Sprendžiant pagal kilometražą, tai tapkė dar tikrai lengva ir nėra dideliu akceleracijų + dar adaptacija. :) Pas mane Superb'e greitis 38km/h ir per pirmus 4000 km 8,9 l/100km pagrinde Vilnius ir kelios keliones i pajuri.
Blem jau kelis kartus neištvėriau ir patikrinau, kaip važiuoja su visais kw, bet iki 3000km stengiuosi baisiai neraganėti ;) Tiesa, jau ir dėl remapo sutariau, tai laukiu dar bent 1000km ir darysiu stage1 stiprų.
Kiek aš kalbėjau tai realiai pirmi 1000km svarbus ir po to 500km ale didini. Ne kiek variklis, kad prisitrintu, bet labiau visi mazgai "susitepa", "sugula i vietas" ir pan.
1000km tai net 2500aps neviršijau, žiauriai preciziškai padariau. Va dabar jau sunkiau sekasi laikytis. Kai bus 3000km,supilu naujus tepaliukus 0w20 motorex ir lekiu rempinti.
Nežinau, man asmeniškai labai įtartina ta klampa, mieliau pirkčiau ir pilčiau 5w30, bet gamintojas rodo tik 0w20 vw508.00 standartą. Dar bandau išsiaiškinti, kiek čia sveikiau visa tai varikliui ir ar nėra viskas vardant geresnės ekologijos.
Jau nuo pirmų dienų, kai sudėjau h&r spyruokles, nervino faktas, kad galas lyg ir aukščiau stovėjo, nei priklauso. Po ilgų skaičiavimų nupirktos kitos galinės h&r spyruoklės, tik su mažesniu apkrovos indeksu. Dabar aukštis gavosi idealiai, kaip ir norėjau, plius galas netgi švelniau pradėjo važiuoti per skersinius kelio sujungimus. Žodžiu - neprašoviau šįkart.
Tai manau, kad detales visada galima kažkiek tobulinti, bet vaizdas jau yra. Šitie juodi ratai liks žiemai, vasarai dėsis lengvi ir geri oz. Realiai viską pasidariau, ko norėjau, su laiku tik kiek piktesnio išmetimo noriu. Tiesa, dar laukiu power modulio, nes remapas šitoms dar negreit bus įmanomas dėl užrakinto ecu.
Sprendžiant pagal kilometražą, tai tapkė dar tikrai lengva ir nėra dideliu akceleracijų + dar adaptacija. :) Pas mane Superb'e greitis 38km/h ir per pirmus 4000 km 8,9 l/100km pagrinde Vilnius ir kelios keliones i pajuri.
Blem jau kelis kartus neištvėriau ir patikrinau, kaip važiuoja su visais kw, bet iki 3000km stengiuosi baisiai neraganėti ;) Tiesa, jau ir dėl remapo sutariau, tai laukiu dar bent 1000km ir darysiu stage1 stiprų.
Kiek aš kalbėjau tai realiai pirmi 1000km svarbus ir po to 500km ale didini. Ne kiek variklis, kad prisitrintu, bet labiau visi mazgai "susitepa", "sugula i vietas" ir pan.
1000km tai net 2500aps neviršijau, žiauriai preciziškai padariau. Va dabar jau sunkiau sekasi laikytis. Kai bus 3000km,supilu naujus tepaliukus 0w20 motorex ir lekiu rempinti.
Pagaliau susirinkau pagal inicialus ir šeimos numerius. :)
Evka' ar tas tepalas 0w20 tinka senesniems automobiliams? Ar tik naujiems einantiems kaip tavo?
Nežinau, man asmeniškai labai įtartina ta klampa, mieliau pirkčiau ir pilčiau 5w30, bet gamintojas rodo tik 0w20 vw508.00 standartą. Dar bandau išsiaiškinti, kiek čia sveikiau visa tai varikliui ir ar nėra viskas vardant geresnės ekologijos.
Jei kam reiktų, parduodamas naujas vasarinių r19 ratlankių komplektas nuo šitos octavia
Tepaliukai, oem filtras, oem varžtas. Pirmas keitimas po 5000km
.
.
Keli updeitai:
Priekinis logo
R20 ratai su padangomis
Pilna maxton apdaila
Prie išvaizdos planų nebėra, nebent kitam sezonui bus kiti ratai, o šiaip eisiu link performanco labiau.
.
Jau nuo pirmų dienų, kai sudėjau h&r spyruokles, nervino faktas, kad galas lyg ir aukščiau stovėjo, nei priklauso. Po ilgų skaičiavimų nupirktos kitos galinės h&r spyruoklės, tik su mažesniu apkrovos indeksu. Dabar aukštis gavosi idealiai, kaip ir norėjau, plius galas netgi švelniau pradėjo važiuoti per skersinius kelio sujungimus. Žodžiu - neprašoviau šįkart.
.
.
Some news again :)
tobulumo link….
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Po truputį, po truputį, vis kažką pakoreguojant :)
svarbu pats pasiektum norima ideala
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Tai manau, kad detales visada galima kažkiek tobulinti, bet vaizdas jau yra. Šitie juodi ratai liks žiemai, vasarai dėsis lengvi ir geri oz. Realiai viską pasidariau, ko norėjau, su laiku tik kiek piktesnio išmetimo noriu. Tiesa, dar laukiu power modulio, nes remapas šitoms dar negreit bus įmanomas dėl užrakinto ecu.
greit tuos dalykus programeriai randa kaip apeiti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Nu modelis jau eina daugiau metus, kaip ir golf 8 gti, bet dar niekas jų nedaro :(
Puslapiai