Problema dėl tepalų nuresetinimo buvo, kad nustatyta lietuvių kalba. Pakeitus į ENG išoko lentelė kaip ir visuose youtube klipuose. Galbūt nepilnai išversta ir dėl to nebuvo lentelės.
Galbūt ateityje kam nors pravers. Prireikė valandos sugalvoti sprendimą :D
Gali guolis, gali padangos. Jokio skirtumo, kokia firma, svarbu ne noname. Asmeniškai man pramonėje daug geriau laiko fag, po to tik skf, po to visi likę.
Sveiki, klausimėlis tokis. Skilo stiklas priekinis. Yra kritulių davikliai. Ar pakeitus stiklą reikės programuot kompą, kad davikliai veiktų? Gal kam teko keist, kur keitėt? :)
Leidžia tandeminis siurblys: kuro ir vakuumo kartu. Po kiekvieno pasivažinėjimo randu kuro lašų ant žemės. Škoda Octavia 2, 1.9 tdi, 77 kw. Ar šios detalės kodas yra šis 038145209M? Gal kas pagal VIN patikrintų koks tinka? Bei kur Vilniuj škodų šrotai?
noriu paklaust, kaip atsukti holo daviklį (alkūninio veleno) - ar jam reikalingas specialus raktas? Auto 2005 metų Skoda Octavia 2 TDI PD Universalas 103kW.
Sveiki,
Klausimėlis. Gal kam yra žinoma iš praktikos kiek laiko tarnauja BMM (ir kitų modelių) variklio tepalo siurblio grandinė?
Iš variklio šono, nuėmus apsaugas girdisi pašalinis garsas, panašiai kai benzininio pjūklo grandinės sukimasis, ar čia yra normalus garsas?
Bei ar įmanoma nenuimant karterio įvertinti grandinės būklę ir jos įtempėją?
Ačiū už atsakymus.
visos grandines laiko gerai jei yra dazi tepalu keitimai, manau imanoma ivertinti ir nenuemus karterio po kokiu rentgenu, o kame beda nuimti karteri ir viska apziureti realiai?
Karterį nesunku nuimti, bet jei atrasiu kad yra nusidėvėjimas tai atgal jau nesinorės uždėti ir važinėti pusė mėnesio kol dalys reikiamos atkeliaus.
O keičiant grandinę pravartu pasikeisti tuo pačiu tepalo pompą bei žvaigždutę ant alkūninio veleno?
Sveiki dar karta.
Nuėmus karterį bei pompą radau tokias detalių būkles:
Įtempėjas išgremžtas, o tepalo pompos paviršius subraižytas, su nagu galima užčiuopti.
Tepalo slėgio nematavau, tai nežinau ar buvo normalus prieš išardant.
Bei ant tepalo siurblio radau išgremžtą šoną, stūmoklių guoliai kaip ir neišdilę ir kompresija kaip naujo variklio.
Gal kas turi minčių ar praktikos nuo ko tas išgremžimas galėjo būti?
nieko kritisko nera, ilgamecio naudojimo pasekmes, visi sitie dalykai islenda kai tepalai nera keiciami daznai, del ilgu keitimo intervalu mazeja tepalu savybes, suodziai ir siuksles variklyje padaro savo darba, pasikeisk viska ir toliau vaziuok. Viskas tik del per retai keiciamu ar nekokybisku tepalu
Ačiū tiukus už atsakymus. Man dar kilo klausimėlis kaip pripumpuoti tepalo siurblį pirmą kartą užvedant? Ar sukti variklį su starteriu atjungus purkštukus, ar tiesiog su ranka? Dar mačiau kaip pro nuimtą tepalo filtro korpusą įkišą šlangelę ir su piltuvėliu pripila.
cia jau kaip sugalvosi taip ir daryk, visi budai tiks, dedi ant alkuninio skyvo, viduryje daugiabriaunis 19, su terksle prasuki keleta kartu arba bendra apvalia fyske nuo purkstuku atjunk, kad su starteriu pasukti
Sveiki . Yra klausimėlis . Tingiu registruotis RENAULT forume ir čia mano žmonos auto RENAULT CAPTUR 2015m 1l tci (mano aišku ŠKODA) bet tikriausiai esmes nekeičia. Taigi : Yra slėgio davikliai ratlankiuose originalus ir ratlankius gražius ir ne pigius nesinori trinti žiemą . Tai jei nuperku kitus ratlankius be davikliu žinoma , ar automobilio kompas nematydamas daviklių nepradės knisti proto ? ? ? Nes , pavyzdžiui , kai keičiasi slėgis , kompas pradeda skalambinti aliarmą uždengdamas visus kitus parodymus . A užkuriant auto kompas daro diagnostika ir rašo - saugos diržai OK , slegis OK ir t.t .....
Šitą funkciją galima panaikinti tik per VCD , bet važioti pas autoelektriką 2 kartus per metus irgi šiaip sau užsiėmimas, nuimti visus ratus ir užvesti kad pažiūrėti ko gero irgi ne variantas nes gali būti kad sistema pradeda veikti tik judėjime
Tai tas irgi buvo mintyse , bet pririšus naujus daviklius paskui nesigaus problemų su senais kai vėl pavasari sudėsiu originalius ratlankius su originaliais davikliais ir jų nematys , ar ne teks vėl keliauti pas autoelektriką ? Ir taip kas kart kai keisiu sezoniškai. Man asmeniškai paprasčiau atjungti bet mano ponia su moterišką mąstysena to neleidžia ... :) Man griežtai "niu niu niu" pasakė , net ne bandyk , tas pats ir su STOP/START sistema kai norėjau panaikinti. Vargas su tom moterim :)))
Problema dėl tepalų nuresetinimo buvo, kad nustatyta lietuvių kalba. Pakeitus į ENG išoko lentelė kaip ir visuose youtube klipuose. Galbūt nepilnai išversta ir dėl to nebuvo lentelės.
Galbūt ateityje kam nors pravers. Prireikė valandos sugalvoti sprendimą :D
Gali guolis, gali padangos. Jokio skirtumo, kokia firma, svarbu ne noname. Asmeniškai man pramonėje daug geriau laiko fag, po to tik skf, po to visi likę.
Ačiū. Peržiūrėjau FAG, lyg ir nieko. Turi OE žymėjimą. Tikriausiai rinksimės vokišką.
fag, skf, snr, ina panasi situ gera kokybe, fag daznai i konvejeri vaguose eina
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, klausimėlis tokis. Skilo stiklas priekinis. Yra kritulių davikliai. Ar pakeitus stiklą reikės programuot kompą, kad davikliai veiktų? Gal kam teko keist, kur keitėt? :)
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
pilna vietu kur keicia stiklus, internete rasi arciausia ir patogiausia, o krituliu davikli perklijuos ant naujo stiklo, nieko nereikia programuoti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Good! Dėkui
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Leidžia tandeminis siurblys: kuro ir vakuumo kartu. Po kiekvieno pasivažinėjimo randu kuro lašų ant žemės. Škoda Octavia 2, 1.9 tdi, 77 kw. Ar šios detalės kodas yra šis 038145209M? Gal kas pagal VIN patikrintų koks tinka? Bei kur Vilniuj škodų šrotai?
yra rem komplektai ji galima perrinkti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tiukus, galima jus AŽ?
Beje, gal kas turi pazistamu pravaryti technikine? Draugui reikia
Sveiki,
noriu paklaust, kaip atsukti holo daviklį (alkūninio veleno) - ar jam reikalingas specialus raktas? Auto 2005 metų Skoda Octavia 2 TDI PD Universalas 103kW.
.......///.......
nereikalingas specialus, nepamenu ten 4 ar 5 siasiabriaunis, ant naujo daviklio paziuresi koks varztelis
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki,
Klausimėlis. Gal kam yra žinoma iš praktikos kiek laiko tarnauja BMM (ir kitų modelių) variklio tepalo siurblio grandinė?
Iš variklio šono, nuėmus apsaugas girdisi pašalinis garsas, panašiai kai benzininio pjūklo grandinės sukimasis, ar čia yra normalus garsas?
Bei ar įmanoma nenuimant karterio įvertinti grandinės būklę ir jos įtempėją?
Ačiū už atsakymus.
visos grandines laiko gerai jei yra dazi tepalu keitimai, manau imanoma ivertinti ir nenuemus karterio po kokiu rentgenu, o kame beda nuimti karteri ir viska apziureti realiai?
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Karterį nesunku nuimti, bet jei atrasiu kad yra nusidėvėjimas tai atgal jau nesinorės uždėti ir važinėti pusė mėnesio kol dalys reikiamos atkeliaus.
O keičiant grandinę pravartu pasikeisti tuo pačiu tepalo pompą bei žvaigždutę ant alkūninio veleno?
jei jau keisi tai pasikeisk viska, jei su ppataupyt, tada siurblio nekeisk, jis juk normaliai dirba
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki dar karta.
Nuėmus karterį bei pompą radau tokias detalių būkles:
Įtempėjas išgremžtas, o tepalo pompos paviršius subraižytas, su nagu galima užčiuopti.
Tepalo slėgio nematavau, tai nežinau ar buvo normalus prieš išardant.
Bei ant tepalo siurblio radau išgremžtą šoną, stūmoklių guoliai kaip ir neišdilę ir kompresija kaip naujo variklio.
Gal kas turi minčių ar praktikos nuo ko tas išgremžimas galėjo būti?
nieko kritisko nera, ilgamecio naudojimo pasekmes, visi sitie dalykai islenda kai tepalai nera keiciami daznai, del ilgu keitimo intervalu mazeja tepalu savybes, suodziai ir siuksles variklyje padaro savo darba, pasikeisk viska ir toliau vaziuok. Viskas tik del per retai keiciamu ar nekokybisku tepalu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Ačiū tiukus už atsakymus. Man dar kilo klausimėlis kaip pripumpuoti tepalo siurblį pirmą kartą užvedant? Ar sukti variklį su starteriu atjungus purkštukus, ar tiesiog su ranka? Dar mačiau kaip pro nuimtą tepalo filtro korpusą įkišą šlangelę ir su piltuvėliu pripila.
Suki ant starterio ir viskas, tik svarbu neužkurti pradžiai.
cia jau kaip sugalvosi taip ir daryk, visi budai tiks, dedi ant alkuninio skyvo, viduryje daugiabriaunis 19, su terksle prasuki keleta kartu arba bendra apvalia fyske nuo purkstuku atjunk, kad su starteriu pasukti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki . Yra klausimėlis . Tingiu registruotis RENAULT forume ir čia mano žmonos auto RENAULT CAPTUR 2015m 1l tci (mano aišku ŠKODA) bet tikriausiai esmes nekeičia. Taigi : Yra slėgio davikliai ratlankiuose originalus ir ratlankius gražius ir ne pigius nesinori trinti žiemą . Tai jei nuperku kitus ratlankius be davikliu žinoma , ar automobilio kompas nematydamas daviklių nepradės knisti proto ? ? ? Nes , pavyzdžiui , kai keičiasi slėgis , kompas pradeda skalambinti aliarmą uždengdamas visus kitus parodymus . A užkuriant auto kompas daro diagnostika ir rašo - saugos diržai OK , slegis OK ir t.t .....
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
kiek pamenu cia proogtamuojamas dalykas, galima padaryti,, kad isvis ju nebematytu ir tada dek bet kokius ratlankius
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Šitą funkciją galima panaikinti tik per VCD , bet važioti pas autoelektriką 2 kartus per metus irgi šiaip sau užsiėmimas, nuimti visus ratus ir užvesti kad pažiūrėti ko gero irgi ne variantas nes gali būti kad sistema pradeda veikti tik judėjime
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Nu tai nusipirk daviklių komplektą ir sudėk į žieminius ratus
Tai tas irgi buvo mintyse , bet pririšus naujus daviklius paskui nesigaus problemų su senais kai vėl pavasari sudėsiu originalius ratlankius su originaliais davikliais ir jų nematys , ar ne teks vėl keliauti pas autoelektriką ? Ir taip kas kart kai keisiu sezoniškai. Man asmeniškai paprasčiau atjungti bet mano ponia su moterišką mąstysena to neleidžia ... :) Man griežtai "niu niu niu" pasakė , net ne bandyk , tas pats ir su STOP/START sistema kai norėjau panaikinti. Vargas su tom moterim :)))
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
panasu, kad dilema ar keisti masina ar moteri….
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
:) nu neee, mašiną paprasčiau pakeisti.
SKODA YETI 2.0 Tdi 4X4 103kw 2013m
SKODA ROOMSTER 1.9 Tdi 77kw 2007m
Nuo kada moterys tokius dalykus sprendžia, ypač kalbant apie start stop?
Atjunk daviklius. Uždėk ratus be daviklių. Jei kompas jų nematys, tai žmona tuo labiau... :-)))
ŠKODA SUPERB 3 2016 2.0 110kw
as irgi taip galvoju, padarai tyliai ka reikia, ji nieko nematys ir sirdis neskaudes…
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Puslapiai