jei niekas neplyse ir tepalu visur uztenka neverta bereikalingai listi, gal siaip apibego ar kazkas remontavo ir tuo metu apibego. Del savo ramybes nuplauk ta vieta kokiu carb cleaner, kad viosiskai svaru butu ir stebek kas darosi
Sveiki. Klausimukas apie filtrus.
Naudojamo tepalo intervalas iki 30k tai ir tepalo filtrą keičiu su tepalais kartą per metus visada prieš žiemą (per metus nuvažiuoju +-30k), tai manau viskas OK. O kaip dėl kuro filtro? Specialistai kuro filtrą rekomenduoja keisti kas antrą tepalo filtro keitimą (+-60k), o oro kartu su tepalo. Aš keičiu visus 3 filtrus kartu su tepalo. Ar tinkamas toks (kas antras tepalo atžvilgiu +- kas du metus) kuro filtro keitimas? Filtrai keičiami ne patys pigiausi, o kuras pilamas tik iš degalinių. Suprantu, kad keisdamas visus filtru kas metus darau tik geriau, bet gal nebūtina kuro filtrą keisti kas metus?
P.S. 2008 octavia (1Z5), 2,0 TDI, BMM.
Ačiū
iskur istraukei tokius tepalo keitimo intervalus, specialiai zudai varikli?
del kuro filtro tai paprasta rekomendacija- keskis pries ziema, kad ramiai vazineti, juk niekad negali zinoti ar su kuru neprivare ir kazkokiu priemaisu, kurios gali uzsalti ziema.
Kokia alyva bebūtų, atkreipk dėmesį kokio dydžio yra tepalo filtras... Norint kad variklis tarnautų ilgiau, nanau geriausia yda keisti tepalus kas 15k km.
Vaidotas, ką turi uomenyje apie tepalo filtro dydį?
Hiena, pritariu Tiukus, kuro filtrą kartą ant metų ir prieš žiemą keičiam, ka pasirodo žieminis kuras degalinėse. :)
O dėl tepalų, tai geriausia 10k ir iki 15k max. P.S. mano nuomone. :)
Del tepalu keitimo intervalo buvo kazkur nedurnas paaiskinimas, vidaus degimo varikliui keiciami kas +- 250 moto valandu, jeigu tu vaziuoji magistralem ir bamais nuvaziuosi apie 25-30k kilometru, jei vaziuoji ir mieste vidutinis greitis sumazeja ir pravaziuoji maziau kilometru, tai va ir isvada, tavo masina ir darai ka nori, gali ir visai nekeisti tepalu. peace
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Galvoje turiu, jog filtrai tikrai maži, o kartu ir mažas filtruojamasis paviršius. Kadangi variklis visvien dyla, ir tepalas nuplauna kietasias daleles, viskas užsilaiko tepalo filtre. Tad kuo dažniau keisi, tuo efektyviau jis filtruos tepalą.
Beabejonės dyzeliniams varikliams kuro filtra rekomenduotina pasikeisti prieš kiekvieną šaltąjį sezoną, nes visvien su kuru bake atsiranda drėgmės, kondensato, kuris nusėda kuro filtre.
pas dyzeli visad suodziu daugiau tepale buna, ilgai nekeiciant ju tik daugeja, o nesvarus tepalas pirmas turbos zudikas, nes ji sukasi slystanciojo guolio pagalba, t.y. asele sukasi ant plonos tepalo pleveles... o keitimo intervalus patys renkames :)
asmeniskai keiciu kas 7-8 tuks km tepalus, galite del to mesti akmeni i mano darza
Kaip sykis ir susiduriau su varzto prasisukimo beda savaitgali zmonos audi a3 keisdamas tepala. Ziuriu apibege aplink varzta tepalo, ant apsauginio dangcio dugno tepalu priauge su zemem sluoksnis, sakau meistras kvailas, nepaverze varzto paskutini karta keisdamas tepalo. Paverziau uzsukdamas, ziuriu ratu sukasi :) dejau santechnines teflonines juostos, lygtai laikosi, kas bus toliau-neaisku :)
Dėl kuro filtro keitimo dyzeliui, vieną kartą keitė servise ir buvo taip, kad po keitimo neužsivedė, kada atsukinėjo purkšuką, kaip suprantu nuorinti. Kaip šito efekto išvengti? Noriu savo nedaug patyrusiom jėgom pasikeist, lyg nesudėtinga :)
2as. Kaip jau sakė nusipirkti litrą dyzelino ir pakeitus filtrą pripilti sklidiną filtro korpusą, kad uždarant filtro viršų kuro perteklius išbėgtų per kraštus, tada oro liks labai minimaliai.
