Tai va pagaliau nusipirkau ir aš Skoda Superb, ir pas meistrą, kartu nuėmėm sankabą kadangi buksavo, teks keisti išminamajį guolį, diską ir diskatorių, tada nuėmėm visus diržus itempėjo, variklio bei generatoriaus, bei itempėją, pompa ir guolius, rytoj bandysim ieškoti ir keisti jei spėsim. kainu kolkas nzn. o siaip tai vaziuokleje viskas ciki.
Pakeistas sankabos diskas, diskatorius, isminamasis guolis. Variklyje: pakeisti pagrindinis dirzas, itempejo dirzas, generatoriaus dirzas, du guoliai, itempejas, vandens pompa, bei antifrizas G12. Su detalem ir darbais gavosi 1600 Lt.
Imobilaizerio antenos pakeitimas (prie rakto spyneles) - 200Lt.
(Keisti teko nes jau kelintas laikas nepavykdavo iš pirmo karto užvesti, įdėjus raktelį mirksėdavo rakto simbolis skydelyje, o šiandien puse valandos kankinausi kol užvedžiau. Tad teko tvarkyti)
Labai dekingas esu ponui Tiukui uz didelius darbus atliktus mano skodytei :)
Pakeista ir sutvarkyta:
Alyva ELF (5w30 - koki gamintojas rekomenduoja) ir filtras MANN
Pakeisti visi keturi amortizatoriai (Patys geriausi ;) )
Generatoriaus dirzo itempejas su amortizatoriumi
Isvalytas kolektorius ir EGR voztuvas
Ispjautas katalizatorius
Ir dar keletas svarbiu smulkmenu.
Visumoje apie 1250Lt. Esu labai patenkintas, masinyte rieda puikiai. Trauka pagerejus, o del ekonomiskumo - tai esu labai stipriai nustebes: siandienos keliones metu (Vilnius - Utena) 90-100km/h greiciu vaziuodamas isspaudziau 3.5l/100km (borto kompo parodymu, kuris pas mane ganetinai tiksliai rodo). O masinyte jau kopianti link 300 000 km :)
Kita savaite bandysiu detis autopilota, gal kas nors koki komercini pasiulyma man siuo klausimu? :)
Keiciau Superbo granata ir abieju granatu apsaugas kaina granatos 95 Lt vokiska apsaugos 2x20 Lt, keiciau pats su pagalba +alus.
dar salono oro filtras apie 30 Lt.
Nesikabinėsiu ir nenoriu nieko blogo pasakyti, bet vokiška už tiek neturėtų išeiti, nebent kokia Ruville ar Kroner, bet ten pakuotojas Vokietijoje, o kas į vidų įdeta neaišku. Pats Octavijai keičiau jau abiejų pusių granatas, tai vidutinės kokybės itališkos CIFAM apie 160 Lt. vnt., vokiškos GKN/LOBRO kaina buvo apie 350 Lt. Jeigu ne paslaptis koks gamintojas?
Distributoriaus (kartu su holo davikliu) keitimas: ~95Lt pats distributorius; darbai - 50Lt
Pagrindinio, generatoriaus dirzu, itempejo keitmas: detales 174Lt; darbai 80Lt.
Aukstos itampos laidu keitimas: laidai - 59Lt, darbai - alaus man.
P. S. Brangesniu laidu negalejau gaut. Sitie apie 90Lt, su nuolaida 59Lt. Bus matyt kiek laikys.
2011-07-27
1. Pakeistas kairės pusės apatinis šarnyras.
2. Pakeista kairės pusės abiejų granatų gumos.
3. Pakeisti priekinių stabdžių diskai.
4. Sudėtos naujos priekinės kaladėlės.
5. Sudėtos naujos sustiprintos priekinės spyruoklės.
6. Pakeisti atraminiai guoliai.
Detalės + darbas 728,00 Lt. Viskas atlikta autoservise pas Tiukų.
padaryta komp. diagnostika, patiktinta vaziuokle, pakeistas lambda zondas, stabdziu skystis, ausinimo skystis, greiciu dezes tepalas, kuro filtras, padarytas ratu suvedimas.
darbu kaina be detaliu ir skysciu 314lt.
dalys ir skysciai isskyrus tepala greiciu dezei pirkti is plikio.
