Sveiki, kolegos turiu tokią bėdą galbūt galėsit ką patarti, nes situacija švelniai tariant tragikomiška.
Situacija tokia:
Skoda Fabia Typ 5J 2012 metų (variklis 1.2 MPI 51 kW). Automobilis galim sakyti apynaujis pirktas iš oficialaus salono pravažiavus ~90000 km ne iš šio ne iš to užsilenkė variklis. Automobilio priežiūrą vykdžiau tik oficialiame Škoda servise taip pat esu jo pirmas savininkas. Prieš tai jokių bėdų su varikliu neturėjau, bei nepastebėjau jokių pašalinių garsų taip pat nebuvo jokių pastabų ir iš serviso. Tiesiog variklis nebeužsivedė vedant raktu (nors starteris suko), o patraukus su trosu visai užsikirto. Pradžiai maniau, kad tai starterio problemos, bet išleidus tepalus radau aliuminio drožlių.
Taigi klausymas būtų ar visgi verta taisyti senąjį variklį, nes iš kelių meistrų girdėjau, kad šie aliuminiai varikliai sunkiai remontuojasi, trumpai tariant yra vienkartiniai ar visgi ieškoti naujo iš kokio donoro?
Taip pat gal turit kokių atsiliepimų apie šiuos variklius, gal jie nelabai vykę ir turi kažkokių specifinių ligų.
Ar visgi buvau vienas iš milijono kuriam tiesiog nepasisekė ir variklis užsilenkė šiek tiek vėliau negu kad galiojo oficiali garantija?
Klausymai dėl 1.2 MPI 51 kW variklio
Ant, 2016-10-25 01:29
#1
Mulinas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 3 mėnesiai
Joined: 2016-10-25 00:53
Klausymai dėl 1.2 MPI 51 kW variklio
- Norėdami komentuoti prisijunkite arba užsiregistruokite
nu idomiai cia.... tai kiek tada variklio garantija jei jau prie 90k uzsilenkia...Dar idomu kaip su tepalais buvo, ar laiku keisti ir ar geri supilti...
nuo 2016 Octavia II 2011 FL TDI 77kw>103kw
nuo 2007 iki dabar Fabia I 2000 sdi 47 kw
ieskok kito variklio, bus pigiau nei remontuotibet tada jokiu garantiju, kad vel neuzsilenks kitas, paskambinek per savartynus ir pasiklausinek variklio, kazkodel turiu abejoniu, kad ju rasi, nes tikrai esi ne vienas is milijono kuriam reikia tokio variklio
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Oficiali garantija 3 metai arba 120 tūkst. dėja ji jau pasibaigus taigi jokių pretenzijų kaip ir nėra kam reikšti. Kaip ir minėjau jokių bėdu su varikliu visą eksplotavimą laiką neturėjau tepalų irgi netrūkdavo.
Kitas klausymas ar tiktų ir silpnesnis variklis (1.2 MPI 44 kW), kadangi remiantis Wikipedija skirtumas tarp (EA111) ir BZG (EA111) variklių tik galia visą kiti parametrai kaip ir identiški.
Antra galbūt galima montuoti variklį nuo Volkswagen ar kitos dukterinės įmonės auto.
aisku tiks nuo kitu masinu, kokio polo, lupo, ibiza, audi a2
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O cia ka liga tu varikliu gal kokia?Ar brokas ju ejo?Cia jie 3 cilindru jei neklystu. Mano isitikinimu cia per 90 t km gali nekeist nei sykio tepalu ir del tepalu nieko jam negali atsitikti. Bent jau ne uzlinkti visai. Juk tokie motorai pat ir ant vw ir ant kitu markiu modeliu ejo.
Nėra to blogo, kuris neišeitų...
Nepasisekė...
Citroen c3 transformacija į verso s
yeti evoliucija į f48
Nezinau, as gal nelabai pasiūlysiu, bet visgi as nepalikciau taip ... Jei viskas daryta oficialiame servise ir variklis uzsilenkia ... Na nezinau, mano pazistamas is BMW salono issireikalavo variklio keitimo nemokamai, kai jam irgi uzlinko ir nebebuvo garantijos ir viskas buvo daryta oficialame servise ... As rasyciau Skodai oficialu laiska ... Bent pabandyti verta :)
ir po to po presu, amen....
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Įdomu kaip baigėsi galiausiai ar pasiaiškino su pardavėjais, ar tiesiog įsigijo naują variklį. Teko turėti bėdų su varikliu, bet ne tokių dar. Gana neseniai buvo, kad tik užgesinus variklį ir po kelių sekundžių norint užvesti nebeužsivedė. Gerai, kad nors ne vidury gatvės taip... (kartais kamsčiuose išjungiu variklį, o tai būtų dar didesnis kamštis :)) Tai mašiną teko vežti į servisą, tvarkiau čia http://toptis.lt/automobiliu-remontas/varikliu-remontas/ Greit surado problema, sutvarkė ir ramu. Laikas pinigai gi, aišku už racionalią kainą.