Tai vat, jie gerokai brangesni, bet savybes ju taip pat gerokai geresnes. O aukstyn, zemyna ar dar i kokia puse tuos papus nukreipsi visiems AGM akumams tas pats. Na nevisai, tipo tai dar priklauso nuo talpos.
To: INXS
Tai vat, jie gerokai brangesni, bet savybes ju taip pat gerokai geresnes. O aukstyn, zemyna ar dar i kokia puse tuos papus nukreipsi visiems AGM akumams tas pats. Na nevisai, tipo tai dar priklauso nuo talpos.
Tik va klausimas ar perkant pvz optima akumą, jis tarnaus ilgiau nei pvz Boch S5 trys akumai po 300lt. Aišku jei reikia kažkokiam konkrečiam dalykui, kaip garso aparatūrai, tai Bosch neatstos jo, bet tik dėl užkūrimo, manau, neverta kišti lt.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
atvaziuok pas mane aš tau 80Ah 760 startas po 210Lt atiduosiu Galaxy ir du metai garantija :D:D:D:D o šiaip tai varta visada geriau už bosh buvo yra ir bus . e tai kai[p čia foto į dėt? įdėčiau 75ah 800 parodyt kad buna - kai vežėm specialiai užsisakiau kad man į siuntą įdėtų
Bijau, kad Lietuvoj perkant, nei varta nei bosch nebus tokie, kuriuos pvz Vokietijoj stumdo. Tarnavimo laiką gal ir deklaruoja, o kokią garantiją suteikia, 2metus? Aš deklaruot ir 15m galiu. Kiniečiai kompiuterių batarkėm ir duoda 3m. garantiją, bet dažnai būna atsiuntus, kad jie net netinka tam modeliui, kurį nurodė, arba veikia dvi savaites. O siųst atgal garantiniam neapsimoka. Duok Dieve, kad taip ir būtų, kaip tu sakai.
Gal gali kažkuo konkrečiau pagrįsti Vartos "gėrį" ?
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
tik tuo kad kad per 8darbo metus tiek is furiniu tiek is lengvu akumuliatoriu puses garantinaim vartos parveza kokius 1-2 procentus tai čia žiauriai mažiai , pvz exide gaudavom turbut 30proc atgal baneriu 15 tai paskui visai atsisakėm šitų galax'io kur sakiau irgi mažai gaunam palygint apie 5 procentus - tai geras rodiklis
Maniškei vartai trečia žiema. Akumas 74Ah, 750A. Baigiu prakeikt ir prasikeikt. Niekada daugiau vartos nepirksiu. Vasarą tai dar nieko, bet žiemą tik spėk kraut, visai nelaiko. Po metų ekspluatacijos startinės buvo likę tik 680A. Senas Boshas su kuriuo [parėjo iš prancūzijos sukdavo žymiai geriau iki paskutinio savo atodūsio. Kaip sako lenkai: VARTA nic nevarta. Kažkada savo benzininiam golfukui buvau kažkokį centra nupirkęs. Net ir tas žymiai geresnis už vartą. Tris mėnesius žiemą prastovėjo mašina nejudinta, su įjugta signalizacija. Akumui buvo apie 5 metai. Kai kovo mėnesį teko užkurti, tai galvojau chana, reiks prikurkės. Blyn, ant akumo būčiau kelis kilometrus nuvažiavęs, suko kaip žvėris. O šita zaraza varta tris dienas pastovi ir vos bezda.
šiaip tai varta visada geriau už bosh buvo yra ir bus
juliusju wrote:
tik tuo kad kad per 8darbo metus tiek is furiniu tiek is lengvu akumuliatoriu puses garantinaim vartos parveza kokius 1-2 procentus tai čia žiauriai mažiai , pvz exide gaudavom turbut 30proc atgal baneriu 15 tai paskui visai atsisakėm šitų galax'io kur sakiau irgi mažai gaunam palygint apie 5 procentus - tai geras rodiklis
Taigi is savo patyrimo galiu teigti, kad visdelto Bosch, bent jau pardavinelami LT, tikrai ne kazkas. Kaip katik rasiau temoje apie "dizeli ziema" Exide (kurio visai nezinojau) pasirode geriau.