Noreta pakeisti vairo stiprintuvo skysti, bet pasirodo neimanoma, stiprintuvas ne hidraulinis.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
1. Kairės pusės apatinis šarnyras - Lmeforder 41 Lt.
2. Dešinės pusės vairo traukės antgalis - Lemforder 38 lt.
3. Abiejų šakių galiniai sailentblokai - Lemforder 23x2=46 lt.
4. Abiejų preikinių amortizatorių atraminiai guoliai su guma - Lemforder 24x2=48 lt.
5. Gen. dirželis - Continental 28 lt.
TOTAL: 201 lt.
Taigi - pakeistos visos detales. Resiume - kad ir kaip bebutu, meistriukai daugiau problemu prirase nei ju is tikro buvo. Atraminiai guoliai buvo geri, sukinejosi lengvai ir maloniai. Tik va gumos aukstis nuo nauju skyresi. Jos arba turi buti zemesnes arba susimyge jau. Bet vis vien viska pakeiciau.
Plius per patikra nepastebejo kad stabilizatoriaus gumos, kurios yra tose vietose kur tvirtinasi stabilizatorius prie kebulo, issimalusios. Nauju gume neturejau, tai teko pjaustyti sena gumini kilimeli ir papildomai ideti gumos :) Bildesiu nulis. Smagu net vaziuot.
Suma detalems isliko ta pati, o darbai kainavo nuli litu.
robke, as tau papriestarausiu del atraminiu guoliu, gumos visad pirmiausia praseda, bek keitimas tiek pat kainuoja, tad geriau yra pakeisti gumas su guoliais nes guoliai nera brangus, negu po to perdarineti ir vel moketi uz darba, cia taip pat kai keisti tavo masinoje dirzus ir napakeisti pompos nors ji ir gerai veikia
Na esme tikrinimo buvo tokia - masina pakele ir pasukinejo rata. OOO sako, atraminiam guoliam chana, girdi kaip i guma trinasi (toks girgzdejimas). Pakeiciau guolius ir atramines- grigzdejimas tas pats :)
Del gumu nesigincyju. Kaip ir sakiau, naujos buvo gerokai aukstesnes. Ir seip gan pigiai gavau :)
Skoda Superb 2.5 automatine greičiu deze [parejo] taisiau "DAIVANTOJ" kol kas darbu patenkintas. 3.8 t skaudu bet vaziuoti reikia :)
man teko A6 2,5Tdi (132kw, quattro) automatą tvarkyti. Tvarkiau Garliavoje, kiek teko girdėt seniausiai ir rimčiausiai dirbančioj įstaigoj su autom dėžėm. Mokėjau 2800-3000Lt. Aišku čia buvo 5m atgal. Bet kiek žinau tos dėžės ėjo beveik identiškos į visus vw grupės auto. Kiek pamenu tai būdavo paprastas automatas; su triptroniku; ir dar kartu triptronikas ir pavaros 3,2,1 žemyn permest galima(tokia pas mane buvo).
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
Na siandien mano Skodukas apsiave naujus vasarinius batukus: Michelin Energy Saver, kaina - 1081.43 Lt
Ratu suvedimas - 70Lt.
Gerai kaina!!!! kokia cia ismera??? Ir kur isigyta?
195/65/15 - pirktos ATS Euromaster, Anglijoje. Bet vienoje vietoje buvau rades apie 100Lt pigiau, bet per savaite, kol prisiruosiau pasikeisti, pabrangino kainas :)
Pries dvi savaites pirkta(ziemines)Bridgestone Noranza 2 EVO 215.60.16 su digliais,vieneto kaina 430lt.Gal galyma butu ir pigiau ieskoti,bet labai jau patiko parduotuves savininko greitis ir darbas,viska sutvarke operativiai,padangos atveze pagamyntos siais metais kovo menesi,plius ratlankiai zemos sezonui MAC Tornado R16 vieneto kaina 380.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Pakeista:
Galiniai amortizatoriai, pirkti deveti is edwio
Galinis guolis kinietiskas 70lt
Priekinis guolis SNR 85lt
pakeistas vienas galinis stabdziu bugnas is savartyno
dar nupirkti atramines gumos su guoliais Sachs 2x25lt, pakeiiu kai turesiu laiko
Darbas- pats keiciau
Dar uzdeti priekiniai purvasargiai pirkti savartyne
Tepalus, filtrus ir ateityje planuoju keist pas oficialu- serviso knygele bent jau bus sekanciam seimininkui kada nors, plius kaip kazkas jau minejo galejau max 200LTL sutaupyt ieskodamas pigiau.
