garsu, arba su sankabos...kiek man nervų sugadino, kol issiaiskinau, kad taip ir turi buti...stengiuosi nebekreipti demesio..niekur neradau info, kad tai butu itakoje kazkoki rimtesni gedima..
https://youtu.be/yO1qyzAdUKk

octavia '14 1.6tdi

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 15 minučių
Joined: 2020-02-11 10:28

VaidasJ, keičiama irgi, tik ne tiek dažnai. Namie turiu kaip tik iš cffb ašelę, prasukusią 200000km, tai jau buvo žymių naudojimosi, bet važiuoti dar tikrai galėjo. Aišku, kuo ilgiau delsi, tuo vėliau labiau lizdai malasi.

VaidasJ
VaidasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 20 valandų 28 minutės
Joined: 2016-12-21 16:06

Ok, kai keisiu diržus, liepsiu ir šitą pakeisti.

ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 15 minučių
Joined: 2020-02-11 10:28

Jei domina, vėliau galiu įmesti foto.

VaidasJ
VaidasJ portretas
Offline
Last seen: prieš 20 valandų 28 minutės
Joined: 2016-12-21 16:06

Įmesk progai esant, įdomu.

ŠKODA SUPERB Combi II 2,0TDI CR 103kW.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 15 minučių
Joined: 2020-02-11 10:28

Erikano - tai gal žinai tiksliai,iš kur tas garsas tiksliai eina? Bandyčiau pakeisti,kad ir kas ten būtų,nes mane tas garsas tai itin nervina.

erikano
erikano portretas
Offline
Last seen: prieš 11 valandų 48 minutės
Joined: 2014-09-17 18:46

Tai, kiek suprantu, tą garsą skleidžia oil/vacum pump, kuri yra karteryje. Žodžiu, kaip PD varikliuose buvo fuel/vacum pump, taip dabar vacum pump sukergta su oil pump. Daug apie tai kalbama užsienio forumuose, bet atsakymo, ar padėtų keitimas, taip ir neradau..
https://www.youtube.com/watch?v=g08CYMs1kMU
"noise coming from behind the crankshaft , audible in the sump and apparently thats where this dual purpose pump is situated, skoda say this noise is a nromal charectoristic of this euro 6 engine
"
https://www.briskoda.net/forums/topic/440078-strange-engine-sound/

octavia '14 1.6tdi

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 15 minučių
Joined: 2020-02-11 10:28

Garsas tai 1:1, bet tikrai nepasakyčiau,kad jis pareina iš karterio. Aš visgi bandysiu nusiimti generatoriaus diržą ir tada klausytis dar. Kažkaip neina susitaikyti su tokiais garsais.
P.s. Labai džiaugiuosi,kad bent ne vienam tokie garsai yra ir bėda kaip ir žinoma (gal net nebėda). Gal kas domėjosi naujos pompos kainomis?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 4 valandos
Joined: 2009-11-22 20:00

bet jei skoda sako, kad toks garsas yra norma, tai klausimas ar pakeitus i nauja pompa nebus tokie patys sitie garsai?

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 15 valandų 15 minučių
Joined: 2020-02-11 10:28

Greičiausiai buvo kažkoks bugas. Būtų įdomu pasiklausyti ant dar naujesnės. Mano 2018 11, tėvuko 2018 08, tai jo tyliau dėl to garso tikrai,bet jo rida mažesnė. Nors man tas garsas buvo ir pradžioje. Niekur facelifto neužgaudau tdi,kad paklausyti,kaip ten jau dirba.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 dienos 22 valandos
Joined: 2010-06-09 14:31

Ericano Evka, geras, ir pas mane toks pats garsas kol dar variklis neįšilęs...visad galvojau, kad čia gal jau kažkas ar su kondišo kompresorium, ar dar kažkuo, neramu buvo. Garsas kažkur iš po variklio apačios, nes pasilenkus prie priekinių ratų geriausiai girdisi...padirbus kažkiek praeina...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Puslapiai