Skoda Fabia 2007 m., 1,4 l benzinas, 59 kw.
Vakar vaziuojant, staiga pradejo purtytis variklis, po kiek laiko uzsidega lempute '"check engine"'. Mašina važiuoja, jos neišjungia, tik variklis kalatojasi.
Prijungus VAG-COM, gavosi tokie reikalai:
2 Faults Found
16686 - Cylinder 2
P0302 - 000 - Misfire Detected
Freeze Frame
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 9
Fault Frequency: 0
Reset counter: 0
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Date: 2000.01.01
Time: 00:00:00
Freeze Frame
Bin. Bits: 00000000
Load: 27.9 %
Lambda: 9.0 %
Speed: 35.0 km/h
Temperature: 61.0°C
Absolute Pres.: 360.0 mbar
RPM: 1104 /min
Suprantu, kad kaltininku gali buti keli: zvake, aukstos itampos rite, purkstukas.
Gal kam teko susidurti su tokia problema, nuo ko pradeti , kur sioje masinoje tie daiktai sudeti?
Dekingas atsiliepusiems.
viskas sudeta variklio virsuje, manau bus kalta uzdegimo rite, tai nereta beda
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Turbut elektronine uzdegimo rite. Tinka ir beru firmos. Turbut seniai nekeitei zvakiu. Todel manau ir perdega uzdegimo rites. Man irgi taip buvo. Paieskok forume. Jeigu pakeisi tik uzdegimo rite, tai vel sudegs uz savaites. Todel nepagailek zvakems. Uzdegimo rite kainuoja apie 120 intercarse zvakes po 15 neblogos.
parasyk kaip sekesi remontas. Rite galima ir paciam legvsi pakeisti. Siek tiek laidus atlaisvinti ir 4laidu atjungti. Reikia jungties kazkuria vieta spausti ir traukti vienu metu. Zvakes tai jau reikia su spec raktu atsukti atsargiai naujas ideti, kad sriegis sutaptu ir nesusigadintu.
Darius
spec irankis zvakems issukti yra standartine ilga terksles galvute ant 16, o kitas pries isukant atgal reikia patepti vario tepalu, kad jos neprikeptu ir lengvai esant reikalui atsisuktu.
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Hm, pasielgiau kol kas taip: išėmiau rites iš 2 ir 3 cilindrų, sukeičiau vietomis. Sakau, prijungsiu VAG-COM ir man parodys jau misfire 3 cilindre. Ištryniau klaidas, paleidau testą - no faults. Dar ir dar kartą testavau-no faults. Bet mašina praėjus 10-15 sek. po užvedimo pradeda purtytis. Nusprendžiau, kad reikia pakeisti žvakes. Intercars nuėjau, pagal katalogą turi būti BOSCH , tai ir paėmiau jas (SUMOKĖJAU 57 Lt už 4). Šeštadienį ar sekmadienį kai bus šviesu bandysiu pakeisti žvakutes. Blogiau nebus, nes 106000 km dar originalios stovi. Kas gausis parašysiu.:)
Ir į darbą ir į sodą,...
Norejau parasyti, kad nebandytum daryti apkeitimo testo,kol zvakes nepakeistos, nes gali sugesti kita babina. Pirma zvakes, tada jau galima keitaliuoti babinas. Tuo labiau jeigu dar originalios stovi. Berods geriausios zvakes po 60000 laiko. Atsimink kuri buvo is antro cilindro.
Tai va, pakeičiau žvakes šeštadienį, užkūriau, laikiau keletą minučių, gazavau ir kieme pasisukiojau-jokių variklio virpėjimų neužfiksuota. Dirba lygiai gražiai. Žiūrėsiu kaip bus toliau. Ačiū tiukui ir Dariui už pastebėjimus ir patarimus.
Ir į darbą ir į sodą,...
nera uz ka
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pasirodo, per anksti apsidžiaugiau. Šiandien prireikė mašinos (visą savaitę važinėjau su kita) , tai išvažiavus vėlgi prasidėjo trūkčiojimai. Žvakes pakeisti ,aišku, reikėjo, bet liga dar nepagydyta. Reiks dar kartą prijungti kompą, jeigu nieko neparodys-keisiu uždegimo ritę.
Ir į darbą ir į sodą,...
Panasu kad pasilus pradeda durniuoti. Zvakes berods blogiau dirba kai saltos. Jeigu kompas parodys kad blogas cilindras tai dabar jau drasiai gali meginti sukeisti rites ir vel ziureti kompo parodymus. Jei parodys kita cilindra tai jau drasiai galima pirkti rite.
Apziurek zvakes. Jeigu vienos atstumas skiriasi zymiai tai irgi gali buti papildomas pozymis, kad rite galejo pasvilti. Tai yra yra pramusimas tarp rites apviju. Kol saltas dar veikia, pasilus rites apviju metalas pleciasi ir apvijos susitrumpina ir rite nustoja veikti. Arba gali impulso stiprintuvas pasvilti.
Dar gali buti ir kontakto ar laidu problema. Tada kompas turetu tame paciame cilindre rodyt gedima.
Dariau, tu visiškai teisus. Šeštadienį pakūriau, kol šaltas variklis buvo - jokių darbo netolygumų. Kai temperatūros rodyklė pradėjo kilti, tada ir prasidėjo trūkčiojimai. Prijungtas kompas nieko neparodė. Ką gi, teko eiti pirkti ritės. Pirkau BERU. Pakeičiau, paleidau variklį dirbti kol visiškai įšilo. Daviau ir apkrovą - viskas tylu gražu. Tikėsimės, pagydyta. Ačiū už pagalbą.
Ir į darbą ir į sodą,...
Dar pasikeisk akumuliatoriu, nes turbut nekeistas dar. Galbut rite perdega del blogos zvakes ir blogo akumuliatoriaus.
ir generatoriu pasikeisk prie to pacio nes irgi nekeistas, nes jis kai, uzvesta masina, palaiko visa elektros sistemos maitinima automobilyje
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai va, bėda viena nevaikšto. Visą savaitę atvažinėjau mieste, savaitgaly buvau ir užmiesty, (viso apie 500 km ),viskas liuks. Šįryt, važiuojant į darbą, pradėjo po truputį vėl purtytis variklis. Iš pradžių retai, bet kuo toliau tuo labiau įsismagino. Iki "check engine" reikalaI nepriėjo, bet tai tik laiko klausimas. Na ką gi, matyt, atėjo metas susimokėti už nesavalaikį žvakių keitimą ir reiks dabar rites keisti. Tik kaip pataikyti - kurią. Reiks bandymų keliu. Kompas greičiausiai nieko neparodys kol nedega ta lemputė. Šįryt šaltukas buvo, tai matyt dar greičiau išlindo defektas.
P.S. Akumuliatorius suka žvaliai. :)
Ir į darbą ir į sodą,...
Vidurdienį, važiuojant pietų, sulaukiau ir lemputės "check engine" užsidegimo. Taigi reikalai supaprastėjo, prijungiau kompą, parodė misfire cylinder 4. Nieko nelaukęs, nuskubėjau pirkti ritės, pakeičiau ir jau nebesipurto variklis. Vienintelis klausimas-kada išlėks likusios dvi. Gali po kelių dienų, gali ir visai neišlėkti. Taigi, norint leistis į tolimesnes keliones, matyt, reiks pagalvoti apie nusipirkimą "atsargai". Nors, nesuprasi... Vienintelis, ką užsirašysiu raudonai - žvakes reikia keisti ne rečiau 60.000 km. (Ir kaimynui parekomenduosiu :) ).
Ir į darbą ir į sodą,...
jau nekarta sakiau ir pardavejai nekarto rekomendavo, kad jei keisti tai visas rites naujomis, o veikiancias pasilikti atsargai:)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Del akumuliatoriaus as rimtai rasiau. Kad suka smagiai tai gerai- mano irgi suko smagiai iki -20. Bet jis yra senas ir jau veikia ne taip kaip turetu. Kai savo pakeiciau sena galvojau pakrauti su pakroveju. Tai taip ir nepavyko, nes pakrovejas visa laika rode ta pacia srove, net po keliu dienu. Todel akumuliatorius blogai atlieka kita funkcija- itampos stabilizavimo. Dalinai ta funkcija atlieka generatoriaus rele-reguliatorius. Bet jeigu staigiai pergazuosi - tai reguliatorius nespeja sureguliuoti ir gaunasi itampos suolis. Jeigu geras akumas, tai sugeria ta suoli. Jeigu jau senas tai nesugeria. Gaunasi tada kad uzdegimo rites trumpa laika padirba su aukstesne itampa ir perkrova joms ivyksta. As pastebejau kad butent stagiai pergazavus pradedavo purtytis. Mano triju cilindru tai purtosi kapitaliai is kart. Todel, kad ramiai vaziuotum, pasikeisk akumuliatoriu. Akumas mazdaug 5 metus atlieka savo funkcijas po to jau rizika. Gali ne tik rites, bet ir kita elektronika nukenteti. Koks nors kompas. Tik akuma irgi gera reikia imti is patikimu pardaveju.
Kaip sakiau gali senu zvakiu tarpelius bent jau vizualiai. palyginti. Turbut 2 zvakiu tarpeliai bus didesni.
tiukus, tu teisus, tik norisi tą sumą išskaidyti į daugiau mėnesių, kad ne taip skausminga būtų. Vis dėl to 400 Lt :)
Ir į darbą ir į sodą,...
nepamirsk kai kitos rites blogai dirba, visai kitokia apkrova eina ant geruju
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Manau, kad nebutina keisti likusiu, jeigu cilindru zvakiu tarpeliai maziau isdege, negu blogu. Todel rites nebuvo perkrautos ir bus geros. Mano auto paskutine trecia rite dar veikia nekeista. Geriau akuma gera isimesti, nes dar kita aparatura apsaugotum. Beto per salcius vis tiek bus problemu. Tai parasyk kaip nuspresi ir velesne istorija. Ar dar perdege. Gal senu zvakiu tarpelius parasyk kokie.
Na senųjų žvakių nepasilikau, labai ir nestudijavau, vizualiai tarpeliai maždaug vienodi buvo, išmečiau iškart į konteinerį. ☺
Ir į darbą ir į sodą,...
Metai nauji, o problemos senos...:) Taigi, šyrit važiuojant į darbą, vėl pradėjo drebėti variklis. Lemputė "check engine" užsidegė labai greitai, ne taip kaip anuos kartus. Nors tiek gerai, nereikės daug burti, kuris cilindras. Nors ir liko nepakeistos ritės tik dviejuose. O gal jau naujoji sudegė ? Žodžiu, vėl VAG COM ir - parduotuvė.
Ir į darbą ir į sodą,...
uzuojauta...
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ačiū tiukui už solidarumą :) Na jau pagydžiau bėdą. Buvo Misfire Cylinder 1. Tai liko nekeista tik 3-čio cilindro ritė. Kada ateis jos eilė, tik laiko klausimas. Dažniausi lėkdavo, kai iš vakaro buvo drėgmė su pliusinė temperatūra, o ryte šaltukas.
Ir į darbą ir į sodą,...
jau kelis kartus kartojau ir vel pasikartosiu, keiskite visas rites iskarto ir nebus tokiu cirku
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Aciu kad informuoji.
Mano nuomone, kad visgi automobilio itampa nestabili. Tai patvirtina tavo zodziai, "o ryte šaltukas". Kai salta akumas blogiau priima energija is generatoriaus, todel uzvedant ir po to, gaunasi itampos nestabilumai- del to rites gali buti apkraunamos.
Ar gerai tau kuresi auto per saltukus?
Dar galbut ir generatorius nelabai stabilia duoda itampa kartais. Kaip dega salono apsvietimo lempute gazuojant?
Per šalčius jokių bėdų nebuvo, kuriasi be problemų. Per didesnius šalčius aš NIEKADA nesistengiu užkurti mašinos "iš pirmo karto". Puikiai suprantu, kad, pastovėjus mašinai, alyvai nusėdus ant dugno, ji atvėsta ir tampa tirštesnė, variklis būna sausas. Ir prievartauti sausą variklį iš ryto reiškia greitai artinti jo susidėvėjimą.Tai norėdamas tolygiai sutepti variklį, rakteliu pasuku po truputį starterį, maždaug po trečdalį sūkio. Tokiu būdu tolygiai susitepa variklis ir kai padaro pilną apsisukimą (iš 3-4 kartų) jau tada suku starterį kol užsikuria.
O dėl salono apšvietimo lempučių tolygaus švietimo atkreipsiu dėmesį ir patikrinsiu. Ačiū Dariau už gerus patarimus.
Ir į darbą ir į sodą,...
Dėl užvedimo tai tokio būdo negirdėjau. Ant variklio sienelių lieka tepalo plevelė. O kad vyktų pilnas tepimas turi veikti tepalo siurblys. Manau kad nedaryk taip. Geriau akumuliatoriu pasildyti klasikiniu budu - įjungus 30 sek ilgasias lempas arba galinį stiklo šildytuvą.
vyrai, jus ne zigulius vairuojat, jau baigesi tie laikai, kam dvirati isradinejate?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
O tai kaitinant zvakes "nepasyla" akumuliatorius? :)
юзербары для форумов
benzinineje masinoje nereikia kaitinti zvakiu :)))))))))))))))))))))))
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Taip, bet tik su viena salyga: jeigu pas tave dyzelis. Adokso atveju zvakes besildydamas ir pasaulio pabaigos gali sulaukti - tas nepades.
]
a, nedaskaiciau- as kaip tikras lietuvis, masina turi buti dyzeline :D
P.S. o tai tie visokie akumo suzadinimai- teisybe ar mitas?naudinga, reikalinga?
юзербары для форумов
senais geriais laikais taip bandydavo suzadinti jai prie mirties esancius akumus, dabar irgi bando, bet tai nelabai padeda jei masina is pirmo karto neuzsiveda
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
As per salcius visada pasildau zvakes pasukdama rakteli iki galo ir dar neuzvedant, kokius 3 kartus taip pakartoju.
Jei akumas prie mirties, tai tas zadinimas kaip numireliui kompresas. Bet siaip manau kad tikrai nepakenkia, suaktyveja ivairios reakcijos, akumas lengviau srove atiduoda. Kai anksciau buvo benzinas, tai esant dideliam salciui ilgas sviesas kelioms sekundems ijungdavau.
]
Vyrai, čia aš pats netyčia nukrypau nuo temos kurso, pasakodamas variklio užvedimo ypatumus per šalčius, sorry.
Darius klausė kaip užvedinėjant variklį elgiasi salono apšvietimo lemputės. Sukimo metu kiek prigęsta, užsikūrus šviečia tolygiai be svyravimų. Ačiū visiems už pagalbą.
Ir į darbą ir į sodą,...
Adoks, cia ne vien vyrai, jei ka ;)
Monaikute, didžiausi atsiprašymai nuo manęs. Džiaugiuosi ir dėkoju, kad čia esi.
Ir į darbą ir į sodą,...
Liuks! ;)
Grįžtant prie aukštos įtampos ričių problemų, vakar vakarop pradėjo kalatotis variklis. Na, manau, pakeisiu paskutinę, kuri dar nebuvo keista ir problema baigta. Turėjau nusipirkęs atsarginę ir vežiojausi bagažinėje. Net nejungęs kompo, išėmiau iš 3-io cilindro seną, ir įdėjau naują. Užkūriu-purtosi variklis toliau. Bet lemputė nedega. Sulaukiau kol lemputė užsidegė, prijungiau kompą ir parodė, kad misfire Cylinder 1. Oba ! Prieš pora mėnesių pakeista ritė išlėkė vėl. Matyt, toks jau šiuolaikinių detalių patikimumas. BERU BERU...
Ir į darbą ir į sodą,...
Aciu kad informuoji. Galbut ne beru cia kalta. Tai pakankamai rimta kompanija. Kol kas turiu dvi versijas:
1. Kazkoks nestabilumas itampos. Galbut ji pulsuoja ir jos maximumas sutampa su pirmos babinos isijungimu. Todel ji perkraunama ir sudega. Taigi dar lieku prie savo nuomones kad reikia naujo akumo, senas nesugeba perkrovu sugerti.
2. Galbut grandine issitampiusi ir del to pablogeja stabilumas sistemos. Bet vistiek naujas akumas padetu.
Gali meginti pakeisti beru. Galbut jie sius gamintojui, kuris darys ekspertize ir pasakys priezasti.
Mano nuomone-keisti akuma.
Ačiū Dariau už geras mintis. Skeptiškai žiūrėjau į prekės grąžinimą ar pan., išmečiau tą ritę į konteinerį ir viskas. Jeigu dar pasikartos toks bajeris, tuomet jau rodą darysiu.
Mano mašinoje ne grandinė, o diržas. Apie diržo pakeitimą galvoju kad jau metas, rida 112000. Kad nebūtų kaip su žvakėm...
Akumas irgi ne jaunuolis, bet vasarą dar norisi pratempti :)
Ir į darbą ir į sodą,...
Nemoku as itikinti del akumo pakeitimo, todel idedu papildomos info apie automobilio maitinimo itampos nestabilumus. Visus tuos nestabilumus susvelnina geras akumuliatorius. Todel, mano nuomone, ne variklis yra auto sirdis, o akumuliatorius.
Gali papildomai pastudijuoti informacija su raktiniais zodiais "Car overvoltage protection". Galbut reiketu elektronikos skyriuje atidaryti nauja tema siuo klausimu.
Yra parduodamos specialios apsaugos. Bet tokia apsauga turetu buti dedama prie apsaugoti norimo irenginio. Pvz.: prie babinos jungties reiketu tarp zemes(power) ir +12 ilituoti apsaugini ale transila- specialus diodas, kuris sugeria dideles sroves, kai itampa virsija kazkokia riba pvz.: 18V. Toki reiketu ideti i elektronine babina, bet gamintojai galbut to nedaro, nes didina kaina, be to gali sudeginti laidus, jeigu tas transilas uzsitrumpintu, nuo ilgo virsitampio. Todel tai turi buti specialus transilas, kuris sudeges bent nesutrumpintu. Galbut gamintojai ir deda tokia apsauga, bet gal ji perdega po ilgesnio trikdzio. Kai apsauga perdega, tada perdega ir el. babina.
Taigi nelauk vasareles pabaigos ... :)
Dar toks pastebėjimas, kad pakankamai dažnai perdega priekinių žibintų lempos. Tikslios statistikos neturiu, bet įtarimų kyla.
Ir į darbą ir į sodą,...
Sveiki, čia vėl aš.:). Vėl purtėsi variklis, vėl užsidegė atitinkama lemputė, vėl kompiuteris, vėl parduotuvė ir BERU. Šįkart sudegė paskutinė nekeistoji. Iki 1 metų sukakties nuo pirmosios sudegimo pritrūko poros dienų :). Grubiai tariant, metų bėgyje prireikė pakeisti visas 4. Žiūrėsim, kas toliau...
Ir į darbą ir į sodą,...