Pasiūlymas paprastas, paprašykit pažystamų, kad parvežtų analogišką akumą iš vokiečių ir manau viskas bus aišku. Turėjau banner su dviem klėmais lt pirktą. Du metai ir kancofke. Dabar turiu bosch s5 pirmą sezoną, matysim kas bus ateity. Bratkis pernai ad įsimetė. Tai va, bus proga, gal ir negreit, bent jau tikiuosi, bet pasakyt, kaip jie tarnauja. Dėja bet praktika rodo, kad normaliai tarnauja iki garantijos pabaigos, t.y. 2 metus.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
kolegos, koki akuma pirkti kad nebutu sh... ir nebrangiai? Su perspektyva jog masina gali ilgai garaze neuzsistiveti... :)
keiciant akuma reikia palaikyt srove ar galiu isvis atjungti? kad poto neuzsikoduotu kaip jau yra buve...
kolegos, koki akuma pirkti kad nebutu sh... ir nebrangiai? Su perspektyva jog masina gali ilgai garaze neuzsistiveti... :)
keiciant akuma reikia palaikyt srove ar galiu isvis atjungti? kad poto neuzsikoduotu kaip jau yra buve...
Aš gal būčiau linkęs sakyti, kad nesvarbu kokį pirkti, o pas ką pirkti. Kiek teko girdėti, tai daugelis akumų pardavėjų, kad gautų daugiau pelno, tai perka silpnesnius pietų šalims skirtus akumus. Vat tada ir turim problemų. Reikia patikimo pardavėjo, tada ir visokie optima laikys, jeigu jie šiaurinėms šalims skirti. Arba kaip Senukai, užsiveža akumų keliems metams į priekį, o tada nusipirkęs tokį keiki net susiriesdamas.
kolegos, koki akuma pirkti kad nebutu sh... ir nebrangiai? Su perspektyva jog masina gali ilgai garaze neuzsistiveti... :)
keiciant akuma reikia palaikyt srove ar galiu isvis atjungti? kad poto neuzsikoduotu kaip jau yra buve...
Gali viska atjungineti nieko neatsitiks, nebent pats esi kokios elektronikos i masina prikises kuriai nepageidaujama sroves atjungimas
Nemenkai AD akumu pirkome paskutiniu metu, lyg ir laiko dar, pats i skoda toki isidejau, kaina visai maloni.
kolegos, koki akuma pirkti kad nebutu sh... ir nebrangiai? Su perspekkaip bus toliau nezinau
tyva jog masina gali ilgai garaze neuzsistiveti... :)
keiciant akuma reikia palaikyt srove ar galiu isvis atjungti? kad poto neuzsikoduotu kaip jau yra buve...
De lakumo, manau, tau tikrai nieks tiksliai nepasakys kuris geriau. Kaip ir as naudojau Bosch , o pasirode ant 3 ziemos(-20) jau nesuko, dabar(kaip ir rasiau temoje apie dyzelius) bandau Exide, kol kas suka(-28).
Nuemus akuma atsijungia visa masinos "srove" taigi visi magai ir kiti imtuvai atsijungia (arba nusinulina)
As AD pries du men nauja isidejau 77Ah 780 startas ir jau ketvirtadieni diena prie -17 neuzkuriau, kokius 3 kartus pabandziau uzkurt su zvakiu pakaitinimu - neuzsivede ir numiro iskart akumas, paskui tik nuo laidu uzkuriau. Pries tai su masina buvo vaziuota 70km be sustojimu(tai akumas kaip ir turejo pilnai pasikrauti), masina nuo pastatymo iki kurimo prastovejo 12val lauke, nakti virs -20 buvo. Ar gali taip greitai numirti naujas akumas? gal man i garantini ji vertetu tempti? (pirkau Bauhof'e)
As AD pries du men nauja isidejau 77Ah 780 startas ir jau ketvirtadieni diena prie -17 neuzkuriau, kokius 3 kartus pabandziau uzkurt su zvakiu pakaitinimu - neuzsivede ir numiro iskart akumas, paskui tik nuo laidu uzkuriau. Pries tai su masina buvo vaziuota 70km be sustojimu(tai akumas kaip ir turejo pilnai pasikrauti), masina nuo pastatymo iki kurimo prastovejo 12val lauke, nakti virs -20 buvo. Ar gali taip greitai numirti naujas akumas? gal man i garantini ji vertetu tempti? (pirkau Bauhof'e)
Pas mane toks pat akumas skodoje, tai suka kaip reikiant, pirktas pries pusmeti, kolkas jokiu salciu neisigando, startas nesiskyre.
O del garantinio tai kas be ko grusk ji tegu keicia, ir nauji buna brokuoti, kad ir koks gamintojas butu.
As AD pries du men nauja isidejau 77Ah 780 startas ir jau ketvirtadieni diena prie -17 neuzkuriau, kokius 3 kartus pabandziau uzkurt su zvakiu pakaitinimu - neuzsivede ir numiro iskart akumas, paskui tik nuo laidu uzkuriau. Pries tai su masina buvo vaziuota 70km be sustojimu(tai akumas kaip ir turejo pilnai pasikrauti), masina nuo pastatymo iki kurimo prastovejo 12val lauke, nakti virs -20 buvo. Ar gali taip greitai numirti naujas akumas? gal man i garantini ji vertetu tempti? (pirkau Bauhof'e)
jei akumas pilnai nusedes, reikia be ijunktu sviesu nuvaziuot ne maziau 600 km kad pasikrautu. greiciau pakraut pakroveju :D
Nu siaip netrejo išsikraut , bet maža ką dar patikrink instaliaciją gal kur nuotekis elektos pas tave arba ganeratorius neužkrauna. Šiaip tai užkūrimui dyzelio labai daug kuro ir oro filtrai duoda.Pabandyk pakraut ir ryte šiltą akumą idėt jei akumas suka starterį o nesikuria jau ieškok bėdų kažkur kitur papildomai , nors kaip bebūtų AD akumai tikrai nėra patys geriausi...pataupei truputį
siandien diena -15 ir is astunto karto pats uzsivedziau, masina stovejo nejudinta nuo ketvirtadienio vakaro. Keista kaip cia siandien taip uzsikure. Filtrai pas mane visi pakeisti pries ziema, tepalas naujas 5w40 (sintetika), generatorius irgi ziurejau gerai krauna, signalizacijos nera - tai nuotekio neturetu but. Laidas nuo + ant starterio irgi pries ziema pasveistas.
As dar kazkodel itariu kad starteris gal sunkokai sukasi dabar(kai silti orai buvo - sukosi kaip bite), o dabar taip vangokai sukasi, ir bendeksa uzkurus kartais ne iskarto atmeta - gal cia ir gali but akumuliatoriaus issikrovimo priezastis?
nu kuo ilgiau stovi tuo sunkiau kuriasi , nes šaltas akumas daug silpniau atidavinėja srovę ,beto ir starteris įšala sunkiau prasukt šiaip kai tokie orai kad i rniekur nevažiuoji užkurk ir palik prasidirbt koki 20min.nes jei 8 kart sveikatos akumui pasukt uzteko tai dar ner blogai pabandyk starterį išimt sutept , dar gali būt kad žvakės prastos papuolė ir numiro per šalčius
Mano akumas originalus.
BANNER AT BA2
5KO 915 105G
12V 72Ah 380A DIN
640A EN/SAE
Gal kas nepatingės iššifruoti ką čia surašiau.Važinėju antrą žiemą.Per šalčius nusėdo,važinėjau
trumpais atstumais.Pakroviau ant minimumo 1 parą.Užsivedė iškart tik krustelėjo starteris.
Galvojau pirkti Booter.Dabar pergalvojau.Geriau prieš žiemą pakrauti arba naują pirkti.
Iškart siūlau pirkti naują, kažkokią pornografiją įdėjo gamintojas. Dyzeliniam automobiliui 380 A startinė srovė yra juokinga (nejuokinga jei tai skirta vakarų, pietinei Europai, kur nebūna normalių žiemų). o esant dideliems šalčiams jos dar mažiau atiduoda. Geros klasės "dyzelinių" akumuliatorių startinė srovė prasideda nuo 700 A, priklausomai nuo akumuliatoriaus talpos. Tavo automobiliui rekomenduoju BOSCH S5008 77 Ah 780A DIN, jo kaina 320 Lt., atiduodant bet kokį seną akumuliatorių 305 Lt. ir pamirši šiuos vargus 4-5 metams, tai yra tol kol sugalvosi pakeisti nauju automobiliu. Nes tikrai buvo keista išgirsti, kodėl neužvedi naujos mašinos, dabar priežastis man aiški :)
Rokai, BOSH charakteristika yra 77Ah ir 780A EN, o ne DIN :). Pas Ramieiga normalus akumas stovi.
Kaip man neapsišvietusiam paaiškink kuo skiriasi DIN nuo EN, pamaniau, kad tas pats ir kad Ramieiga nepavirstų į Neramiąeiga, palikau tuos pačius indeksus kaip ir buvo ant jo originalaus akumuliatoriaus, bet pasirodo būsiu suklydęs, lauksiu paaiškinimo ;)
sveiki aš tai su tokiu kaip ramiegos tai 5 metelius atvažinėjau kelis kartus gal ir reikėjo pakraut bet šiaip tai nieko, tik dabar praėjus 5 metams nuo auto pirkimo naujais pasikeičiau.
Sveiki forumieciai, atejo laikas ir man keisti akuma, nes pasalus iki -6, ryte jau nebeuzvedziau :( Vakar pakroviau, bet kol kas salciai pasibaige. Todel vedasi puikiai. Kaip toliau neaisku. Gal kas uzmates akcija geram akumui. A/M 1,9 tdi 77 kw
Nenoriu pripiršt blogo daikto, bet man tiukas rekomendavo, ir greičiausiai tokį pats pirksiu prieš žiemą - AD, 77 Ah, startinė 780. 3 metai garantija. Pasidomėk :)
Škoda Octavia 1998 1.9 TDI 81kW nuo 2010.06 iki 2013.08
Audi A6 2000 1.9 TDI 81 kW nuo 2013.08
Kažkada į Golfą Centra buvau pirkęs. Atitarnavo man 5 metus. Kai nusipirkau Octaviją, tai nuo gruodžio iki kovo prastovėjo nejudintas su įjungta signalizacija. Kai reikėjo užkurti, galvojau kad jau chana akumui bus. Po trijų mėnesių stovėjimo suko kaip žvėris. Su juo ir pardaviau Golfuką. Gal net ir dabar tarnauja. O pagalvojus, gamintojas kažkoks Garliavos lygio. O čia net nepagalvotum kad Varta gali būti visiškas mėšlas. Nebent čia man taip papuolė. Bet Vartos vistiek niekada nepirksiu. Geriau jau tą AD.
Paziurejau savo Oktos akuma, is italu pirktas tai ir startinis tik 300+, nusiminiau, nors neseniai pirktas. Buvau bosh pirkes uz 320 zmonai i nissana, tai sudas nieko nelaike, grazinau kaip garantini tai 3 men vargau kol issimusiau. Tas kitas kuriuo pakeite eina, bet sudas, nieko gero, nors oficialus atstovai atseit pristato,su dokumentais viska, kaip Egiui varta taip man bosh...:)
As B4 kaip nupirkau pries 6 metus su Varta 61ah 330din taip ir suka tas pats dar..ko gero labiau vakaruose neveza visokiu fuflo kaip pas mus, moki babkes ir nezinai koki suda perki neatsizvelgiant nei i pavadinima nei i kaina..mulkina visi kas tik gali, kad tik pinigus istraukti..
