Kur Kaune gerai ir sąlyginai nebrangiai daro galinio tiltu ratu geometrija? Kairio galinio rato stipriau dyla vidine padangos puse. Paieska naudojausi, neradau..
galinio tilto ratu geometrija
Šeš, 2013-04-13 17:24
#1
riesutas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 2 mėnesiai
Joined: 2010-08-03 11:45
galinio tilto ratu geometrija
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
kokia skoda pas tave 4x4 ar tik priekiniai varantys?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
tik priekis.
tada niekas tau suvedimo nepadarys, galine pakaba nereguliuojama, ieskosi kas sulinke toje puseje, greiciausia assi bus palenkta, kuria reiks keisti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai as pradziai noriu, kad nustatytytu ant kiek cm kas ne gerai.
Sveiki, kadangi neradau panasios temos, tai manau galiu parasyt cia, gal kas buvo susidure su padangu laiptavimusi?
gal galit pasidalint savo, sios problemos sprendimo budais?
nes kiek praskaicius interneta, vieningos nuomones siuo klausimu nera, bet pirma bandysiu tikrint vaziuokle.
beje laiptuojasi galiniu padangu vidines puses protektorius, abieju padangu.
Octavia II 2005 1.9 tdi 77kw
ogi cia labai paprastas paaiskinimas- ABS tau padaro laiptus padangose :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O apskritai Škoda Octavia II, reguliuojasi galinių ratų išvirtimas ? Nes radau, kad reguliuojasi, bet kažkaip daug neaiškumų vistiek. Dabar taip, čia visom octavijom taip yra: http://skoda.workshop-manuals.com/octavia-mk2/index.php?id=319 ?
2006 Škoda Octavia 1.9TDI DSG Combi - Travel, project car
2021 Toyota Corolla Hybrid Touring Sports - Daily driver
2023 Peugeot 308 GT - Daily driver
afigenai, o kodel tada ant priekiniu to nepasidaro. Ir cia beje normalu, kad tik vienoj protektoriaus pusej?
gedonca neatsakysiu i tai, bet seni padangu prekeiviai taip sako
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kas cia per laiptai?
юзербары для форумов
Gedonca, o ratlankiai tiesus? Nes laiptuojasi ir nuo nelygiu ratlankiu
kai montavo padangas tai sake kad tiesus, aisku ne taip jau kad visai svareliu nereikejo, bet taip kad butu suvaryti tai tikrai nebuvo.
Kokio diametro diskai? Pas mane nuo naujos yra problema su galiniu padangu vidiniu krastu valgymu su orginalias R17 diskais. Padangos 225/45. Suvalgydao iki vielu per viena vasaros sezona. Kas keisciausia, to nebudavo su R15 195/65 zieminemis. Galedavau vaziuoti 2-3 sezonus. Problemos nerado autorizuotas servisas. Ja issprendziau savaip, liepiau jiems darant suvedina, galiniu ratu isvertina sureguliuojant iseinant uz rekomenuojmu parametru. Ratus verciau labiau i vidu, nei rodo teisingai kompiuterio parametrai. Per kelis kartus radau mano masinai tinkamus laipsnius ir juos issisaugojau. Masina pirkta is salono. Su apypilkemis padangomis atvaziavau po 15 tukst.km. :) Dabar jau 275 tukst. Siais metais bandysiu mauti R18. Manau, kad ir vel teks recepto ieskoti...
Dekui uz pasidalinima patirtimi. Gal ir paliksiu viska kaip yra kuriam laikui, nes turiu dar dvi tokias pacias padangas. R15 195/65.
gedonca man priekines graziai nusilaiptavo kai spustelejau nuo sankryzos ant asfalto :rolleyes: :D
nu diskai pas mane r15 o padangos 195/65 esme tame kad su tais paciais diskais tik kitom padangom (zieminem) nesusilaiptavo, bet jos nenaujos, nzn gal del to. O vasarines naujos. Kazkaip nesinori pirkt vel nauju, jei vel susilaiptuos. Dar skaiciau nete kad atseit tik kryptines padangos laiptuojasi, tiem kam susilaiptavo, buvo kryptines ar asimetrines padangos?
Taip, dazniausiai laiptuojasi kryptines pigesniu gamintoju, t.y. tos padangos, kuriu guma kietesne. As asmeniskai stengiuosi pasirinti asimetrines padangas.
Sveiki, srry kad tokia sena tema prikeliu, bet labai tinka mano problemaj. Taigi masina traukia i dešine, suvedima padarė bet nepadėjo. Galas nesireguliuoja, tad sako rejk ten keisti kažka. Klausimas ar imanoma pamatyt ka butent keisti rejkia?
P.s. skoda octavia 1. Su sia problema pravaziavau 30.000 km, jokio specifinio padangu suvalgymo nieko nepastebejau
padangas pakeisk vietomis ir paziurek ar netraukia i kita puse
ten nera ka keisti, nebent tilta visa, o per tiek km turejo padangas suvalgyti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki visi. Prikeliu tema. Nusipirktos rudeni continental winter contact padangos. Pagal testus visai neblogos. Bet vat deja pradejo uzt pavasari. Ir kajus manot priekiniu padangu protektorius vidinis pasilaiptaves. Dar nestipriai bet su pirstais jauciasi. Bet taip idomiai vienas protektoriaus griovelio sonas iskiles i virsu. Tai ka jus manot nuvariau i melga kur pirkau padangas su visais cekiais kad apziuretu pagal garantini. Tai pasake cia ne gamyklinis brokas. Israse rasta kad tipo apziurejo ir psio nors net neprisiliete prie tu padangu tik protektoriaus gyli pamatavo. Gal kas turi kokios patirties. Ar verta kreiptid i vartotoju teises? Kokia ten procedura tada?
cia masinos ir ja vaziuojancio asmens masinos naudojimo pasekmes, niekas jokios garantijos neduos, jos gali puikiai balansuotis, nebuti jokiu guzu, tad kokia garantija? nieko nepasakys ir vartotoju teises
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Jeigu sakai kad tai vaziavimo stilius kodel tas pats neatsitinka su kitom padangom. Pvz dunlop antra sezona vazinesiu ir jokiu bedu. Zodziu esme kad nieks nesupranta kodel taip nutinka ir nusimeta visi atsakomybe su milijonais priezasciu kodel taip gali nutikt bet vistiek tai bus del vairuotojo kaltes. Tarkim sutikciau kad butu kazkas mano vaziavime. Bet jei guoliai tvarkoj, slegi tikrinu kas pora sav kartais kas savaite, vaziukle tvarkinga, geometrija tvarkinga, ratu suvedimas tvarkingas, sniurais nevazineju, trasoj praktiskai stabilus greitis 115 buna tik lenkiant greiciau spustelni, sunkiu kroviniu nevezioju, o jei ir vezu atitinkamai slegi ratuose pakeliu o poto grazinu, ratlankiai tvarkingi. Tai vat kame priezastis kas man atsakys???
Mane knisa pardaveju atsainumas net neatliekant savo pareigu ir numetant rasta kad tai ne brokas net neprisilietus prie padangu o tik zvilgtelejus i jas is poros metru. Mazdaug zinant kad vistiek as nk nepasieksiu. Is gyvenimo ir darbo patirties zinau kad visos pasekmes turi priezastis tiesiog ju ieskot reik. Vat cia ir visa esme. Ar cia tiesiog poziuris i zmones mol jei vazineji su 10 metu senumo masina ir moki po 50 euru uz nauja padanga tai esi nevertas demesio zmogus...
tavo tiesa, pardavejas visad turi daugiau pasiteisinimu kaip negrazinti pinigu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Gedoncia, kelinti contikai pas tave. Mano istorija panasi. Praeita ziema vazinejau su 195/65R15 continental wintercontact ts850. Buvau pirkes vos vos naudotas (aplamai jokiu devejimosi zymiu nesimate). Po ziemos istebejau, kad ant vienos padangos irgi atsirado nedidelis pasilaiptavimas. Irgi kazkokio logisko paaiskinimo nesugalvojau. Na buvo keleta kartu keliasdesimt km paravaziuota 180-190 km/h. (sausa autostrada). Buvo ir "prakasu". Tai "nurasiau" ant to. Siai ziemai, kadangi perejau ant R16 disku tai ir padangas reikejo pasikeisti. Taip gavosi, kad ir vel papuole labai geras variantas ts850. Kadangi is esmes buvusios padangos labai patiko, tai ir si karta pirkau ta pati modeli. Ir kagi praeita savaitgali pasikeiciau i vasarinius ratus, o ant vienos ziemines irgi jauciamas vos vos pasilaiptavimas. Sia ziema greiciai buvo max 150 km/h., "prakasu irgi buvo ne vienas". Tik negaliu atsiminti ar tai pasidare ant tos pacios puses ar ne.
Dar darau prielaida kas tai galejo itakoti, tai, kad pas mane yra labai nedidelis laisvumas vairo koloneleje (bet jokiu skysciu neleidzia tai nelendu). Siaip mastant yra tikimybe, kad ir ratas to laisvumo ribose gali vibruoti ir tai itakoja pasilaiptavima. Jokiu vibraciju ar traukimu i sonus nera. Pries tai daug sezonu atvazinejau su Dunlop Graspic DS2 ir tokio dalyko pastebeta nebuvo.
Dar vienas dalykas kas