Pirmasis „Škoda 100/110“ modelis pagamintas prieš 40 metų

Škoda 100/110

„Škoda 100/110“ buvo gaminamas 1969 – 1977 metais. Šis automobilis buvo atnaujinta „1000/1100 MB“ modelio versija. Pastarajam modeliui gaminti 1964 metais buvo pastatyta nauja gamykla, kuri pagal tų metų standartus, buvo šiuolaikiška ir moderni.

Deja, bet 1969 metais rugpjūčio 12 dieną Čekijoje „Mladá Boleslav“ gamykloje kilo didelis gaisras. Gaisras išsiplėtė iki 24 tūkst. kvadratinių metrų ploto. Tiesioginiai nuostoliai skaičiuojama, jog siekė 320 milijonų Čekijos kronų. Gerai tiek, jog gaisras pakenkė tik senajai gamyklos daliai.

Škoda 100, 1973 m.

Tačiau gamybos pradžia nebuvo atidėta ir naujasis „Škoda“ modelis buvo pristatyta rugpjūčio pabaigoje. Palyginti su „Škoda 1000“, automobilis turėjo pažangiau atrodantį kėbulą, naujo dizaino interjerą ir daugybę kitų naujų konstrukcinių elementų. Iš viso „Škoda“ pagamino daugiau nei milijoną sedanų (100, 100L, 110 L, 110 LS variantai) 1969 – 1977 metais. 1970 metais buvo pradėta „Škoda 110R“ gamyba, tai buvo dviejų durų (coupè) modelis, kuris buvo gaminamas iki 1980 metų.

„Škoda 100/110“ platforma buvo naudojama keletui prototipinių ir nedidelių serijų automobiliams gaminti, tokiems kaip „Škoda Kirby“ (Italija), „Škoda V.F.Buggy“ (Belgija), „1100 GT“, „Škoda 110 Super Sport“, kuris vėliau tapo žinomas kaip „Ferato vampyras“.

Video apie „Škoda 100/110“ istoriją

Rubrika: