as nei uz nei pries. Bet jei pamenat kazkodel, kai buvo sukurtas vandenilinis variklis, staiga jo patenta nusipirko naftitinkai ir sis be pedsako isnyko:( Va stai atsiliepimas i pagaminta laida VGTU bandymu poligone:)
2013-04-22 17:24:40 zurnalistas rašė:Laboratorinis bandymas atliktas neteisetai, VGTU rektorius apie tai nieko nezino, kaip ir nezino, kad zurnalistai filmavo kazkokius bandymus VGTU transporto laboratorijoje. Atliktas bandymas per 20 min. Realiai turetu buti issamus tyrimas, kuris truktu apie savaite. Bet VGTU transporto fakulteto variklio stendas, nera paruostas tokiam tyrimui kadangi negali pateikti teisingu parodymu, nes nera irengto perteklinio kuro sugrazinimo i sistema. Todel toks bandymas visiskai iskreipia tiesa. Be to, neaisku, kada buvo atlikta tersalu matavimo iranginio kalibracija. Bandymo metu tersalu matavimo irenginys pastoviai gedo. Noriu pabrezti, kad naudingumas nustatomas butent sio irengini pagalba. Tersalu parodymus fiksuoja laborantas, jis nera susistemintas t.y. ne kompiuteris fiksuoja nuolat besikeiciancius tersalu parodymus, o zmogus pasirenka viena is keliu parodymu ir uzraso. Veikia zmogiskumo faktorius. Todel greiciausiai grebiamas Pukalskas kazkieno uzsakymu padare nieko vertus bandymus, neisku kokiais sumetimais. Kieno uzsakymu, reiketu pagalvoti patiems... Be to, eteryje Pukalskas pripazino, kad: "degalu sanaudos praktiskai nepakito, jos svyravo siek tiek, be del tam tikru paklaidu, svyravo 1-2 proc ribose..., kad tersalai kazkiek pakito, bet tik angliavandeniliai". Zodziu pilste is tuscio i kiaura. Kaip ir veikia kaip ir neveikia. O zurnalistai si bandyma, kuriuo tyrimu nepavadinsi, prieme kaip uz gryna piniga. Bandymas atliktas prelimenarus ir netikslus, o pateikiant per ziniasklaida, turejo buti atliktas issamus tyrimas.
Nepamenam, primink, kurie cia naftininkai nusipirke turi ta patenta :))))))))))))) Jau nuo pirmos eilutes kazka veli, todel nelabai ir skaiciau toliau :)))))
paskaitinek literaturos daugiau ar paskaityk straipniu apie isradimus, kurie staigiai kazkur isgaravo. ne vienas alternatyvus projektas yra sumenkinamas paciu naftininku, todel neabejociau, kad kas salygoja degalu taupyma, viskas braukiama ir nurasome, atseit pirkit liurbiai degalus ju kuo daugiau naudokit ir savo smegeninem nebandykit kazko naujo isradinet, nes apart automobilio su vidaus degimo varikliu nieko pasaulis daugiau nematys. Cia siaip pamastymui. p.s. tiesa pasakius pirma eilute ir parasiau o kitas nukopijavau, kito komentatoriaus, kuriuo labiau pasitikiu nei "uab ne vienas kelyje" tarnaujanties tiems patiems naftininkams:))))))))))))
Aha, daug esu skaitęs apie tokius variantus. Taip pat skaičiau, kad prieš tris metus Niujorke matė Elvį Preslį. Teko skaityti ir tai, kad ateiviai žmones grobia ir bandymus su jais daro, gal net išpirkos mongolijos tugrikais reikalauja. Dar kartą sakau, nustok tikėti pasakomis. Jau pirmame poste kliedėjai apie naftininkų nupirktą vandenilio variklio patentą, kad tik jis niekur nepasirodytų. Ir tau pateikiau tik kelias nuorodas, kad tie varikliai sėkmingai skinasi kelią ir jau yra naudojami. Įsivesk guglėj "vandenilinis variklis automobilyje" ir rasi šimtus puslapių informacijos. Čia renkasi suaugę žmonės, jie jau seniai netiki pasakom. Bent jau dauguma.