na mano irgi be 10 dienu 11 metu nugyveno orginali varta 70 ah, dapyles distiliuoto kroviau 6-7h- labai silpnai pasikrove, galvoju viskas bet ikveptas tiukaus 20 h pakrausiu ir pamatuosiu su signalke ar ima is 20m, istikinti kad tikrai jau mires.
o kaip foto cia ikelt?
http://skodaklubas.lt/forum/klausimai-ir-pasiulymai/duk-dazniausiai-uzduodami-klausimai
To: INXS
Tai vat, jie gerokai brangesni, bet savybes ju taip pat gerokai geresnes. O aukstyn, zemyna ar dar i kokia puse tuos papus nukreipsi visiems AGM akumams tas pats. Na nevisai, tipo tai dar priklauso nuo talpos.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Tik va klausimas ar perkant pvz optima akumą, jis tarnaus ilgiau nei pvz Boch S5 trys akumai po 300lt. Aišku jei reikia kažkokiam konkrečiam dalykui, kaip garso aparatūrai, tai Bosch neatstos jo, bet tik dėl užkūrimo, manau, neverta kišti lt.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Na pvz BOSCH S6011 80Ah 800A AGM kaiina ~520. Tai kaip ir kaina 1.5 didesne. Tarnavimo laika deklaruoja 6 - 7 metai.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
atvaziuok pas mane aš tau 80Ah 760 startas po 210Lt atiduosiu Galaxy ir du metai garantija :D:D:D:D o šiaip tai varta visada geriau už bosh buvo yra ir bus . e tai kai[p čia foto į dėt? įdėčiau 75ah 800 parodyt kad buna - kai vežėm specialiai užsisakiau kad man į siuntą įdėtų
Bijau, kad Lietuvoj perkant, nei varta nei bosch nebus tokie, kuriuos pvz Vokietijoj stumdo. Tarnavimo laiką gal ir deklaruoja, o kokią garantiją suteikia, 2metus? Aš deklaruot ir 15m galiu. Kiniečiai kompiuterių batarkėm ir duoda 3m. garantiją, bet dažnai būna atsiuntus, kad jie net netinka tam modeliui, kurį nurodė, arba veikia dvi savaites. O siųst atgal garantiniam neapsimoka. Duok Dieve, kad taip ir būtų, kaip tu sakai.
Gal gali kažkuo konkrečiau pagrįsti Vartos "gėrį" ?
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Juliau, daviau noroda, ten parasyta kaip ikelt nuotraukas. Tik tike kad naudok photobucket.com
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
tik tuo kad kad per 8darbo metus tiek is furiniu tiek is lengvu akumuliatoriu puses garantinaim vartos parveza kokius 1-2 procentus tai čia žiauriai mažiai , pvz exide gaudavom turbut 30proc atgal baneriu 15 tai paskui visai atsisakėm šitų galax'io kur sakiau irgi mažai gaunam palygint apie 5 procentus - tai geras rodiklis
Maniškei vartai trečia žiema. Akumas 74Ah, 750A. Baigiu prakeikt ir prasikeikt. Niekada daugiau vartos nepirksiu. Vasarą tai dar nieko, bet žiemą tik spėk kraut, visai nelaiko. Po metų ekspluatacijos startinės buvo likę tik 680A. Senas Boshas su kuriuo [parėjo iš prancūzijos sukdavo žymiai geriau iki paskutinio savo atodūsio. Kaip sako lenkai: VARTA nic nevarta. Kažkada savo benzininiam golfukui buvau kažkokį centra nupirkęs. Net ir tas žymiai geresnis už vartą. Tris mėnesius žiemą prastovėjo mašina nejudinta, su įjugta signalizacija. Akumui buvo apie 5 metai. Kai kovo mėnesį teko užkurti, tai galvojau chana, reiks prikurkės. Blyn, ant akumo būčiau kelis kilometrus nuvažiavęs, suko kaip žvėris. O šita zaraza varta tris dienas pastovi ir vos bezda.
]
pas mane tas pats ,akumas Atlant ,metai laiko ir nelaiko nieko,kazko pradejo gamint prastai
o kur Bosch rodiklis?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Taigi is savo patyrimo galiu teigti, kad visdelto Bosch, bent jau pardavinelami LT, tikrai ne kazkas. Kaip katik rasiau temoje apie "dizeli ziema" Exide (kurio visai nezinojau) pasirode geriau.
Pasiūlymas paprastas, paprašykit pažystamų, kad parvežtų analogišką akumą iš vokiečių ir manau viskas bus aišku. Turėjau banner su dviem klėmais lt pirktą. Du metai ir kancofke. Dabar turiu bosch s5 pirmą sezoną, matysim kas bus ateity. Bratkis pernai ad įsimetė. Tai va, bus proga, gal ir negreit, bent jau tikiuosi, bet pasakyt, kaip jie tarnauja. Dėja bet praktika rodo, kad normaliai tarnauja iki garantijos pabaigos, t.y. 2 metus.
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
kolegos, koki akuma pirkti kad nebutu sh... ir nebrangiai? Su perspektyva jog masina gali ilgai garaze neuzsistiveti... :)
keiciant akuma reikia palaikyt srove ar galiu isvis atjungti? kad poto neuzsikoduotu kaip jau yra buve...
Aš gal būčiau linkęs sakyti, kad nesvarbu kokį pirkti, o pas ką pirkti. Kiek teko girdėti, tai daugelis akumų pardavėjų, kad gautų daugiau pelno, tai perka silpnesnius pietų šalims skirtus akumus. Vat tada ir turim problemų. Reikia patikimo pardavėjo, tada ir visokie optima laikys, jeigu jie šiaurinėms šalims skirti. Arba kaip Senukai, užsiveža akumų keliems metams į priekį, o tada nusipirkęs tokį keiki net susiriesdamas.
]
Gali viska atjungineti nieko neatsitiks, nebent pats esi kokios elektronikos i masina prikises kuriai nepageidaujama sroves atjungimas
Nemenkai AD akumu pirkome paskutiniu metu, lyg ir laiko dar, pats i skoda toki isidejau, kaina visai maloni.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
De lakumo, manau, tau tikrai nieks tiksliai nepasakys kuris geriau. Kaip ir as naudojau Bosch , o pasirode ant 3 ziemos(-20) jau nesuko, dabar(kaip ir rasiau temoje apie dyzelius) bandau Exide, kol kas suka(-28).
Nuemus akuma atsijungia visa masinos "srove" taigi visi magai ir kiti imtuvai atsijungia (arba nusinulina)
As AD pries du men nauja isidejau 77Ah 780 startas ir jau ketvirtadieni diena prie -17 neuzkuriau, kokius 3 kartus pabandziau uzkurt su zvakiu pakaitinimu - neuzsivede ir numiro iskart akumas, paskui tik nuo laidu uzkuriau. Pries tai su masina buvo vaziuota 70km be sustojimu(tai akumas kaip ir turejo pilnai pasikrauti), masina nuo pastatymo iki kurimo prastovejo 12val lauke, nakti virs -20 buvo. Ar gali taip greitai numirti naujas akumas? gal man i garantini ji vertetu tempti? (pirkau Bauhof'e)
Pas mane toks pat akumas skodoje, tai suka kaip reikiant, pirktas pries pusmeti, kolkas jokiu salciu neisigando, startas nesiskyre.
O del garantinio tai kas be ko grusk ji tegu keicia, ir nauji buna brokuoti, kad ir koks gamintojas butu.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
jei akumas pilnai nusedes, reikia be ijunktu sviesu nuvaziuot ne maziau 600 km kad pasikrautu. greiciau pakraut pakroveju :D
Nu siaip netrejo išsikraut , bet maža ką dar patikrink instaliaciją gal kur nuotekis elektos pas tave arba ganeratorius neužkrauna. Šiaip tai užkūrimui dyzelio labai daug kuro ir oro filtrai duoda.Pabandyk pakraut ir ryte šiltą akumą idėt jei akumas suka starterį o nesikuria jau ieškok bėdų kažkur kitur papildomai , nors kaip bebūtų AD akumai tikrai nėra patys geriausi...pataupei truputį
siandien diena -15 ir is astunto karto pats uzsivedziau, masina stovejo nejudinta nuo ketvirtadienio vakaro. Keista kaip cia siandien taip uzsikure. Filtrai pas mane visi pakeisti pries ziema, tepalas naujas 5w40 (sintetika), generatorius irgi ziurejau gerai krauna, signalizacijos nera - tai nuotekio neturetu but. Laidas nuo + ant starterio irgi pries ziema pasveistas.
As dar kazkodel itariu kad starteris gal sunkokai sukasi dabar(kai silti orai buvo - sukosi kaip bite), o dabar taip vangokai sukasi, ir bendeksa uzkurus kartais ne iskarto atmeta - gal cia ir gali but akumuliatoriaus issikrovimo priezastis?
nu kuo ilgiau stovi tuo sunkiau kuriasi , nes šaltas akumas daug silpniau atidavinėja srovę ,beto ir starteris įšala sunkiau prasukt šiaip kai tokie orai kad i rniekur nevažiuoji užkurk ir palik prasidirbt koki 20min.nes jei 8 kart sveikatos akumui pasukt uzteko tai dar ner blogai pabandyk starterį išimt sutept , dar gali būt kad žvakės prastos papuolė ir numiro per šalčius
Siandien ziurejau pries kurima - 12.66V rodo akumuliatorius - cia gerai ar mazokai jau?
Sakyciau normaliai, normaliai pakrautas rodo 12.7
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
12,6 tikrai labai normaliai nenusedes, čia jau jaučiu starterio bėda, gal šepetukai nuėję, gal angliukus pasikeist reiktų
Vakar su Vyckeniu snekejau, tai sake jo naujas pilnai pakrautas Bosch rodo 13,4 ar keik ten.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Mano akumas originalus.
BANNER AT BA2
5KO 915 105G
12V 72Ah 380A DIN
640A EN/SAE
Gal kas nepatingės iššifruoti ką čia surašiau.Važinėju antrą žiemą.Per šalčius nusėdo,važinėjau
trumpais atstumais.Pakroviau ant minimumo 1 parą.Užsivedė iškart tik krustelėjo starteris.
Galvojau pirkti Booter.Dabar pergalvojau.Geriau prieš žiemą pakrauti arba naują pirkti.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Iškart siūlau pirkti naują, kažkokią pornografiją įdėjo gamintojas. Dyzeliniam automobiliui 380 A startinė srovė yra juokinga (nejuokinga jei tai skirta vakarų, pietinei Europai, kur nebūna normalių žiemų). o esant dideliems šalčiams jos dar mažiau atiduoda. Geros klasės "dyzelinių" akumuliatorių startinė srovė prasideda nuo 700 A, priklausomai nuo akumuliatoriaus talpos. Tavo automobiliui rekomenduoju BOSCH S5008 77 Ah 780A DIN, jo kaina 320 Lt., atiduodant bet kokį seną akumuliatorių 305 Lt. ir pamirši šiuos vargus 4-5 metams, tai yra tol kol sugalvosi pakeisti nauju automobiliu. Nes tikrai buvo keista išgirsti, kodėl neužvedi naujos mašinos, dabar priežastis man aiški :)
Rokai, BOSH charakteristika yra 77Ah ir 780A EN, o ne DIN :). Pas Ramieiga normalus akumas stovi.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Kaip man neapsišvietusiam paaiškink kuo skiriasi DIN nuo EN, pamaniau, kad tas pats ir kad Ramieiga nepavirstų į Neramiąeiga, palikau tuos pačius indeksus kaip ir buvo ant jo originalaus akumuliatoriaus, bet pasirodo būsiu suklydęs, lauksiu paaiškinimo ;)
Pas mane 'prancuziskoj' Octavijoj dabar stovi 12V 70Ah 340A Din 570A EN/SAE. Dabar nenuostabu kad prie -27 buvo problemu :D
Civic '91 -> Civic '98 -> Octavia II '08
sveiki aš tai su tokiu kaip ramiegos tai 5 metelius atvažinėjau kelis kartus gal ir reikėjo pakraut bet šiaip tai nieko, tik dabar praėjus 5 metams nuo auto pirkimo naujais pasikeičiau.
Sveiki forumieciai, atejo laikas ir man keisti akuma, nes pasalus iki -6, ryte jau nebeuzvedziau :( Vakar pakroviau, bet kol kas salciai pasibaige. Todel vedasi puikiai. Kaip toliau neaisku. Gal kas uzmates akcija geram akumui. A/M 1,9 tdi 77 kw
Patarimas iš asmeninės patirties: NEPIRK VARTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
]
Nenoriu pripiršt blogo daikto, bet man tiukas rekomendavo, ir greičiausiai tokį pats pirksiu prieš žiemą - AD, 77 Ah, startinė 780. 3 metai garantija. Pasidomėk :)
Škoda Octavia 1998 1.9 TDI 81kW nuo 2010.06 iki 2013.08
Audi A6 2000 1.9 TDI 81 kW nuo 2013.08
jo pas mane toks skodoje stovi, kolkas jokiu bedu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Vienoj parduotuvėj aiškino, kad šitie AD yra Bosho gamybos, irgi labai rekomendavo.
Ačiū už patarimus. Ieškoma.....
jei reiks galiu pagelbeti, kreipkis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
asmeniskai galiu rekomenduoti italiskus Fiamm, jau 6 metai tarnaujantis, ko gero jau arti galas, bet liuks daiktas, tiesa brangus...
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
As asmeniskai MOLL nusipirkes, tai irgi patenkintas, nors dar tik metai naudoju :)
Kažkada į Golfą Centra buvau pirkęs. Atitarnavo man 5 metus. Kai nusipirkau Octaviją, tai nuo gruodžio iki kovo prastovėjo nejudintas su įjungta signalizacija. Kai reikėjo užkurti, galvojau kad jau chana akumui bus. Po trijų mėnesių stovėjimo suko kaip žvėris. Su juo ir pardaviau Golfuką. Gal net ir dabar tarnauja. O pagalvojus, gamintojas kažkoks Garliavos lygio. O čia net nepagalvotum kad Varta gali būti visiškas mėšlas. Nebent čia man taip papuolė. Bet Vartos vistiek niekada nepirksiu. Geriau jau tą AD.
]
Paziurejau savo Oktos akuma, is italu pirktas tai ir startinis tik 300+, nusiminiau, nors neseniai pirktas. Buvau bosh pirkes uz 320 zmonai i nissana, tai sudas nieko nelaike, grazinau kaip garantini tai 3 men vargau kol issimusiau. Tas kitas kuriuo pakeite eina, bet sudas, nieko gero, nors oficialus atstovai atseit pristato,su dokumentais viska, kaip Egiui varta taip man bosh...:)
Mano kolkas irgi originalus nors masiniukas 2006 bijau kad gali tekti pasipurtyti $$$
Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)
as pirkau masina su originaliu ir dar kelis metus atvazinejau tai gaunasi, kad jis nugyveno apie 12 metu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
As B4 kaip nupirkau pries 6 metus su Varta 61ah 330din taip ir suka tas pats dar..ko gero labiau vakaruose neveza visokiu fuflo kaip pas mus, moki babkes ir nezinai koki suda perki neatsizvelgiant nei i pavadinima nei i kaina..mulkina visi kas tik gali, kad tik pinigus istraukti..
na mano irgi be 10 dienu 11 metu nugyveno orginali varta 70 ah, dapyles distiliuoto kroviau 6-7h- labai silpnai pasikrove, galvoju viskas bet ikveptas tiukaus 20 h pakrausiu ir pamatuosiu su signalke ar ima is 20m, istikinti kad tikrai jau mires.
blogiau tikrai nebus
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai tame ir reikalas, kad čia visokį šlamštą veža. O dar neaišku kiek laiko jie čia prastovi sandėliuose.
]
Puslapiai