Garso izoliacijos gerinimas (Octavia I)

75 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01
Garso izoliacijos gerinimas (Octavia I)

Sveiki,
Įkeliu nuotraukas apie papildoma garso izoliacija.Nevisada fotikas budavo po ranka,todel fotkinau mobiliu tel.,taigi kokybe nekokia,bei esme bus aiski.Komentuosiu trumpai,o jei kils klausimu paaiskinsiu veliau.
Papildomai priklijavau priekinio kapoto skarda prie karkaso,nes gamykliskai dedami keli taskai ir skarda vibruoja.

poto uzklijavau plikas vietas garso izoliacija,naudojau su folija nes jos efektyvumas zymiai didesnis

atgal i vieta dedu gamykline garso izoliacija

toliau paklijavau prieinamus plikos skardos plotus

apklijavau variklio plastikini gaubta ir is vidines puses ir is visu sonu kiek yra galimybes

Tai tiek smulkmenu po kapotu.Salone tai pasijaute tuo,kad juntamai sumazejo variklio garsas ir jis nusileido nuo priekinio stiklo zemyn. O ir lauke variklio garsas tapo duslesnis.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Pratesiu tema.
Gamykliskai,bent pas mane,buvo priklijuotas tik gofruotas kartonas.Jis skardos vibracijas gesina neblogai,bet garso izoliacijos efektas mazas.

Todel as kartona nuplesiau,o vietoj jo uzklijavau spec. bituma.

Ant virsaus uzklijavau garso izoliacija.Gavosi kaip sumustinis is vibro ir garso izoliacijos,o tai duoda tikrai labai gera efekta.

Dar kitas zingsnis tai bagazine.Ten irgi reikia gerai izoliuoti visas plokstumas,arku,sparnu,dugno.Nes triuksmas is bagazines labai stiprus,jei tai ne sedanas.Nuotraukose nelabai matysis,bet vel reikia didesnius plikos plotus paklijuoti bitumu,o ant virsaus garso izoliacija.Naudojau ir su folga ir be jos.


Toks vat vaizdzelis.
Tam,kad nebutu labai ismetytos nuotraukos per kelis puslapius,pridedu ir duru izoliacijos darbus. Matosi tos vietos kur yra gamykline vibro izoliacija. Ant pliku skardu uzklijavau papildomai.

Kiek pasiekiau papildomai priklijavau skarda prie skersinio, tam kad mazetu skasdos vibracija.

Cia kaip minejau bitumu klijuota pliki skardos plotai, velgi kad gesinti vibracijas. Tai taip pat labai aktualu kai duryse yra garsiakalbiai.

Cia pilnai uzklijuota garso izoliacija, aisku ant vidines skardos irgi kiek pasiekiama tiek uzklijuota. Pasiekiau praktiskai iki galo, tik rankos kentejo.

Cia viduje sumustinis is vibro ir garso izoliaciju.

Cia "uzuolaida", kad vanduo patenkantis i duris ir nuteketu atgal i jas, o ne per absyfke i salona. Daug kam taip buvo.

A nt virsaus vel pilnai garso izoliacija.

Kad dar pagerint rezultata ir absifke praklijavau.

Tai tiek papildymu.

Hani
Hani portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 11 mėnesių
Joined: 2009-07-23 03:40

O kokia ten plėvelė? Kur tokių daiktų galima nusipirkt?

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Tai ne plevele,o poreta guma,su lipniu apatiniu sluoksniu.To nereikia maisyti su porolonu,kuris geriai vandeni,todel galima klijuoti ir dregnose vietose. Buna ivairiu storiu,labai tiksliai nepasakysiu,bet apie 4;6;8mm.Vilniuje mes kaip ddmenininkai pirkdavom Ligajos technika,bet lygtai jie ir mazmena prekiauja.
.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Afigenai. Na ka, vasara jau zinau ka veiksiu :D. Gal ali mestelti kaina ir laiko sanaudas!

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Bitimines dangos lapas 50x50 cm. kaina apie 21-25 lt
Garso izoliacija su folija 1kv.m apie 65-70 lt.,be folijos apie 50-55 lt.
Kainos dabar gal jau pasikeite,nes mano parasytos,buvo daugiau nei pries metus.
Na o del laiko sanaudu as tau tikrai nepasakysiu.Nuo kiekvieno patirties ir ranku kreivumo priklauso .Vienas laikas jei ardai masina pirma karta,kitas jei jei jau 10 ar 20 masinu padares.Ir tai net neturi buti visos vienodos masinos,svarbu zinoti pacius surinkimo isrinkimo principus ir niuasus
Dar vienas labai svarbus dalykas tai iki kokiu smulkmenu darai darbus.Nes yra tokiu smulkmenu kuriu nesimato,o laiko uzima daugiau nei didieji darbai,o galutini efekta duoda padarytu darbu visuma.As, vienas, savo auto padariau per savaite.I ta laika ieina ir labai daugelio plastmasiniu detaliu,kaip stoikes,bagazines dangtis,visos centrines konsoles ir kitu isklijavimas is vidaus.
.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 5 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

valdesas wrote:
Bitimines dangos lapas 50x50 cm. kaina apie 21-25 lt
Garso izoliacija su folija 1kv.m apie 65-70 lt.,be folijos apie 50-55 lt.

Kiek supratau, Valdesas klijuoja dvi dangas viena ant kitos, bituminę dangą ir garso izoliaciją? Tai įdomu, kuri realiai didesnį efektą duoda garso izoliavimo prasme, bituminė danga (kuri daugiau skirta slopinti virpesius) ar garso izoliacinė danga?

Ištikrųjų norėčiau išsiklijuoti sau bent Combi bagažinės dangtį ir bagažinę, nes esu baisiai nusivylęs garso izoliacija Octavijoje, bet ar tiek dangų reikia? O jeigu tiesiog kažkokią garso izoliacinę dangą užklijuočiau? Mačiau Senukuose kažkokia parsiduoda, tik aišku nežinau kokia ten jos kokybė...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Waidulis wrote:
valdesas wrote:
Bitimines dangos lapas 50x50 cm. kaina apie 21-25 lt
Garso izoliacija su folija 1kv.m apie 65-70 lt.,be folijos apie 50-55 lt.

Kiek supratau, Valdesas klijuoja dvi dangas viena ant kitos, bituminę dangą ir garso izoliaciją? Tai įdomu, kuri realiai didesnį efektą duoda garso izoliavimo prasme, bituminė danga (kuri daugiau skirta slopinti virpesius) ar garso izoliacinė danga?

Ištikrųjų norėčiau išsiklijuoti sau bent Combi bagažinės dangtį ir bagažinę, nes esu baisiai nusivylęs garso izoliacija Octavijoje, bet ar tiek dangų reikia? O jeigu tiesiog kažkokią garso izoliacinę dangą užklijuočiau? Mačiau Senukuose kažkokia parsiduoda, tik aišku nežinau kokia ten jos kokybė...


Dvi dangas klijuoju ant tu pavirsiu kurie visai pliki. Jei yra gamyklinis bitumas tai pakanka ant virsaus garso izoliacines.
Kiekviena danga turi savo paskirti, tai jei naudoji kazkuria viena tai ir negauni pilno efekto. O ka tu naudosi tai jau tavo ir pinigines reikalas.

shadow1
shadow1 portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 2 dienos
Joined: 2009-12-17 13:05

Aš taip pat galiu pasisakyti šia tema. Taigi prieš kelis mėnesius pasidariau priekinių durų garso izoliacija. Tai efektas neįtikėtinas. Gamyklines kolonėles groja žymiai geriau. Prieš darant garso izoliacija planavau keisti koloneles, bet po to apsisprendžiau, kad paliksiu gamyklines, nes dabar man pilnai užtenka garso. Klijavau bitumine danga o po to garso izoliacija. Tiesa naudojau nevisai profesionalias priemones, bet efektas vis tiek manau gavosi labai geras.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 5 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

shadow1 wrote:
Tiesa naudojau nevisai profesionalias priemones, bet efektas vis tiek manau gavosi labai geras.

Gal gali pasidalinti informacija, kokias medŽiagas naudojai ir kur įsigijai? Manau ir man ateinančią vasarą teks įgyvendinti projektą "mažink triukšmą salone" :D

Kiek supratau Valdesas lygtais tokią bituminę dangą naudojo http://www.ligajos-technika.lt/k-flex-h-duct
O čia kiek suprantu triukšmą mažinanti medžiaga http://www.ligajos-technika.lt/k-fonik-system

abi šios medžiagos iš UAB Ligajos Technika

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

shadow1
shadow1 portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 2 dienos
Joined: 2009-12-17 13:05

Pirmiausia klijau bitumine juosta SOUDABAND ALU
Tiesa ji biški plonoka (mažai bitumo) tad klijavau dviem sluoksniais statmenai vienas kitam. Vėliau klijavau Juosta garso izoliacine (Knauf) Man gavosi pigiau nei profesionaliomis priemonėmis o galutinis rezultatas tenkina.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Shadow - koek uz bitumine juosta mokejai. Beje ar imanoma naudoti tepama bituma, kuris nevarva, t.y. sustingsta, bet lieka tamprus. ir koks Knauf storis

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

shadow1
shadow1 portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 2 dienos
Joined: 2009-12-17 13:05

Nelabai dabar pamenu, bet kažkas panašaus apie 40Lt už ruloną (ten kažkur apie 1,5m2 rulone). Apie tepama ir aš buvau galvojęs, bet kai klijavau šitą tai pamačiau, kad su tepamu tai tikrai nieko gero būtų nesigavę (sunkus priėjimas ir pan.). Čia aišku tik mano asmeninė nuomonė.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Valdai, ka gali pasakyti apie tepama. Pasak shadow - ji nepatogi naudoti duryse, o kaip del salono grindu ir bagazines. Ar verta ja naudoti. Kiek mm turi sidaryti bitumo kad normaliai sugertu tas vibracijas.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Robkek wrote:
Valdai, ka gali pasakyti apie tepama. Pasak shadow - ji nepatogi naudoti duryse, o kaip del salono grindu ir bagazines. Ar verta ja naudoti. Kiek mm turi sidaryti bitumo kad normaliai sugertu tas vibracijas.

Tepamas bitumas neturi armuojancios medziagos ir nesukieteja iki reikiamo kietumo, o tai labai mazina efektyvuma. Atkreipk demesi i originalia vibro izliacija(kad ir bagazineje ties duslintuvu ir po "zapaske" ir ant salono grindu), ten buna kietas bitumas(gal tiksliai jis vadinasi kitaip,bet mums taip paprasciau), o tai ir itakoja gera vibro gesinima. Gaila, bet pas mus as dar niekur neradau pardavime tokio daigto. Kuo mikstesne medziaga tuo, tas efektas mazeja. Taip skambuma tai mazina, bet vistiek ne to reikia darant sumustini is vibro ir garso izpliacijos. Taigi ta bituma kuri as naudoju reikia sildyti fenu, o po atsalimo jis sukieteja labiau nei kauciuko pagrindu, kuri naudojo shadow. O tepamas bitumas turi dar mazesni efekta. Taigi ji galima naudoti tik ten kur fiziskai negali prieiti uzklijuoti lakstini. Siap kazkada mes turejom purskiama is balionelio kazka panasaus, tai sakysim kur visai neimanoma rankos uzkisti jis minimaliai padejo.
Taigi bagazineja kur priejimas geras, net negalvok naudoti mazai efektyviu medziagu. Jau tada, pigumo sumetimais, gali naudoti statybini ruberoida(buvo ir tokiu zmoniu),bet patikek vasara masinoje kvapelis bus nekoks :).
O kiek mm turi buti , tai cia velgi nera taisykles. Tai priklauso nuo medziagos, koki efekta zmogus nori gauti, kiek lituku gali isleisti, pagaliau yra tokiu vietu kur kiekvienas mm turi reiksme del vietos trukumo.
Ta tema aisku galima kalbet ir kalbet. Bet tai reikia daryti prie :beer: neskubant, nes dar yra labai daug niuansu netgi ir su paprasciausia klijavimo metodika.
Nu cia pavariau. Gana :)

dunojus
dunojus portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 6 mėnesiai
Joined: 2010-01-31 20:39

Super reportaziukas!

broliai saunuoliai

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

dunojus wrote:
Super reportaziukas!

Dekui.
Dar papildyta pora nuotrauku ir komentaru. Pagrinde apie duris.

dunojus
dunojus portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 6 mėnesiai
Joined: 2010-01-31 20:39

siandien neturejau ka veikti, tai isardziau savo Skodytei visa bagazine ir pamaciau nerealius potus...-PLIKOS SKARDOS, ir jau nutariau kad po Velyku ir mano Scoutukas pasipuos izoliacijos kostiumu:) Tik klausymas, o kai viska atgal sudedi ant sumustinuko virsaus, viskas CIKI tinka? nes juk storio dasidejo (cia gal labiau apie duru izoliazija) Rusu skodos klube vieno nario reportaza irgi ziurejau, tai jis skundesi kad sunkiai, jam atgal viskas tilpo, nes apie 1 CM!!! izoliacijos stori (sumustinio) dare, gal jau kiek per daug???
Valdesai, kokie butu pastebejimai ir rekomendacijos del medziagu storio?

As planuoju darbus etapais daryti,
1) bagazine (ir viskas kas joje)
2) paskui salona ( be dureliu )
3) paskui duru izoliavimas
del stogo nesu apsisprendes..

broliai saunuoliai

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

As naudojau 5 - 6mm. pusta guma (ten kur galima naudojau su folga, o kur yra maziau vietos del storio, dejau be folgos nes geriau susispaudzia) ir apie 2mm. bituma. Taip, kai kuriose vietose surinkinejant atsiranda sunkumu(ypac dedant duru "obsifkes"), bet ten kur labai stipriai remiasi galima pusta guma ispjauti. Na cia jau vietoje reikia zaisti.
Del darbu:
1) bagazineje problemu del storio neturetu buti. Patarciau naudoti su folga, nes efektyvumas zymei didesnis. Butinai gerai izoliuok arkas ir is salono puses. Taip pat ir skardas po galine sedyne.
2) o ka turi mintyje salona be dureliu. Jei klijuosi grindis tai ten gamyklinio bitumo yra, galima naudoti tik pusta guma, bet cia jau irgi buna sunkumu dedant kilima atgal, del padidejusio storio.
3) apie duris lygtai jau apkalbejom.
Stogas tikrai turi didelia reiksme del tylesnio salono, ypac vaziuojant.

Dvi kaires
Dvi kaires portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 3 mėnesiai
Joined: 2012-09-17 15:52

Planuoju darytis garso izoliaciją, ir norėjau pasitikslinti dėl Octavia II durelių izoliavimo. Kai nuemi panelę, tai ten matau, kad ant durelių korpuso yra užkniedita metalinė plokštelė, kolonėlė taip pat užkniedita, kad neišeina taip paprastai prisikast prie išorinio sluoksnio, tai ar būtina nuiminėt šią plokštę ar užteks efekto jei ne ant vidinės, o ant išorinės dalies klijuosiu bitumą?

Kitas klausimas, jeivisgi reikia kastis iki vidinės, tai kaip tai teisingai daroma? Nugreži kniedes, o tada sukniediji pats? Ar sudėtingas sukniedijimas? Mačiau seniuose yra kniediklis ir kniedės parduodamos, bet nepamenu ar labai kainuoja ir ar čia tokios tinkamos.