3as. Kai atidarai filtro dangtelį, tai greitai jį užlaužti ir parišti link variklio, kad korpusas žiūrėtų kuo aukščiau, taip iš žarnelių neišbėgs kuras ir dar daugiau neužsiorins sistema.
Visa tai atlikau savaitgalį keičiant kuro filtrą, tai iškart užsikūrė variklis ir nei kart neužgeso ir net nesudrebėjo variklis. Vadinasi oro buvo labai mažai ir jį greit prastūmė. :)
pas beveik visas naujesnes masinas kuro balke yra siurbliukas, tiesiog pries kurdami kelis kartus paduokite degima ir kuro filtro kolba pati greitai prisipildys kuro is bako
Sveiki, gal kam teko ieškoti žibintų apiplovimo dangtelių? Geriau i škodą kreiptis ar kur kitur? Vakar spėju prie Gariūnų Maximos kairi kažkas nulupo arba pamečiau kažkur. Klausimas išspręstas, pigiausias variantas bus pirkt, ne tos spalvos, ir nusidažyt.
teko pirkti. Arxe lygtai apie 8 eur kainuoja. + reikia dažų ir lako. pagal spalvos kodą pirkausi aerozolinius, tai nevisiškai tiko spalva, teko nusipūst abu ir susitaikyt su tuo, kad šiek tiek atspalvis skirsis. jei veiksmas vyksta vln, galėčiau duot nusidažyt tiek lako tiek dažų.
Jo veiksmas Vilniuj. Ryt dar i ARX pasiskambinsiu dėl dangtelių, o šiaip radau, jog signeda.lt turi, tipo po 6 eur tokie dangteliai, tik parodyta, jog vietoj šiuo metu nėra. Galvojau pirktis, aerozolonius 9202, bet gal dar sužinosiu artimiausiu metu vietą, kur pagal dabartinę auto spalvą gali sumaišyti dažus, tada tik lako teks pasiieškoti, o jei nesužinosiu kur tuos dažus maišo tada teks pirkt arba ieškot šių dažų.
Jei kam reikės dažų, tai UAB Svydis, nunešus detalę gali padaryti dažų spalvą pagal tai kokia dabar yra, kad atitiktu esamą. Kubiliaus gatvėje jie yra.
Adzius kai lauke salta specialiai salono niekas nesaldo :) cia visom auto su AC tas yra, kai kurim ijungt leidzia bet neveikia kitom net mygtukas neaktyvus kai lauke salta. Langus turi nupusti siltas oras, arba salone per didelis dregmes kiekis pas tave arba salono oro filtras bus visas maurinas jau.
Waidulis teisus. Čia tikrai yra kai kurių mašinų liga. Vienos rasoja- kitos ne. :)
Kai turėjau superbą, tai tarkim per lietų įlipi visas šlapias ir niekas nerasodavo (be įjungto kondicionieriaus). Nors kibirą vandens po kojom apsidėt ir jis nerasojo iš vidaus.
O dabar tarkim su pasatu, tai jis mėgsta parasot. :/D Aišku kondicionierius padėtį pataiso.
Gal dar prie to prisideda stoglangis, gal plius skiriasi apipūtimas ir pan..
Šiaip dar jei langai iš vidaus niekad nevalomi ir riebaluoti, tai ir labai daug duoda ir kaupiasi drėgmė ir lempa prie stiklų. Reik nepatingėti ir bent keleta kartų metuose gerai langus prasivalyti iš vidaus.
O ar bent kada Adzius ar pravėdini mašiną, kai geri orai su saule, kad palikt mašiną kelioms valandoms pradarą?
Ta drėgmė iš mašinos paprastai juk nudingsta...
Sveiki kolegos
Skydelyje dega ABS ir praslydimo lemputės. Meta klaidą 00287. Spėju abs daviklis? Daug reikalų tą varžtą atsukti? Kokį daviklį pirkti rekomenduotumėte?
Gale labiau tikėtina kad guolis. Jeigu guolis, tai greičio kreivė turėtų atrodyti kaip pjūklas. Paveiksliuke žalia linija blogo guolio, kitos trys sueina į vieną - gerai rodo.
Paveiksliukai:
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
taip galinis rato guolis, jis yra stebulinis ir jo vidineje puseje padaryta magnetine juosta, kuria nuskaitineja daviklis, dazniausia beda, kad ta juosta nurudija ir nutrupa gabalais, taip daviklis nebegali tinkamai nuskaityti duomenu
jei niekas neplyse ir tepalu visur uztenka neverta bereikalingai listi, gal siaip apibego ar kazkas remontavo ir tuo metu apibego. Del savo ramybes nuplauk ta vieta kokiu carb cleaner, kad viosiskai svaru butu ir stebek kas darosi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dėkui TIUKAI ;)
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Sveiki. Klausimukas apie filtrus.
Naudojamo tepalo intervalas iki 30k tai ir tepalo filtrą keičiu su tepalais kartą per metus visada prieš žiemą (per metus nuvažiuoju +-30k), tai manau viskas OK. O kaip dėl kuro filtro? Specialistai kuro filtrą rekomenduoja keisti kas antrą tepalo filtro keitimą (+-60k), o oro kartu su tepalo. Aš keičiu visus 3 filtrus kartu su tepalo. Ar tinkamas toks (kas antras tepalo atžvilgiu +- kas du metus) kuro filtro keitimas? Filtrai keičiami ne patys pigiausi, o kuras pilamas tik iš degalinių. Suprantu, kad keisdamas visus filtru kas metus darau tik geriau, bet gal nebūtina kuro filtrą keisti kas metus?
P.S. 2008 octavia (1Z5), 2,0 TDI, BMM.
Ačiū
iskur istraukei tokius tepalo keitimo intervalus, specialiai zudai varikli?
del kuro filtro tai paprasta rekomendacija- keskis pries ziema, kad ramiai vazineti, juk niekad negali zinoti ar su kuru neprivare ir kazkokiu priemaisu, kurios gali uzsalti ziema.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pilu tokią alyvą https://liqui-moly.lt/Products/34/89/1742/207/top-tec-4200-5w-30.html ir kiek pas ką klausinėjau visi sakė, kad (jei pravažiuoji per metus iki 30k) užtenka keisti kartą į metus
tavo masina tau spresti kaip ja naudoti....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kokia alyva bebūtų, atkreipk dėmesį kokio dydžio yra tepalo filtras... Norint kad variklis tarnautų ilgiau, nanau geriausia yda keisti tepalus kas 15k km.
Vaidotas, ką turi uomenyje apie tepalo filtro dydį?
Hiena, pritariu Tiukus, kuro filtrą kartą ant metų ir prieš žiemą keičiam, ka pasirodo žieminis kuras degalinėse. :)
O dėl tepalų, tai geriausia 10k ir iki 15k max. P.S. mano nuomone. :)
Škoda Kodiaq RS
Del tepalu keitimo intervalo buvo kazkur nedurnas paaiskinimas, vidaus degimo varikliui keiciami kas +- 250 moto valandu, jeigu tu vaziuoji magistralem ir bamais nuvaziuosi apie 25-30k kilometru, jei vaziuoji ir mieste vidutinis greitis sumazeja ir pravaziuoji maziau kilometru, tai va ir isvada, tavo masina ir darai ka nori, gali ir visai nekeisti tepalu. peace
Octavia I 1,9TDI chip 97KW SLX
Octavia I FL L&K 1.9TDI 81KW
Galvoje turiu, jog filtrai tikrai maži, o kartu ir mažas filtruojamasis paviršius. Kadangi variklis visvien dyla, ir tepalas nuplauna kietasias daleles, viskas užsilaiko tepalo filtre. Tad kuo dažniau keisi, tuo efektyviau jis filtruos tepalą.
Beabejonės dyzeliniams varikliams kuro filtra rekomenduotina pasikeisti prieš kiekvieną šaltąjį sezoną, nes visvien su kuru bake atsiranda drėgmės, kondensato, kuris nusėda kuro filtre.
pas dyzeli visad suodziu daugiau tepale buna, ilgai nekeiciant ju tik daugeja, o nesvarus tepalas pirmas turbos zudikas, nes ji sukasi slystanciojo guolio pagalba, t.y. asele sukasi ant plonos tepalo pleveles... o keitimo intervalus patys renkames :)
asmeniskai keiciu kas 7-8 tuks km tepalus, galite del to mesti akmeni i mano darza
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
bet keist tepala kas 30k km. yra 1 didelis pliusas. tepalo nupilimas dvigubai leciau susidevi.
superb 2012 1.6 GreenLine
jo karterio varztas ilgiau tarnaus...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Galima įsistatyt kranelį vietoj karterio varžto. :)
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Kaip sykis ir susiduriau su varzto prasisukimo beda savaitgali zmonos audi a3 keisdamas tepala. Ziuriu apibege aplink varzta tepalo, ant apsauginio dangcio dugno tepalu priauge su zemem sluoksnis, sakau meistras kvailas, nepaverze varzto paskutini karta keisdamas tepalo. Paverziau uzsukdamas, ziuriu ratu sukasi :) dejau santechnines teflonines juostos, lygtai laikosi, kas bus toliau-neaisku :)
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
sriegiuosi didesniam varztui arba keisi karteri
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Dėl kuro filtro keitimo dyzeliui, vieną kartą keitė servise ir buvo taip, kad po keitimo neužsivedė, kada atsukinėjo purkšuką, kaip suprantu nuorinti. Kaip šito efekto išvengti? Noriu savo nedaug patyrusiom jėgom pasikeist, lyg nesudėtinga :)
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
Pripilk švaraus dyzelino į filtro korpusa.
Mano patarimai Gedux. :)
1as. Prieš atidarant filtro viršų užspausti kuro atėjimo šlangutę nuo bako link filtro su tokiomis speceliomis stabdžių šlangučių replėmis, kad kuras negryžtų į baką ir neužsiorintų šlangutė. (https://www.irankiubaze.com/repliu-stabdziu-kuro-ausinimo-skyscio-zarneliu-uzspaudimui-rinkinys-3vnt-2)
2as. Kaip jau sakė nusipirkti litrą dyzelino ir pakeitus filtrą pripilti sklidiną filtro korpusą, kad uždarant filtro viršų kuro perteklius išbėgtų per kraštus, tada oro liks labai minimaliai.
3as. Kai atidarai filtro dangtelį, tai greitai jį užlaužti ir parišti link variklio, kad korpusas žiūrėtų kuo aukščiau, taip iš žarnelių neišbėgs kuras ir dar daugiau neužsiorins sistema.
Visa tai atlikau savaitgalį keičiant kuro filtrą, tai iškart užsikūrė variklis ir nei kart neužgeso ir net nesudrebėjo variklis. Vadinasi oro buvo labai mažai ir jį greit prastūmė. :)
Škoda Kodiaq RS
Jeigu bent pusė filtro korpuso užpildyta - užsikurs ir nesudrebės.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
pas beveik visas naujesnes masinas kuro balke yra siurbliukas, tiesiog pries kurdami kelis kartus paduokite degima ir kuro filtro kolba pati greitai prisipildys kuro is bako
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, gal kam teko ieškoti žibintų apiplovimo dangtelių? Geriau i škodą kreiptis ar kur kitur? Vakar spėju prie Gariūnų Maximos kairi kažkas nulupo arba pamečiau kažkur. Klausimas išspręstas, pigiausias variantas bus pirkt, ne tos spalvos, ir nusidažyt.
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
teko pirkti. Arxe lygtai apie 8 eur kainuoja. + reikia dažų ir lako. pagal spalvos kodą pirkausi aerozolinius, tai nevisiškai tiko spalva, teko nusipūst abu ir susitaikyt su tuo, kad šiek tiek atspalvis skirsis. jei veiksmas vyksta vln, galėčiau duot nusidažyt tiek lako tiek dažų.
SUPERB 3 2.0 TDI 110KW Style +remap =140kW
Octavia 2.0 TDI 103kW+remap =140kW
Jo veiksmas Vilniuj. Ryt dar i ARX pasiskambinsiu dėl dangtelių, o šiaip radau, jog signeda.lt turi, tipo po 6 eur tokie dangteliai, tik parodyta, jog vietoj šiuo metu nėra. Galvojau pirktis, aerozolonius 9202, bet gal dar sužinosiu artimiausiu metu vietą, kur pagal dabartinę auto spalvą gali sumaišyti dažus, tada tik lako teks pasiieškoti, o jei nesužinosiu kur tuos dažus maišo tada teks pirkt arba ieškot šių dažų.
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
anyzis, neprasidėk su signedos neorginaliom detalėm, neverta tiesiog. Aš irgi pirkausi iš ARX, tai kaip sakė tarp 7-8 e kainuoja.
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
Pasiskambinau i ARX, turi vietoje, tad šiandien ir nusipirksiu aš jį.
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Sveiki. Atšalus orams, neveikia kondicionierius. Gal užprogramuota? Langai rasoja, tai sunkiai nupučia be AC. Kaip pas jus?
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Jei kam reikės dažų, tai UAB Svydis, nunešus detalę gali padaryti dažų spalvą pagal tai kokia dabar yra, kad atitiktu esamą. Kubiliaus gatvėje jie yra.
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
adzius pasikeisk pradziai salono filtra, jei taip pat rasos stipriai reiks ieskoti bedu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kondicionierius neveikia kai lauko temperatūra žemesne nei + 5-7 laipsniai. Čia skirtingai nuo automobilio.
Neina perprogramuoti?
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Manau ne, taip gamintojo sugalvota ir suprojektuota.
Keista, koks skirtumas tam gamintojui veikia ar ne...
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Adzius kai lauke salta specialiai salono niekas nesaldo :) cia visom auto su AC tas yra, kai kurim ijungt leidzia bet neveikia kitom net mygtukas neaktyvus kai lauke salta. Langus turi nupusti siltas oras, arba salone per didelis dregmes kiekis pas tave arba salono oro filtras bus visas maurinas jau.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Nu aišku :) filtrą pakeičiau. Dregmė su batais ateina :)
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Kazkaip abejoju kad nuo batu galetu buti pastovios problemos su rasojimu..
Nuo 2018-04: Octavia II 2006m, 77kw
Čia kai kurių mašinų liga - pastovus langų rasojimas...tik va nežinau, ar į jas patenka Octavia...
Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.
Waidulis teisus. Čia tikrai yra kai kurių mašinų liga. Vienos rasoja- kitos ne. :)
Kai turėjau superbą, tai tarkim per lietų įlipi visas šlapias ir niekas nerasodavo (be įjungto kondicionieriaus). Nors kibirą vandens po kojom apsidėt ir jis nerasojo iš vidaus.
O dabar tarkim su pasatu, tai jis mėgsta parasot. :/D Aišku kondicionierius padėtį pataiso.
Gal dar prie to prisideda stoglangis, gal plius skiriasi apipūtimas ir pan..
Šiaip dar jei langai iš vidaus niekad nevalomi ir riebaluoti, tai ir labai daug duoda ir kaupiasi drėgmė ir lempa prie stiklų. Reik nepatingėti ir bent keleta kartų metuose gerai langus prasivalyti iš vidaus.
O ar bent kada Adzius ar pravėdini mašiną, kai geri orai su saule, kad palikt mašiną kelioms valandoms pradarą?
Ta drėgmė iš mašinos paprastai juk nudingsta...
Škoda Kodiaq RS
dar buna, kad pirmadieni masina po savaitgalio labai kazko rasoja:)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ir nepriklausomai net nuo masinos markes :D
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Nėra, kad pastoviai, bet ypač, kai pora dienų nevažiuoji...
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
nu taip, savaitgali nevaziuoji, o pirmadieni jau nerealiai rasoja langai:) :):):):):):)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki kolegos
Skydelyje dega ABS ir praslydimo lemputės. Meta klaidą 00287. Spėju abs daviklis? Daug reikalų tą varžtą atsukti? Kokį daviklį pirkti rekomenduotumėte?
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
Gale labiau tikėtina kad guolis. Jeigu guolis, tai greičio kreivė turėtų atrodyti kaip pjūklas. Paveiksliuke žalia linija blogo guolio, kitos trys sueina į vieną - gerai rodo.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
jei octa 2 galas streikuoja, tai greiciausia bus guolis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Rato guolis?
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
taip galinis rato guolis, jis yra stebulinis ir jo vidineje puseje padaryta magnetine juosta, kuria nuskaitineja daviklis, dazniausia beda, kad ta juosta nurudija ir nutrupa gabalais, taip daviklis nebegali tinkamai nuskaityti duomenu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kaip dabar tiksliai žinot ar guolis ar sensorius?:) jei pamatavus daviklio varžą?
Skoda Octavia 1.6 mpi 2009 m.
arba kompo pagalba kaip vytautas rode arba tiesiog ji nuimti pasiziureti kas darosi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai