Tema tinka ir kitoms octavia I, nes priekiniai namortizatoriai keiciasi taip pat, skiriasi tik galiniu keitimas.
Buvo pakeisti visi 4 amortizatoriai, skoda octavia 1 4x4 66kW karavanas
Nupirkti deveti KONI reguliuojamo kietumo amortizatoriai
Priekinis ratas:
Atsukame rata varztai ( 17 dydzio)
supurskiame amortizatoriaus tvirtinimo
issukame apatini amortizatoriaus tvirtinimo varzta ir ji istraukiame (verzle ir varzto galva 18dydzio), istraukus iskalame amortizatoriu
atsukame virsutine amortizatoriaus tvirtinimo verzle ( verzle 21 dydzio)
isimame amortizatoriu su visa spyruokle ir atramine guma
viska sudedame atgal
Galinio amortizatoriaus keitimas:]
Nuimame rata (17 dydzio galvute)
atsukame apatini tvirtinimo varzta (21 dydzuo galvute)
atsukame posparnio krasta (tvirtinasi varzteliais T25 dydzio zvaigzdute), kad prieitume prie virsutinio amortizatoriaus tvirtinimo varzto ir ji atsukame (16 dydzio galvute )
isimame sena amortizatoriu ir keiciame nauju
viska surenkame atgal
Darbas baigtas, gero kelio.
Klausimas dėl priekinių amortizatorių, ar viską surenkant atgal nereikia nieko suspausti, įpresuoti ar pan., t.y. viskas elementariai susideda ?
Spyruokles berods reikia suspausti.
]
tik spyruokles reikia suspausti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04