tai idek tuos straipnius, nes kiek vartau, tai Googlas vis kazkaip BMW arba japonus ismeta kas susije su patentais to variklio :))))) Lengviausia pasakyti - pasiskaityk :)))) Netinka cia tokie komentarai, duok patenta, kuri nupirko naftininkai :)))
Edit: na, nebesilauzyk, sakyk po kiek pats stumdai ta aktyvatoriu :)))))
ten tam kuris isrado tiek dave, kad jam jo vaikams ir jo vaiku vaikams ir dar 1000 provaikaiciu uzteks pragyventi toki gyvenima, apie kuri mes tik pasvajoti galime:) Chebra realiai as nes nei pries nei uz. Tik tas bandymas kur ivyko vgtu yra ant makaronu padarytas:)) Nu nebutu tiek aziotazo, jei su tais aktyvatoriais butu vien juoda arba balta. Yra suo pakastas, nes vertitnat pagal molekuline fizika tai yra vissikai realu:)
Tu teisus del vandenilinio variklio. cia as sutinku. As noriu pasakyti, kad jis sukurtas jau buvo palei 1950 metus. O gamintojai tik dabar pradejo eiti ta teisinga linkme ir tikrai patikek su kazkieno palaima. Duok Dieve jei visus variklius kazkada pakeisime i vandenilinius.
Tu teisus del vandenilinio variklio. cia as sutinku. As noriu pasakyti, kad jis sukurtas jau buvo palei 1950 metus. O gamintojai tik dabar pradejo eiti ta teisinga linkme ir tikrai patikek su kazkieno palaima. Duok Dieve jei visus variklius kazkada pakeisime i vandenilinius.
Tai batareiką ir elektros variklį irgi prieš daug metų sukūrė, bet tik neseniai elektromobiliai pasirodė. O tu nepagalvoji, kad tai gali būt naftininkai nekalti? Galbūt daiktas ir yra sukuriamas, bet realiai jį pritaikyti masiniam naudojimui dar nėra pilnai išvystytos technologijos. Galbūt tų 50-ųjų metų technologijos negalėjo užtikrinti patikimumo, saugumo ir kitų veiksnių vandenilinio variklio masiniam ekspluatavimui. Realiai nežinau ar tu už ar prieš tas nesąmones. Ir man tai visai nerūpi. Ir tas bandymas nė kiek nerūpi ar jis ten pilnai atliktas. Aš realiai suprantu, kad visokie magnetai, tabletės į baką, įvairūs lankstyti gelžgaliai į oro sistemą realiai jokios naudos neduoda ir neduos. O laidai "Ne vienas kelyje" reiktų padėkoti bent už tai, kad tikėtinai nemažam kiekiui žmonių, kurie taip pat tiki pasakom, padėjo sutaupyti pinigus, nepadovanoti jų kažkokiems šarlatanams.
P.S. Jeigu fantazuojant toliau, tai jei naftininkai taip priešinasi kuro taupymui ir supirkinėja visokias naujas technologijas ar priešinasi jų naudojimui, tai kodėl nenupirko ir šito šlamšto patentų? Matomai žinojo kad iš jų tiek naudos kiek ir iš pernykščio sniego. :)
Va čia tai išradimas: http://www.completeoctanesaver.com/lt7KbZ5lZs/
Labiausiai patikęs sakinys - "Mašinos vairavimas pagerėjo, ji tapo stabilesnė, veikė tyliau, o svarbiausia – kuro sąnaudos žymiai sumažėjo." Kaži ar mūsų ralio meistrai irgi tokius naudoja...
Spėju sekantis produktas pagerinsiantis vairavimą, stabilumą bei mažinantis kuro sąnaudas bus CD ?
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Nu bet jau nors nebera kuponu tu pripirkta kaip anksciau budavo po 50-70 vnt, visi liurbiai jau tikriausia apsirupino, o kitiems nereikia :)))))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
O jergutėliau...