Ačiū

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Galima as uzduosiu kita klausima.
Jeigu ryt ryte tu iseisi i lauka tik su maike, po to su megztiniu, dar po to ir su striuke. Ar tu pajausi skirtuma:)?
Taigi manau atsakymas aiskus, koki rezultata nori tureti, ta ir darai. Be abejo kiekvienu atveju kazkiek geres, bet ar tave tai tenkins atsakyti negaliu.
Del darbu, tai kaip ir rasai. Nugrezi visas reikalingas kniedes, o po to kniediji atgal kitas. Kniedes pasirenki pagal skyliu diametra ir jeigu tos kniedes tinka tam kniedikliui (pagal kniedes strypo diametra) ji ir perki. Dedamas atgal ta skarda nepamirsk tarp jos ir duru gerai "praeiti" hermetiku, kad uzsitikrinti jog neprades vanduo i salona varyti.

PS Jei tavo nikas apie rankas tai gali nieko ir nesigauti:)

wurth
wurth portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 3 mėnesiai
Joined: 2011-03-07 22:01

tikra tiesa, kaip iš elementoriaus :D

YETI 1.2

Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2009-08-09 21:00

Tas kniediklis pigesnis apie 10 litų kainuoja, tai taip kad, daryk kaip pataria Valdesas ir nesuk sau galvos. Nes paskui gali tekti vėl viską lupti lauk, pirkti naują garso izoliaciją, lupti skardą ir vėl naujai kniedinti. Galutinis rezultatas bus žymiai brangesnis.

]

rupusm
rupusm portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 2 savaitės
Joined: 2012-11-22 00:09

www.oxi.lt mačiau nebrangių medžiagų izoliacinių. Yra bituminė vibro izoliacija su folija po 20 Lt už 50x80 cm lapą, pažiūrėkit čia:
http://www.oxi.lt/garso-izoliacines-medziagos/vibro-izoliacija/alumastm-serija/sgm-vibro-m1f1-p-pkaina-nurodyta-uz-viena-lapa

geda7s
geda7s portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 1 savaitė
Joined: 2012-12-24 13:30

dainsus
dainsus portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 6 mėnesiai
Joined: 2012-05-05 14:37

o kaip su stogu, ta prasme ta dalis kuri yra minksta padaila tai klijuojasi ar tvirtinasi nes zadu nuimineti tai bijau kad nepridirbciau ko...

ŠKODA OCTAVIA I V/RS 1.9TDI chiped

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Stogo apdaila nesiklijuoja, ji laikosi ant duru gumu ir visu kitu plastmasiu ir detaliu.
Patariu gumas nuimineti paskutines, kai visa kita jau bus nuimta. Ir geriausia butu tureti pagalbininka, kad nesulauzyti apdailos.

jexas
jexas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 5 dienos
Joined: 2012-11-20 17:51

Nusipirkau kažką panašaus http://www.e-senukai.lt//400398203252_2.html . Jeigu klijuosiu tik ją, pagerės nors kiek garsas kolonėlių priekinių? Ar reiktų ir vibro dar kažką pirkti?

Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 4 dienos
Joined: 2012-04-25 18:56

http://www.geroskainos.lt/Apie-SilentCoat/ Neblogas pasiskaitymas tokiems zaliems kaip as..

dainsus
dainsus portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 6 mėnesiai
Joined: 2012-05-05 14:37

si menesi padirbesiu su sia medziaga , pasidalinsiu pliusais ir minusais

ŠKODA OCTAVIA I V/RS 1.9TDI chiped

dainsus
dainsus portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 6 mėnesiai
Joined: 2012-05-05 14:37

Na rezultatas matosi. Bet ar pasijaus nzn. Medžiaga yra tikrai maloni darbui. Siektiek minkšta sunkoka (bagažinėje svorio padaugėjo apie 10kg. ) na formuojasi neblogai, patiko tie kvadratukai patogu pjaustyti nevien kad lengvai bet ir tiesiai gaunasi. Bet darbas reikalauja pirstiniu. Po šiandien visi pirštai supjaustyti. Valdesai pakomentuok jei ką pamatysi netaip.

Paveiksliukai: 

ŠKODA OCTAVIA I V/RS 1.9TDI chiped

Stasiunia
Stasiunia portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 4 savaitės
Joined: 2010-04-28 14:21

Tas baltas daiktas su juoda ... kokius 30 kg kaip minimum prideda ;-)

Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)

daeras
daeras portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 4 dienos
Joined: 2012-04-25 18:56

Cia gi naujos kartos zapaske-labradorgumretriverum..

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Labas dainsus,
Na ka cia galima pasakyti - kruopstus, grazus darbas.
Nelabai supratau ar ratu arkos ir nebuvo darytos, ar tik foto pries tuos darbus.
Jeigu butum naudojes kombinuotas medziagas tai butum ir svorio ir efekto isloses. Net gaila ziureti kai tiek vibro suvaryta, o garsufkes nulis. Dabar ten kur desis plastmases (apdailoa) gali islikti barskesiai.
Jeigu dar ant virsaus uzklijuoti vibro izoliacija, tai efektas butu labai geras, bet velgi islaidos auga. Ir reikia nepamirsti, kad atrodys, kad kitose vietose triuksmai dar padidejo.
Ant stogo tai bent kokio vailoko ar sintepono paklijuok.
Parasyk kaip pasijaute (arba ne:)) rezultatas.

BZP 676
BZP 676 portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 4 mėnesiai
Joined: 2013-04-14 19:43

Ir kokia aparatura sioje masinoje stoves? Kokiu firmu? Kaip suprantu, sie darbai daromi ne originalios aparaturos patobulinimui. :)

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Tik bagazines darbai pirmiausia daromi del triuksmo sumazinimo. O originalios aparaturos tobulinimai pirmiausia pradedami nuo priekiniu duru. O toliau jau kaip kam.

dainsus
dainsus portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 6 mėnesiai
Joined: 2012-05-05 14:37

teisingai pradziai triuksmui sumazinti o paskui ziuresims. aparatura nepermstipri alpine firmos, pridedu nuotrauka. del arku ten dar nebaigta as cia akcentavau bagazine o arkos ir ties keleiviu sedyne jau padarytos permsiandien, taip pat ir vienos durys padarytos. na o del stogo tai ant to lubu klijuosiu nznz kaip pavadinti bet man panasu i dormeo ciuzinio medziaga kad prisispaustu prie vibro ir neliktu okio tarpo. bagazineje ten kur kilimas klijuosiu paralonaplona kad siektiek kur iseis prisispaustu prie vibro. duru taip patmdormeo bet storesnis su issikisusiais galais. nzn kaip po panele seksis ten ir zadu dar variklio dangti jei liks medziagos. norecisu paklausti o paciam salone kai nuimsiu kilima kur geriausia akcentuotis deti vibro, as manau gal aplink kelma ir ties keleiviu bei vairuotojo kojomis aisku jei liks medziagos. taip pat iskiles klausimas su komponentais kaip juos ten sudet, ar i tas pacias vietas grust ar kazkaip kaip kazkas iskiso laukan.

Paveiksliukai: 

ŠKODA OCTAVIA I V/RS 1.9TDI chiped

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Kadangi su garso izoliacijos klausimais jau priejome iki dugno, tai ikelsiu pora foto kaip ten viskas atrodo.
Dugnas jau gamykliskai padengtas geru sluoksniu vibro izoliacijos, tai jos papildomai klijuoti neverta. Cia is karto geriau klijuoti gera garso izoliacija.
Po galine sedyne jei yra lisnos galima paklijuoti ir vibro, o ant virsaus velgi garso izoliacija.
PS visdelto kvailai gaunasi kai negali pratesti virsuje esanciu savo temu, o metama i apacia.

Paveiksliukai: 
valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

dainsus,
nezinau koki tu ten porolona zadi deti i duris, bet pradziai imesk i vandeni ir paziurek ar jis negeria vandens. Kitu atveju bus labai blogai.
Del dinamiku tai padarei negerai, kad imei SXE serija, nes ji naudojama kaip pakaitalas originalams. Galejai bent SPS. Tokius garsiakalbius dedi i originalias vietas ir viskas. Virsuje yra viena mano foto priekiniu duru kaip padaryta su originaliu ziedu.
Butu normalesni garsiukai galima butu ideti darbo, pinigu ir daryti geriau. Per medinius ziedus, ar isorinius podiumus.

Paveiksliukai: 
Croudas
Croudas portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 3 valandos
Joined: 2014-01-20 15:14

Sveiki, norėčiau prikelt šitą temą, nes pats planuojų neužilgo kažką daryti su garso izoliacija. Pas mane Octavia I hečbekas. Gal galit pasipasakoti tie kurie pasidarė koks rezultatas ir kaip tarnauja medžiagos? Ar nepradėjo atsilupinėti ir visokie garsai lįsti?
Planuoju daryti dviejų sluoksnių izoliaciją kaip Valdesas ir rekomendavo, kapoto, stogo, bagažinės ir durų dėl dugno nesu apsisprendęs. Dar būtų naudinga sužinoti kiek kvadratų daugmaž reikia garso ir kiek kvadratų vibro izoliacijos?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 3 valandos 53 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

visko klausk pas valdesa jis sitame dalyke tikrai nusimano ir viska tau papasakos

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Sveikas, Croudas.
Mano auto garso izoliacija jau nuo 2008 metu ir viskas savo vietose. Gal pora metu atgal reikejo keisti vienu duru langu pakelimo mechanizma, tai buvo ir gaila, ir nelengva lupti garso izoliacija. Viskas priklauso kokias medziagas naudoji, kaip paruosi pavirsius ir kaip teisingai viska klijuoji.
Apie rezultatus ir sitame forume jau yra ne vienas atsiliepimas. Velgi tai priklauso kaip ir iki kokio lygio viska darai.
Del papildomu garsu, tai eksploatuojant auto be abejo kas nors, laikas nuo laiko islenda. Bet tai dazniau buna apdailos plastmasiu garsai, o ne metaliniu detaliu.
Kiek visko reikia, tai pasiimi rulete ir grubiai pasimatuoji tas vietas kurias planuoji klijuoti. Nes vieni daro vienaip, kiti kitaip.
Del dabartiniu kainu neklausk, nes nezinau, nes kol nereikia nesidomejau. Tam yra internetas.

Romke
Romke portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 9 mėnesiai
Joined: 2015-07-13 21:35

Sveiki o kokio storio medziagas naudojate? Uztektu 3 mm vibro ir 4 garso izoliacijos? Ar bagazines skyriuje (universale) dejot storesnes?

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Sveikas. Garso izoliacija (pusta guma) as visur dejau 6mm. Vibro (bitumas) apie 2mm. Universale butina labai gerai izoliuoti ratu arkas, nes is ten didziausias triuksmas.

Romke
Romke portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 9 mėnesiai
Joined: 2015-07-13 21:35
valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Nelabai supratau klausimo esmes.
Nuorodoje yra vadinama pusta guma su folija. Jos efektyvumas yra geresnis negu be folijos. Bet su folija sunkiau formuojasi visi nelygumai ir maziau susispaudzia ten kur yra maziau vietos.
Siaip apie visa tai as jau aprases anksciau.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 5 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Sveiki,

Planuoju, kai atšils, darytis garso izoliaciją savo Superb Combi 2012 m. Darysiu pats. Planuojamas darbų eiliškumas:

1. Pradžiai variklio dangtis su pertvara iš variklio pusės kiek pavyks (pasimokymui dirbti su medžiagom).
2. Bagažinė su vidaus arkom, bagažinės dangtis, skarda po galinių keleivių sėdynėm.
3. Durys.
4. Dar nežinau dėl išorinių ratų arkų, klijuojant ant skardų ir tų nuimtų apsaugų po arkom, priklausomai koks efektas bus nuo pirmų 3.

Stogo nedarysiu, nes panoraminis stiklas. Viso dugno irgi nedarysiu, ten jau pakankamai darbo nuimti visą salono kilimą ir pan., o ir svoris smarkiai padidės viską išklijavus. Nesitikiu kažkokio visiško triukšmo panaikinimo (kas ir neįmanoma), tačiau norisi šiek tiek daugiau komforto ir lengvesnio susišnekėjimo važiuojant ant 100-130km/h.

Išsirinkau medžiagas Silent Coat firmos: butilo pagrindu, nereikia šildyti jei dirbi nuo +15C, geri atsiliepimai, įperkamos kainos, gamina Latvijoje berods, veža į visą Europą: http://www.geroskainos.lt/Izoliacines-medziagos-automobiliams/

Pagrindinius darbo principus pastudijavau nemažai, tai tikiuosi šis projektas pavyks. Numetus mašiną tame besispelizuojančiai įmonei viskas (medžiagos+darbas, pilnas išklijavimas su salono dugnu) kainuotų apie 1200eur., dirbdamas pats ir neklijuodamas salono ir stogo planuoju sutilpti į 350eur (paskaičiavau 8kv.m., realiai sunku pasakyti kiek ten tų kv.m. gausis).

Planuoju kaip ir priklauso, dirbti sumuštinio pagrindu: dėti vibro (nuo 40 iki 70% ploto), tada garso (100% ploto). Turėčiau keletą klausimų, ypač jei kas dirbęs su Silent Coat ar apskritai daręs izoliaciją:

1. Ar yra kažkoks skirtumas, ar vibro medžiaga su folija, ar garso su folija? Pas juos vibro eina su folija, o garso be...
2. Ar kažkas dirbęs konkrečiai su Silent Coat medžiagom? Atsiliepimai? aukščiau mačiau kažkas darė, parašiau AŽ, bet matyt retas svečias jau čia...
3. Gal šiaip kokių dar rekomendacijų/patarimų numestumėt...
4. Į variklio skyrių dėti kaip ir kitur, ar dėti atsparesnę karščiui (Silent Coat turi būtent variklio skyriui)? Mačiau, kad daugelis deda tą patį...Turbūt svarbiausia, kad išorėje folija būtų, kuri atspindėtų karštį...

Kol kas tiek, kai pajudėsiu pirmyn, darbus ir atsiliepimus papostinsiu...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

superb 95du
superb 95du portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 6 mėnesiai
Joined: 2010-08-15 20:12

Na, tai kaip einasi su izoliacijos projektu? Nors jau nebeturiu skodos, bet tema aktuali daugeliui automobiliu:)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 5 dienos
Joined: 2010-06-09 14:31

Dar neinasi. Medžiagos jau supirktos, laukiu oro gero, nes garažo neturiu, ir kad nereiktų labai šildyti medžiagų, t.y. virš +15...iš esmės va jau tuoj ir pradėsiu, nes panašu, kad šiluma jau atėjo...

Škoda Superb Combi 4x4 2012m., 2l CR TDI 103kw, DSG.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47 kw, mech.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 9 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2016-05-16 11:30

Jei kas nori tokiu pagamintu adapteriu 16,5cm i priekines octavia I dureles, lenkai pardavineja, tik atsiuntimas panasiai kainuoja kaip ir patys adapteriai, bet juodi graziai dazyti ir rimtai padaryti, pats esu isigyjes, o ir koloneles galima jau deti nebe 13cm skersmes kaip i originalius plastikinius adapterius o jau 16,5cm, rimtesnius.
http://sklep.basser.pl/en/mdf-speaker-adapter/282-dmskod04-mdf-speaker-adapters-skoda.html

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Tai, kad ir i originalius eina ne 13, o 16,5.
O daiktas aisku patogus tiems kas neturi galimybes patys gaminti. Bet vel gi, jei nebus gerai atskirtas garsiakalbio virsus ir apacia, tai jokie geri ziedai nereikalingi. Rezultatas bus nulinis.

Puslapiai