Nuvyle tik del geometrijos- sako patikrinom, viskas gerai. Bet paskaiciavo pilna kaina, kaip uz atlikta (jei kam idomu, dabar jau 80 kainuoja pas juos, visai neseniai dar buvo 60). Pats vazineju su sia auto nuo pat jos "gimimo" ir zinau, kad nebuvo dauzta ir bardiuru ar duobiu prigaudyta, bet vidury vasaros sukeitus padangas nuo galo ant priekio (dar vis "originalios" Continental) pradejo smarkiai uzti ir dilti. Uzvaziavau kada i A1 padangu paziuret ir sakau tik Continental nesiulykit nes nuvyle, sako einam paziuresim. Subego 3 meistrai, "pagloste" visi padangas, sako- suvedimas cia bus kaltas del uzimo, nepaisant kad auto dar nevisai senas. Tai todel ir siandien prasiau suvedima padaryt. Tai ARX sako, suvedimas viskas OK, cia padangu beda. Tai tokia va istorija. Mausiu greit ziemines- tikiuosi bajeriai baigsis su dilimu ir uzimu. :)
P.S. Visais 3 atvejais nieko papildomai nedaryta, tik darbai kurie priklauso pagal serviso knygele.
o kam tu taip daznai keiti tepalus? pas tave QG2 ar QG1?
Bent jau man visa laika paraso ir kompa setina kad po 15'000km. + dar kol garantine buvo tai kitaip ir negalejau. Zinau, kad galima ir daugiau vaziuoti nekeitus. Bet sava auto, ne firmos, tai ir priziuriu kaip sau. Del QG tai atvirai- net nezinau kas pas mane.
Vairo koloneles remontas + ratu suvedimas - 600LTL :tired:
Ką remontavai vairo kolonėlei, jei ne paslaptis.
Tiksliai nepasakysiu... na, gal tiksliau ne remontas o restauracija. Nes prarove tai kietai - kiek skyscio supildavai, tiek iskart ir isbegdavo. Be to, dar teko 400 km parvaziuot, tai gerai kad dar siurblys atlaike.
fabia 2005 m ., praejus EU kontrole ( norvegiska TA ) be priekaistu,bet perspejo kad reik pasikeisti salenblokus ir issivalyt galinius bugnus stabdziu,paprasius darbu pasiulymo kainos ir daliu,gavos 5560nok autorizuotame servize,pasiskambinejus ir pasivazinejus po servizus , atliktas remontas uz 2000kr
Šendien pakeitė,Škodai Octaviai 2000m. 1.9 TDI, priekinį guolį;guolio kaina 98lt.,darbas 40;keitė Biržų autoservize"V Briedis ir Partneriai".Guolis vokiškas,tik firmos neatsimenu. :)
Tai va pagaliau nusipirkau ir aš Skoda Superb, ir pas meistrą, kartu nuėmėm sankabą kadangi buksavo, teks keisti išminamajį guolį, diską ir diskatorių, tada nuėmėm visus diržus itempėjo, variklio bei generatoriaus, bei itempėją, pompa ir guolius, rytoj bandysim ieškoti ir keisti jei spėsim. kainu kolkas nzn. o siaip tai vaziuokleje viskas ciki.
1. Nupirktas galinis tiltas su suportais- diskiniais stabdžiais - 200 LT
2. Kulisa - 40 LT
3. Bėgių svirties sijonas su originalia rankena - 10 LT
4. Rankinio stabdžio rankena - 10 LT
5. Originalūs galiniai purvasargiai - 20 LT
6. Valytuvų rėlė - dovanų
7. Škoda Octavia Manual - dovanų
8. Galinio tilto salenblokai. Komplektas - 90 Lt
9. Galin. amortizatorių gaubtai su atramom - 55 Lt
10. Stabdžiū vamxdelių sujungimai - 20 Lt
12. Variklio apsaugos kairės pusės sparnelis - 35 LT
13. Dot 4 - 5 Lt
IŠ VISO: 485 Lt
Galinio tilto keitimas, kulisos keitimas, rankinio stabdžio keitimas, galinių amortizatorių sutvarkymas, stabdžių reguliatoriaus (varlės išėmimas), Kairės pusės variklio apsaugos sparnelio keitimas.
Darbas Tiukus-Tonis 200,00 Lt.
Pakeistas sankabos diskas, diskatorius, isminamasis guolis. Variklyje: pakeisti pagrindinis dirzas, itempejo dirzas, generatoriaus dirzas, du guoliai, itempejas, vandens pompa, bei antifrizas G12. Su detalem ir darbais gavosi 1600 Lt.
Imobilaizerio antenos pakeitimas (prie rakto spyneles) - 200Lt.
(Keisti teko nes jau kelintas laikas nepavykdavo iš pirmo karto užvesti, įdėjus raktelį mirksėdavo rakto simbolis skydelyje, o šiandien puse valandos kankinausi kol užvedžiau. Tad teko tvarkyti)
Galinių stabdžių kaladėlės TOPRAN 60 2011.04.10 Plikis
Oro filtras MANN 42 2011.04.10 Plikis
Kuro filtras MANN 56 2011.04.10 Plikis
Tepalo filtras MANN 25 2011.04.10 Plikis
Salono filtras MANN 34 2011.04.10 Plikis
Kaladėlių ir filtrų pristatymas 14 2011.04.10 Plikis
Tepalas ELF Excellium 5W/40 4L 72 2011.04.12 Rimi
Galinė parkavimo sistema 60 2011.04.17 Maxima
Galinių stabdžių cilindriukai DELPHI 34 2011.04.19 AD Baltic
Kuro filtro, tepalų, būgninių stabdžių kaladėlių ir cilindriukų keitimas 80 2011.04.19 Tiukus
Tepalas Xado 5w40 - 101 lt - Maxima
Tepalo filtras Fram - 24 lt - AutoAibe
Autopiloto rankenele - 120 lt
laidai - 10 lt
Parkavimo sistema 60 lt Maxima - darbas kartu su TomasVilda. Priziuretojas vladesass :bigsmile:
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Oro sklende Pierburg deveta 150lt. Keisiu pats
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
Stabdžių kaladėlės (galinės) – Ferodo SL, 52 Lt
Kuro filtras – FRAM, 60 Lt
Tepalo filtras – FRAM, 20 Lt
Oro Filtras – FRAM, 27 Lt
Salono filtras (anglinis) – MANN, 41 Lt
Tepalas – Castrol GTX 10w40, 52 Lt/4l
Darbas pačio.
Škoda Octavia 1998 1.9 TDI 81kW nuo 2010.06 iki 2013.08
Audi A6 2000 1.9 TDI 81 kW nuo 2013.08
Pakeista:
Sarnyras- RTS
Priekinie sakes galinis sailentblokas- SIDEM
Priekinis guolis- OXI
Stabilizatoriaus vidines gumytes- SWAG
Detaliu kaina 83lt, darbas- 0- pats
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Labai dekingas esu ponui Tiukui uz didelius darbus atliktus mano skodytei :)
Pakeista ir sutvarkyta:
Alyva ELF (5w30 - koki gamintojas rekomenduoja) ir filtras MANN
Pakeisti visi keturi amortizatoriai (Patys geriausi ;) )
Generatoriaus dirzo itempejas su amortizatoriumi
Isvalytas kolektorius ir EGR voztuvas
Ispjautas katalizatorius
Ir dar keletas svarbiu smulkmenu.
Visumoje apie 1250Lt. Esu labai patenkintas, masinyte rieda puikiai. Trauka pagerejus, o del ekonomiskumo - tai esu labai stipriai nustebes: siandienos keliones metu (Vilnius - Utena) 90-100km/h greiciu vaziuodamas isspaudziau 3.5l/100km (borto kompo parodymu, kuris pas mane ganetinai tiksliai rodo). O masinyte jau kopianti link 300 000 km :)
Kita savaite bandysiu detis autopilota, gal kas nors koki komercini pasiulyma man siuo klausimu? :)
Kur randies?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Vilnius - Utena - Anyksciai
Galiniu duru pakelejo remontas: supintas trosas. Išlaidos: trosas - 44 ct. Nauja plevel durims - 1 lt. Viso 1,44 lt. Kaip sakant pigiau gryyybo :)
Kiek dar LT busi. Beje, rankenele turi?
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Priekinės stabdžių kaladėlės+oro filtras+anglinis salono filtras = 105Lt (pasikeisiu pats)
Ketvirtadieni, birzelio 2-a isvaziuoju, deja rankeneles neturiu
siandien buvo nupoliruota mano masinele. 200lt
'06 Octavia 2.0l 147kw vRS TFSI
Prasyciau foto ;)
Ex: Škoda Octavia '99 66kW
generatoriaus diržas 42Lt, pasikeičiau pats
Keiciau Superbo granata ir abieju granatu apsaugas kaina granatos 95 Lt vokiska apsaugos 2x20 Lt, keiciau pats su pagalba +alus.
dar salono oro filtras apie 30 Lt.
Nesikabinėsiu ir nenoriu nieko blogo pasakyti, bet vokiška už tiek neturėtų išeiti, nebent kokia Ruville ar Kroner, bet ten pakuotojas Vokietijoje, o kas į vidų įdeta neaišku. Pats Octavijai keičiau jau abiejų pusių granatas, tai vidutinės kokybės itališkos CIFAM apie 160 Lt. vnt., vokiškos GKN/LOBRO kaina buvo apie 350 Lt. Jeigu ne paslaptis koks gamintojas?
iitaliskos metelli neblogos mazdaug po 130 lt
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Kondicionieriaus kompresorius (naudotas) - 230Lt
Darbas - 100Lt
Duslintuvas naujas (galine ir vidurinė dalis) - 190Lt
Darbas - 50Lt
Distributoriaus (kartu su holo davikliu) keitimas: ~95Lt pats distributorius; darbai - 50Lt
Pagrindinio, generatoriaus dirzu, itempejo keitmas: detales 174Lt; darbai 80Lt.
Aukstos itampos laidu keitimas: laidai - 59Lt, darbai - alaus man.
P. S. Brangesniu laidu negalejau gaut. Sitie apie 90Lt, su nuolaida 59Lt. Bus matyt kiek laikys.
2011-07-27
1. Pakeistas kairės pusės apatinis šarnyras.
2. Pakeista kairės pusės abiejų granatų gumos.
3. Pakeisti priekinių stabdžių diskai.
4. Sudėtos naujos priekinės kaladėlės.
5. Sudėtos naujos sustiprintos priekinės spyruoklės.
6. Pakeisti atraminiai guoliai.
Detalės + darbas 728,00 Lt. Viskas atlikta autoservise pas Tiukų.
Visi čia skelbiatės apie savo remontus, tai kad negalvotumėt, kad mano Octavia negenda pridėsiu ir aš kuklų sąrašą:
Uždegimo ritė Beru - 130
NGK platininės žvakės 4 vnt.-132
Darbas - 60
Viso: 322 Lt.
Na ką, ir aš darbams sisiruošiau:
1. Kairės pusės apatinis šarnyras - Lmeforder 41 Lt.
2. Dešinės pusės vairo traukės antgalis - Lemforder 38 lt.
3. Abiejų šakių galiniai sailentblokai - Lemforder 23x2=46 lt.
4. Abiejų preikinių amortizatorių atraminiai guoliai su guma - Lemforder 24x2=48 lt.
5. Gen. dirželis - Continental 28 lt.
TOTAL: 201 lt.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
padaryta komp. diagnostika, patiktinta vaziuokle, pakeistas lambda zondas, stabdziu skystis, ausinimo skystis, greiciu dezes tepalas, kuro filtras, padarytas ratu suvedimas.
darbu kaina be detaliu ir skysciu 314lt.
dalys ir skysciai isskyrus tepala greiciu dezei pirkti is plikio.