Branco, dar 3 dienos liko :D. O kaip jau visi zinom is vienos temo - daba pilnatis :D:D Visko gali but.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
A jeigu 4 ijungus, tai turetu gaminti kura ar as kazka ne taip supratau :)))))))))))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Jo, elektromobilis pataps :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kuro aktyvatorius. Testas atliktas VGTU laboratorijoje. http://www.lnk.lt/video-perziura/4906/ne-vienas-kelyje-2013-03-24
юзербары для форумов
as nei uz nei pries. Bet jei pamenat kazkodel, kai buvo sukurtas vandenilinis variklis, staiga jo patenta nusipirko naftitinkai ir sis be pedsako isnyko:( Va stai atsiliepimas i pagaminta laida VGTU bandymu poligone:)
2013-04-22 17:24:40 zurnalistas rašė:Laboratorinis bandymas atliktas neteisetai, VGTU rektorius apie tai nieko nezino, kaip ir nezino, kad zurnalistai filmavo kazkokius bandymus VGTU transporto laboratorijoje. Atliktas bandymas per 20 min. Realiai turetu buti issamus tyrimas, kuris truktu apie savaite. Bet VGTU transporto fakulteto variklio stendas, nera paruostas tokiam tyrimui kadangi negali pateikti teisingu parodymu, nes nera irengto perteklinio kuro sugrazinimo i sistema. Todel toks bandymas visiskai iskreipia tiesa. Be to, neaisku, kada buvo atlikta tersalu matavimo iranginio kalibracija. Bandymo metu tersalu matavimo irenginys pastoviai gedo. Noriu pabrezti, kad naudingumas nustatomas butent sio irengini pagalba. Tersalu parodymus fiksuoja laborantas, jis nera susistemintas t.y. ne kompiuteris fiksuoja nuolat besikeiciancius tersalu parodymus, o zmogus pasirenka viena is keliu parodymu ir uzraso. Veikia zmogiskumo faktorius. Todel greiciausiai grebiamas Pukalskas kazkieno uzsakymu padare nieko vertus bandymus, neisku kokiais sumetimais. Kieno uzsakymu, reiketu pagalvoti patiems... Be to, eteryje Pukalskas pripazino, kad: "degalu sanaudos praktiskai nepakito, jos svyravo siek tiek, be del tam tikru paklaidu, svyravo 1-2 proc ribose..., kad tersalai kazkiek pakito, bet tik angliavandeniliai". Zodziu pilste is tuscio i kiaura. Kaip ir veikia kaip ir neveikia. O zurnalistai si bandyma, kuriuo tyrimu nepavadinsi, prieme kaip uz gryna piniga. Bandymas atliktas prelimenarus ir netikslus, o pateikiant per ziniasklaida, turejo buti atliktas issamus tyrimas.
Nepamenam, primink, kurie cia naftininkai nusipirke turi ta patenta :))))))))))))) Jau nuo pirmos eilutes kazka veli, todel nelabai ir skaiciau toliau :)))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
O jeigu bandymas būtų parodęs kad su tom nesąmonėm kuro naudoja 10-20% mažiau, tai tada bandymas būtų buvęs tikslus ir atliktas teisėtai? Kaip matau vairuoji mašiną, reiškias jau turi 18 metų. Laikas būtų nustoti tikėti pasakomis. Kai pasirodo toks naujas išradimas ir eilinis sukčius bando man jį įpiršti, aš visada užduodu paprastą klausimą: tai kokio velnio automobilių gamintojai išleidžia šimtus milijonų bandydami sukurti kuo ekonomiškesnį variklį, jeigu galima urmu, mokant po kelis litus už vienetą, pripirkti tokių nesąmonių ir pridėti į automobilius. Dažniausias atsakymas būna, kad automobilių gamintojai yra nupirkti naftininkų. :D Žodžiu - sąmokslo teorijos.
P.S. Beje, matomai ne tą patentą naftininkai nupirko ar per mažai sumokėjo, nes jau gaminamas transportas varomas vandeniliu:
http://www.linava.lt/naujiena/%E2%80%9Edaimler-dar-tobulina-vandenilini-autobusa/
http://vz.lt/straipsnis/2008/03/20/Orlando_oro_uostas_isbando_vandeniliu_varomus_autobusus
http://www.tp.cargo.lt/content.php?art_id=1016
http://www.alfa.lt/straipsnis/15082985/Nuo.Hyundai.konvejerio.nuriedes.pirmieji.vandeniliu.varomi.automobiliai=2013-03-01_09-28/
Ir t.t. Todėl, būk geras, baik fantazuot ir skleist erezijas. :)
]
paskaitinek literaturos daugiau ar paskaityk straipniu apie isradimus, kurie staigiai kazkur isgaravo. ne vienas alternatyvus projektas yra sumenkinamas paciu naftininku, todel neabejociau, kad kas salygoja degalu taupyma, viskas braukiama ir nurasome, atseit pirkit liurbiai degalus ju kuo daugiau naudokit ir savo smegeninem nebandykit kazko naujo isradinet, nes apart automobilio su vidaus degimo varikliu nieko pasaulis daugiau nematys. Cia siaip pamastymui. p.s. tiesa pasakius pirma eilute ir parasiau o kitas nukopijavau, kito komentatoriaus, kuriuo labiau pasitikiu nei "uab ne vienas kelyje" tarnaujanties tiems patiems naftininkams:))))))))))))
Aha, daug esu skaitęs apie tokius variantus. Taip pat skaičiau, kad prieš tris metus Niujorke matė Elvį Preslį. Teko skaityti ir tai, kad ateiviai žmones grobia ir bandymus su jais daro, gal net išpirkos mongolijos tugrikais reikalauja. Dar kartą sakau, nustok tikėti pasakomis. Jau pirmame poste kliedėjai apie naftininkų nupirktą vandenilio variklio patentą, kad tik jis niekur nepasirodytų. Ir tau pateikiau tik kelias nuorodas, kad tie varikliai sėkmingai skinasi kelią ir jau yra naudojami. Įsivesk guglėj "vandenilinis variklis automobilyje" ir rasi šimtus puslapių informacijos. Čia renkasi suaugę žmonės, jie jau seniai netiki pasakom. Bent jau dauguma.
]
tai idek tuos straipnius, nes kiek vartau, tai Googlas vis kazkaip BMW arba japonus ismeta kas susije su patentais to variklio :))))) Lengviausia pasakyti - pasiskaityk :)))) Netinka cia tokie komentarai, duok patenta, kuri nupirko naftininkai :)))
Edit: na, nebesilauzyk, sakyk po kiek pats stumdai ta aktyvatoriu :)))))
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
ten tam kuris isrado tiek dave, kad jam jo vaikams ir jo vaiku vaikams ir dar 1000 provaikaiciu uzteks pragyventi toki gyvenima, apie kuri mes tik pasvajoti galime:) Chebra realiai as nes nei pries nei uz. Tik tas bandymas kur ivyko vgtu yra ant makaronu padarytas:)) Nu nebutu tiek aziotazo, jei su tais aktyvatoriais butu vien juoda arba balta. Yra suo pakastas, nes vertitnat pagal molekuline fizika tai yra vissikai realu:)
Tu teisus del vandenilinio variklio. cia as sutinku. As noriu pasakyti, kad jis sukurtas jau buvo palei 1950 metus. O gamintojai tik dabar pradejo eiti ta teisinga linkme ir tikrai patikek su kazkieno palaima. Duok Dieve jei visus variklius kazkada pakeisime i vandenilinius.
Faktu reikia, o ne paskalu kazkokiu, seki kazkokias pasakas :))))) Beje, kuom pats vazineji???
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
Tai batareiką ir elektros variklį irgi prieš daug metų sukūrė, bet tik neseniai elektromobiliai pasirodė. O tu nepagalvoji, kad tai gali būt naftininkai nekalti? Galbūt daiktas ir yra sukuriamas, bet realiai jį pritaikyti masiniam naudojimui dar nėra pilnai išvystytos technologijos. Galbūt tų 50-ųjų metų technologijos negalėjo užtikrinti patikimumo, saugumo ir kitų veiksnių vandenilinio variklio masiniam ekspluatavimui. Realiai nežinau ar tu už ar prieš tas nesąmones. Ir man tai visai nerūpi. Ir tas bandymas nė kiek nerūpi ar jis ten pilnai atliktas. Aš realiai suprantu, kad visokie magnetai, tabletės į baką, įvairūs lankstyti gelžgaliai į oro sistemą realiai jokios naudos neduoda ir neduos. O laidai "Ne vienas kelyje" reiktų padėkoti bent už tai, kad tikėtinai nemažam kiekiui žmonių, kurie taip pat tiki pasakom, padėjo sutaupyti pinigus, nepadovanoti jų kažkokiems šarlatanams.
P.S. Jeigu fantazuojant toliau, tai jei naftininkai taip priešinasi kuro taupymui ir supirkinėja visokias naujas technologijas ar priešinasi jų naudojimui, tai kodėl nenupirko ir šito šlamšto patentų? Matomai žinojo kad iš jų tiek naudos kiek ir iš pernykščio sniego. :)
]
Va čia tai išradimas: http://www.completeoctanesaver.com/lt7KbZ5lZs/
Labiausiai patikęs sakinys - "Mašinos vairavimas pagerėjo, ji tapo stabilesnė, veikė tyliau, o svarbiausia – kuro sąnaudos žymiai sumažėjo." Kaži ar mūsų ralio meistrai irgi tokius naudoja...
Spėju sekantis produktas pagerinsiantis vairavimą, stabilumą bei mažinantis kuro sąnaudas bus CD ?
Fabia I > Fabia combi I > Octavia II > Fabia combi I > Octavia combi I > ???
Ryt jei nepamirsiu savo kuro sanaudas. :)
]
Kur priedas EURO AD mažinantis sąnaudas, didinantis galią ir gerinantis ekologinius rodiklius :) žiūrim stebuklą nuo 01:32
http://lnk.lnkgo.lt/video-perziura/8868/ne-vienas-kelyje-2014-03-23
юзербары для форумов
Išbandytas dar vienas stebuklas - FUEL SHARK SAVER, kuris "taupo" iki 70% degalų!! Ir netgi išardytas pažiūrėti, kas viduje :) nuo 01:40
http://lnk.lnkgo.lt/video-perziura/9174/ne-vienas-kelyje-2014-04-13
юзербары для форумов
Bet tai kokiu bukagalviu reikia būti, kad tikėti tokiom pasakom?
]
Puslapiai