Noreta pakeisti vairo stiprintuvo skysti, bet pasirodo neimanoma, stiprintuvas ne hidraulinis.
Skoda Octavia 1Z 1.6TDI CAYC/77kw
Tesla Model S Long Range
Taigi - pakeistos visos detales. Resiume - kad ir kaip bebutu, meistriukai daugiau problemu prirase nei ju is tikro buvo. Atraminiai guoliai buvo geri, sukinejosi lengvai ir maloniai. Tik va gumos aukstis nuo nauju skyresi. Jos arba turi buti zemesnes arba susimyge jau. Bet vis vien viska pakeiciau.
Plius per patikra nepastebejo kad stabilizatoriaus gumos, kurios yra tose vietose kur tvirtinasi stabilizatorius prie kebulo, issimalusios. Nauju gume neturejau, tai teko pjaustyti sena gumini kilimeli ir papildomai ideti gumos :) Bildesiu nulis. Smagu net vaziuot.
Suma detalems isliko ta pati, o darbai kainavo nuli litu.
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
robke, as tau papriestarausiu del atraminiu guoliu, gumos visad pirmiausia praseda, bek keitimas tiek pat kainuoja, tad geriau yra pakeisti gumas su guoliais nes guoliai nera brangus, negu po to perdarineti ir vel moketi uz darba, cia taip pat kai keisti tavo masinoje dirzus ir napakeisti pompos nors ji ir gerai veikia
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Na esme tikrinimo buvo tokia - masina pakele ir pasukinejo rata. OOO sako, atraminiam guoliam chana, girdi kaip i guma trinasi (toks girgzdejimas). Pakeiciau guolius ir atramines- grigzdejimas tas pats :)
Del gumu nesigincyju. Kaip ir sakiau, naujos buvo gerokai aukstesnes. Ir seip gan pigiai gavau :)
Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW
Na siandien mano Skodukas apsiave naujus vasarinius batukus: Michelin Energy Saver, kaina - 1081.43 Lt
Ratu suvedimas - 70Lt.
Skoda Superb 2.5 automatine greičiu deze [parejo] taisiau "DAIVANTOJ" kol kas darbu patenkintas. 3.8 t skaudu bet vaziuoti reikia :)
ZIL
kokia ziauri kaina uz Superbo dezes remonta. Kas buvo nutike?
Gerai kaina!!!! kokia cia ismera??? Ir kur isigyta?
broliai saunuoliai
man teko A6 2,5Tdi (132kw, quattro) automatą tvarkyti. Tvarkiau Garliavoje, kiek teko girdėt seniausiai ir rimčiausiai dirbančioj įstaigoj su autom dėžėm. Mokėjau 2800-3000Lt. Aišku čia buvo 5m atgal. Bet kiek žinau tos dėžės ėjo beveik identiškos į visus vw grupės auto. Kiek pamenu tai būdavo paprastas automatas; su triptroniku; ir dar kartu triptronikas ir pavaros 3,2,1 žemyn permest galima(tokia pas mane buvo).
2017 Škoda Superb L&K 2.0 TDI CR DPF/140kW/6DSG
2007 Škoda Octavia Combi 1.9TDI/77kW/manual
195/65/15 - pirktos ATS Euromaster, Anglijoje. Bet vienoje vietoje buvau rades apie 100Lt pigiau, bet per savaite, kol prisiruosiau pasikeisti, pabrangino kainas :)
Pries dvi savaites pirkta(ziemines)Bridgestone Noranza 2 EVO 215.60.16 su digliais,vieneto kaina 430lt.Gal galyma butu ir pigiau ieskoti,bet labai jau patiko parduotuves savininko greitis ir darbas,viska sutvarke operativiai,padangos atveze pagamyntos siais metais kovo menesi,plius ratlankiai zemos sezonui MAC Tornado R16 vieneto kaina 380.
Skoda Octavia Combi 1.8TSi DSG 180PS ,Bet galvos nerauna
Pakeista:
Galiniai amortizatoriai, pirkti deveti is edwio
Galinis guolis kinietiskas 70lt
Priekinis guolis SNR 85lt
pakeistas vienas galinis stabdziu bugnas is savartyno
dar nupirkti atramines gumos su guoliais Sachs 2x25lt, pakeiiu kai turesiu laiko
Darbas- pats keiciau
Dar uzdeti priekiniai purvasargiai pirkti savartyne
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Siandien is ARX, 60'000km tech. aptarnavimas. 2008 Octavia 1,9 TDI. 850LTL, su nuolaida 795LTL. Atlikta:
-tepalas, tepalo filtras + keitimai;
-oro filtras;
-salono filtras;
-kuro filtras;
-smulkus priekiniu lempu reguliavimas;
-ratu geometrija;
Tepalus, filtrus ir ateityje planuoju keist pas oficialu- serviso knygele bent jau bus sekanciam seimininkui kada nors, plius kaip kazkas jau minejo galejau max 200LTL sutaupyt ieskodamas pigiau.
Nuvyle tik del geometrijos- sako patikrinom, viskas gerai. Bet paskaiciavo pilna kaina, kaip uz atlikta (jei kam idomu, dabar jau 80 kainuoja pas juos, visai neseniai dar buvo 60). Pats vazineju su sia auto nuo pat jos "gimimo" ir zinau, kad nebuvo dauzta ir bardiuru ar duobiu prigaudyta, bet vidury vasaros sukeitus padangas nuo galo ant priekio (dar vis "originalios" Continental) pradejo smarkiai uzti ir dilti. Uzvaziavau kada i A1 padangu paziuret ir sakau tik Continental nesiulykit nes nuvyle, sako einam paziuresim. Subego 3 meistrai, "pagloste" visi padangas, sako- suvedimas cia bus kaltas del uzimo, nepaisant kad auto dar nevisai senas. Tai todel ir siandien prasiau suvedima padaryt. Tai ARX sako, suvedimas viskas OK, cia padangu beda. Tai tokia va istorija. Mausiu greit ziemines- tikiuosi bajeriai baigsis su dilimu ir uzimu. :)
Octavia 1,9 TDI Elegance 2008 77kW
Dar jei kam idomu:
15'000km ARX'e (2009 rugpjutis) 475LTL.
30'000 daryta UK, atstovybeje 200 svaru (~800LTL)
45'000 daryta UK, atstovybeje 245 svaru (~1000LTL)
P.S. Visais 3 atvejais nieko papildomai nedaryta, tik darbai kurie priklauso pagal serviso knygele.
Octavia 1,9 TDI Elegance 2008 77kW
tas garantinis pinigu plesimas tai nesamone, visa tai galejai perpus pigiau padaryti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pirmas tech.aptarnavimas ARX-e 2011 rugsėjis 420.69 LT.pagal serviso knygą.
Kaip ir pigiau negu 2009m.
10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2
Octavia 1,9 TDI Elegance 2008 77kW
Biržuose"Pas Briedį"pakeitė priekinius sailentblokus 2 po 20lt.,darbas 40lt.
Vairo koloneles remontas + ratu suvedimas - 600LTL :tired:
Ką remontavai vairo kolonėlei, jei ne paslaptis.
Tiksliai nepasakysiu... na, gal tiksliau ne remontas o restauracija. Nes prarove tai kietai - kiek skyscio supildavai, tiek iskart ir isbegdavo. Be to, dar teko 400 km parvaziuot, tai gerai kad dar siurblys atlaike.
fabia 2005 m ., praejus EU kontrole ( norvegiska TA ) be priekaistu,bet perspejo kad reik pasikeisti salenblokus ir issivalyt galinius bugnus stabdziu,paprasius darbu pasiulymo kainos ir daliu,gavos 5560nok autorizuotame servize,pasiskambinejus ir pasivazinejus po servizus , atliktas remontas uz 2000kr
Puslapiai