Patarimai perkant SuperB

1058 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Jei pirkti, tai iškart 206kw, o kaip ir minėjau - yra ir geresnių variantų, jei stebi rinką. Tikrai nežiūrėčiau į variantą su sena baisia navi, kad ir Lk čia. Išsivertinkit jau ir tai, kad už tokius eurus perki vos ne 200000km, kur čia pat didysis servisas, o ir šiaip tokios ridos be pėdsakų nebūna.

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

siuo metu mobile.de pigiausios 206kw su nauja navigacija : viena sportline kita L&K kainos startas 22900eur:)

kaip sakant galime kalbeti daug , bet benzai turi savo kaina :)
ar imciau ta balta uz tiek pinigu , neimciau, jei butu rida 100.000km tada taip, dabar tikrai nea.
asmeniskai man senoji navigacija su mygtukais zymei patogesne nei su lieciamais mygtukais.

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Nuo kada mobile.de rodiklis, kur sukrenta visi brangiausi pasiūlymai? :) Aišku, jūsų reikalai čia, bet primetus, kad perki sau ir ne metams, tai ta rida vis tiek jau didelė. Ar tu čia vartai, kad geriau 200, o ne 100? :)

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

Efka rodiklis tuom kad lietuvos autopliuse 206kw su nauja navigacija nera nei vienos, tai kur tada siulai pirkti zmogui ?
reikia suprasti kad benzinai brangus ir ju pasiula nera didele ir europoje pasiula nera didele, aukcione irgi visi 2,0 tsi brangus.
siaip manau norint 206kw su nauja navigacija turi but pasiruoses 22k eur tikrai su gera komplektacija + islaidos registracijai ir pirminiui aptarnavimui tepalai ir t.t , style gal koks isoktu pigiau bet ir tai abejoju. su defektais ju irgi nelabai buna, nebent po avarijos bet tokios gali ir 2 metus laukti, o jei vaziuoti reikia dabar .........

apei rida kazka netaip supratai , 100 visada geriau bus uz 200, nebent tuos 100 visus droze mieste ir murzius koks :)

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Aš pats dabar superbo intensyviai ieškau. Jei rinką stebi kasdien po 12h bent, tikrai savo varianto sulauksi. Buvo žiauriai gerų variantų. Šiaip 22mokant už beveik 200t km važiavusią tai žinok visai mintis jau ir į naujas žvalgytis. Nebaisus skirtumas.

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

na tie egzemplioriai mobile.de po ~23k tai neturi net 100t km .
žvalgytis i naujus sakai??? kaina naujo matei 206kw L&K kad nebaisus skirtumas tau :)
na dabar lyg eina tik 200kw, 206kw iseme jau is prekybos.

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Jo, 200kw eina, ale patvaresnis, bet nelabai skundžiasi kas ir 206kw.

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

as speju jis kaip tik bus maziau patvarus, nes uzsienio forumai raso apie tai

200kw versijoje nebeliko dvigubo ipurskimo kaip 206kw, kaip suprantu dėl ekologijos

nes dvigubas ipurskimas pas 206kw gelbeja isiurbimo voztuvus nuo suodziu apsinesimo nes turejo purkstukas ir cilindre ir kolektoriui.
pas 200kw purkstukai liko tik cilindre.

senasis 206kw kiek rinkau info forumuose yra vienas geresniu VAG benzininiu motoru, GOLF R atsuka kranus ten neblogai ant ju :)

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Saugiklis
Saugiklis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 8 valandos
Joined: 2019-07-11 19:39

Ant 206 atsisuka kranai lygiai tiek pat :)
O pasidomėjus paaiškėja ir kad stock'e ne 200kw.

Esminiai skirtumai: Įpurškimas, ir GPF'as. Dar teko skaityti, kad aukšto slėgio siurblys rimtesnis stovi naujojoje versijoje (200kw) bet kiek tiesios dėl to nežinau, nelyginau.

Ir dėžė dar kita, kas sąnaudom atsiliepia užmiestyje.

Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis

Matcc
Matcc portretas
Offline
Last seen: prieš 4 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2021-03-14 22:50

Sveiki, gal kas šiuo metu laukiat savo Superb'o arba jau sulaukėte? Domina kiek vėluoja arba vėlavo pristatymas. Iš atstovu gaunu info, kad trūksta komponentų ir panašiai, todėl nieko nežinome, kada automobilis atvažiuos. Sako turi klientų kuriems ir 2 mėn. auto vėluoja. Taip, žinau apie pasaulinę semiconductor krizę, bet įdomu kiek dar reikia planuotis eksploatuoti esame auto. Dėkui!

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Baisiai vėluoja, baisiai. Žadėjau užsakinėti, bet kai pasakė, jog laukti 9-12mėn, tai kažkaip net susimąsčiau, ar nereikia laukti, kol visas tas reikalas nurims. Bėje, tėvukas užsakinėjo 2018m superb, tai net tada vėlavo stipriai, apie 3mėn, o tada net krizės nebuvo.

ES'as
ES'as portretas
Offline
Last seen: prieš 6 dienos 10 valandų
Joined: 2012-02-14 17:18

Vasario gale užsakytas, atsiimtas birželio paskutinėmis dienomis. Ir čia dar sako "labai pasisekė".

OIII 1.4TSI DSG

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Nu tai rimtai ašaros čia, tik 4mėn

Zan
Zan portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2021-10-13 12:23

Sveiki,
Tai visgi, 1.8TSI DSG nuo 2015 yra problema ar ne?
Renkuosi Superb, atradau labai patrauklų variantą, bet klausimas ar šita kombinacija nebus pinigų išmetimas į balą, gal tokių net nežiūrėti...
Įmetu skelbimą - https://m.autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-1-8-l-hecbekas-2015-benzinas-16057727.html#gallery

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Viskas gerai jau su tais naujesniais 1,8tsi

Zan
Zan portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2021-10-13 12:23

Tai išlieka klausimas kodėl jis keičia mašiną po metų :D

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

O koks skirtumas? Aš kažkada keičiau naują po 5000km. Važiuoji ir ieškai sliekų, prasimatuoji dažus ant visų detalių.
Bėje, kodėl po metų? Auto 6 metų senumo jau.

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

Varikliai geri, komplektacija kaip Style gera, kaina nebloga, tik šitos dėžės su sausa sanka kaip papulsi dėl patikimumo.

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Zan
Zan portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2021-10-13 12:23

Nesąmonę parašiau, sumaišiau su šitu skelbimu https://m.autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-1-6-l-hecbekas-2017-dyzelinas-16974025.html. čia komplektacija skurdesnė, bet ekonomiškesnis variklis, visgi pagrinde važinėsiu Vilniuje.
Gal žinai ar dažų sluoksnį tikrina Škoda servisuose? Prieš pirkimą vis tiek tikrinsiu pas juos.
Ačiū už komentarus!

Saugiklis
Saugiklis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 8 valandos
Joined: 2019-07-11 19:39

Tie dažų storiai nieko nepasako, pas mane jau irgi durys dažytos, nes šalia dureles atidarinėjo ir lako gabalą iš manųjų iškabino. Tai jau viskas dažyta mašina - lavonas :D

Tie kas matuoklius naudoja tam kad rastu vietas į kurias dėmesį atkreipti reikia, nieko nesakau, bet tie kur randa dažytą dalį ir bėga tolyn, tai tik sėkmės galima palinkėti :D

Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

Už 15k eur puspliki 1.6tdi??? Nu nafik aš kažko nesuprantu.

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Zan
Zan portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2021-10-13 12:23

Stulpai, spėju kaina pagrinde dėl mažos ridos. Kiek matau skelbimuose pagrinde visi virš 200k įsukę...

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

Kas iš tos ridos jei pati mašina nedžiugins

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Pačipuotas tas 1,6 važiuoja gan normaliai, bet nuo automato su sausa sankaba ant šito motoro bėgčiau neatsisukdamas.

Zan
Zan portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2021-10-13 12:23

Evka, aš būtent automato ieškau, tai geriau rinktis dvilitrį dyzelį?

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

vienareikšmiškai 2,0tdi geriau, ir patarimas toks mano, nepagailek eurų pasiimti geresnės komplektacijos.
Skoda ekonominės klasės mašina, ir jei ji dar plika komplektacijoje tai jausmas toks kad vaziuoji su " plasmasės" gabalu ,nes kai baigiasi euforija naujos mašinos, o tai trunka ~2 mėn, pradedi galvot kad gerai būtų jei komplektacijoje būtų tas ar anas :)

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Zan
Zan portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2021-10-13 12:23

Stulpai, ačiū. Eurų negaila, bet deja jie riboti :D todėl kartais atrodo jog vienaragio ieškau. Bet gal verta neskubėt ir daugiau pataupyt....

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

koks biudzetas ? galima gal ka nors uzsienyje pasidairyti, nors dabar kainos sukilusios visur.

parasyk jei ka PM

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Zan
Zan portretas
Offline
Last seen: prieš 5 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2021-10-13 12:23

Nusižiūrėjau auto (https://autoplius.lt/skelbimai/skoda-superb-2-0-l-sedanas-2017-dyzelinas-17188525.html), važiuosiu apžiūrėti kitą savaitę. Į ką svarbiausia atkreipti dėmesį? Varysiu ir į Baltieva servisą kad patikrintų, gal papildomai kažko užklausti jų?
Keistas dalykas, kad savininkas sakė keitė diržą kai parsivarė iš prancūzų (apie 160k, keitė ne Škoda servise), bet dabar sako jau kaip ir laikas būtų vėl keisti. Nors originalo keitimas kas maždaug 180k, ar aš kažko nežinau?

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Tai jei ne centre keitė, tas diržas max 100t km ir vėl keiti. Tame ir yra gerumas, kad sumoki netoli normalaus kainos, o važiuoji dvigubai mažiau.

Vilis
Vilis portretas
Offline
Last seen: prieš 9 mėnesiai 1 savaitė
Joined: 2014-11-04 19:28

Dėl diržo, tai ir aš keičiau ne centre, kainavo per pus mažiau. Bet mintis ta, kad neplanuoju važiuoti ilgai, todėl man ir užtenka tų 100k KM. Ir parduosiu mašiną. Reziume sutaupyta +/- 300eur. Va ir matematika.

O apie mašina viską pasakys baltieva. Tik būtų gerai pasiprasyti dalyvauti patikroje serviso viduje. Matyti kas ir kaip. Aišku klausimas ar isileis.

Škoda Kodiaq RS

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

Imant realybe nu nevaziuoja antras originalus komplektas vel 210.000km, galima rizikuot bet bent jau aš nerizikuočiau, be dirzo yra kito detalės kurios dyla, skyvai, dantračiai ir t.t kurios itakoja dirzo gyvavimo laika

Pvz volvo net gamykliniui pagrindinio diržo komplektui deklaruoja mažesnį intervala nei naujai mašinai.

Imant vw grupe tai greičiau,vandens pompa arba alkūninio riebokšlis pareis ir teks keisti dirža ankščiau :)

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Iš patirties tai visos darbinės važiavo su antrais ir trečiais komplektais tuos pačius deklaruojamus 210000, tiksliau net ir daugiau dauguma ;)

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

cia kur su tokiom masinom ridos po 600+ tkm ? :)

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Ten, kur dirba ant trasos, kasdien LT PL

gazuokasdientdi
gazuokasdientdi portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 mėnesis
Joined: 2018-09-09 21:09

mano butent ir neatlaike vandens pompa netoli 207gab km

minipixel
minipixel portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 savaitė
Joined: 2022-02-05 13:49

Sveiki,

Jau kuris laikas svarstau apie Superb 3, bet neapsisprendžiu dėl variklio. Taikausi į kelių metų naudotą automobilį iš užsienio (greičiausiai mobile.de), maždaug nuo 2017 m., automatine dėže. Taupumo sumetimais norėtųsi 1.4 TSI, tačiau pasivažinėjau su juo ir supratau, kad tai man džiaugsmo vairuoti neatneš. Todėl esu beveik tikras, kad reikia galingesnio variklio, bet neapsisprendžiu ar žiūrėti į 1.8 TSI ar į 2.0 TSI 4x4 (206 kW arba 200 kW). Kiek radau informacijos, tai pirmojo vidutinės sąnaudos siekia 9 l / 100 km, o antrojo 11 l / 100 km - nesu tikras kiek šitie skaičiai atspindi realybę.

Mano vairavimo sąlygos:
- 15 000 - 18 000 km per metus
- Dažniausiai mieste ir aplink jį, ir maždaug į kartą per mėnesį ilgesnė kelionė (keli šimtai km per kelionę). Kilometražo prasme ko gero 2/3 susidaro mieste ir aplink, o likęs 1/3 ilgesnėse kelionėse.

Gal ką patarsit? :)

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

O tdi nesvarstai? 1.4 tai kškart superbe atmesčiaubet pvz 1.8 irgo ne stebuklai,mažiau elastingesnis variklia net,nei tas 1.4

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

Turejau 206kw, vilniaus mieste 12-14l/100km cia sanaudos be jokiu aplinkeliu ir panasiai, grynai miestas
Trasa 140km/h apie 9.5l
Po dyzelio sanaudos nebuvo malonios

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

Saugiklis
Saugiklis portretas
Offline
Last seen: prieš 1 diena 8 valandos
Joined: 2019-07-11 19:39

Aišku imk 206 arba 200kw, bent vairuoti bus malonu. Sanaudos nėra tokios baisios, bet iki dyzeliu tikrai toli :D

Red Superb Combi Sportline 2.0 TSI 4x4
Saugiklis

Aivaras Superb
Aivaras Superb portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 3 savaitės
Joined: 2021-12-12 21:05

Priklauso ko nori iš automobilio. Tada skaičiuoji.
Jeigu nori malonumo vairuojant, mažesnių aptarnavimo kaštų, mažiau skausmo dėl galimų remontų ir smagesnio gazo pedalo - tuomet TSI.

Jei ekonomiškesnių kelionių, su visai neblogu garsu iš po kapoti (2.0TDI visai padoriai klausosi), tuomet imi TDI.

Man paskutinė mašina su dyzeliu. Daugisu tokių niekada nebepirksiu.

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

viskas priklauso kiek km vaziuoji i metus ir tada galima pradeti skaiciuoti tdi ar tsi , jei kuras neaktualu tada tik TSI

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

gazuokasdientdi
gazuokasdientdi portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 mėnesis
Joined: 2018-09-09 21:09

1.8tsi jai atsibos, ir is kart po chip +44kw o 176kw jau juda. cia toks aukso viduriukas

dar yra 2tsi 162kw ar ne?

minipixel
minipixel portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 savaitė
Joined: 2022-02-05 13:49

Dėkui visiems už patarimus.

Noriu: malonumo vairuojant (tiek mieste, tiek magistralėje), tačiau tuo pačiu ir kiek įmanoma ekonomiškesnio išlaikymo (techninė priežiūra + remontas + kuras). Variklio garsas nebaisus, pirmi du automobiliai buvo dyzelis. :)

Šiaip iš pradžių TDI net nesvarsčiau, nes kuo toliau tuo labiau dyzelis yra engiamas už savo taršą, ypač vakarų valstybėse, kur pvz. ne į visus didesnius miestus galima su dyzeliu apskritai įvažiuoti. Nesu tikras kokį Euro standartą kelių metų senumo Superbas atitinka, bet net jei šiandien su juo dar ir būtų galima ten įvažiuoti, tai niekas negarantuoja, kad rytoj nebus uždrausta, arba nebus uždėtas koks nors papildomas mokestis. Man tai aktualu, nes netolimoje ateityje gali tekti ten dažniau pakeliauti, todėl norisi investuojant į automobilį bent kokiems 5-iems metams išvengti papildomų rūpesčių iš šios kategorijos. Sutinku, kad Lietuvoje tai dar nėra taip aktualu, bet net ir pas mus tai jau pasijaučia per registracijos mokestį.

Iš kitos pusės... Šiuo metu vairuoju Octavia I 1.9 TDI. Vidutinės sanaudos 6 L / 100 km. Tvarkingas senukas, todėl remontui ir aptarnavimui per metus išleidžiu <500 Eur. Suprantu, kad ko gero joks pasirinktas Superbo variantas šitų kaštų neatitiks :D bet nesinori ir beatodairiškai pasididinti išlaidų vien dėl "malonumo vairuojant". Tad paskaičiavęs kuro sanaudas pradedu svarstyti ir apie TDI. Grubiai vertinu, kad su mano vairavimu 1.4 TSI valgys 8 L, 2.0 TSI - 11 L, o 2.0 TDI - 7 L. Tokiu atveju 1.4 TSI ir 2.0 TDI išlaidos kurui per metus daugmaž panašios, o 2.0 TSI išlaidos 1.5 karto didesnės (apie 1000 Eur per metus). Gal galit kas nors šiek tiek plačiau paaiškinti kodėl benzino mažesni aptarnavimo kaštai ir mažesnis galvos skausmas dėl remonto? Šito niekad nesupratau, nes benzino niekada neturėjau. Kiek realu, kad šios dvi dedamosios sudengs tą kuro skirtumą 1000 Eur per metus (arba bendrai 5k per 5 metus)?

Dar girdėjau patarimą imt 2.0 TSI ir dėt dujas. Nežinau kaip šitą vertinti. Žinau tik, kad nenoriu į kolonėlę kas antrą dieną važinėti. :D

Evka'
Evka&#039; portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Dujų ten neįdėsi, tiksliau įdėsi, bet naudos iš to neturėsi.
Antra - tsi aptarnavimo kaštai praktiškai tie patys, kaip ir tdi, neskaitant to, kad tsi vis tiek kuro ės daugiau už tdi.

stulpas
stulpas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 diena
Joined: 2011-10-29 13:11

Pradedam nuo to kiek km i metus suki?

ex octavia II 1.9 TDI DSG
ex Superb 2016 L&K 2.0TSI 206kw.

minipixel
minipixel portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 savaitė
Joined: 2022-02-05 13:49

- 15 000 - 18 000 km per metus
- Dažniausiai mieste ir aplink jį, ir maždaug į kartą per mėnesį ilgesnė kelionė (keli šimtai km per kelionę). Kilometražo prasme ko gero 2/3 susidaro mieste ir aplink, o likęs 1/3 ilgesnėse kelionėse.

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 4 valandos 46 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

Nepasakyciau, kad mazesni kastai remonto, praktiskai viskas tas pat, pagrindinis dalykas, kad dyzeliai uzsienyje perkami jei yra daug vaziuojama, pvz komercinis transportas, o asmeniniam naudojimui dauguma ima benzus, isvada- su benzu maziau vaziuoja tai ir maziau ji remontuoja, paziurek su kokiom ridom atvaromi benzai ir dyzeliai.

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

minipixel
minipixel portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 savaitė
Joined: 2022-02-05 13:49

Na, supratau, kad 2.0 TSI tikrai neimsiu, nes sąnaudos išvarys iš proto. Likau spręsti tarp TSI ir TDI iš esmės.
Pabandžiau pavairuoti 1.5 TSI 110 kW ir 2.0 TDI 110 kW. Vairavimo malonumas panašus. TSI garsas malonesnis. Sąnaudos skiriasi nebaisiai. Tad nusprendžiau už TSI. Dabar svarstau tarp dviejų TSI variantų su automatine 7 bėgių DSG dėže:
1.4 (arba 1.5 jei nuo 2019 metų) 110 kW
arba
1.8 TSI 132 kW (tik iki 2019 metų)
Kiek suprantu, galingesnis vidutiniškai valgo apie litrą daugiau - su tuo susitaikysiu. Tačiau nesu tikras ar tas galios padidėjimas tikrai jaučiasi (išbandyti neturiu galimybės). Nebent, kaip kažkas rašė, galvoti apie čipavimą. :)
Taip pat įdomu ar tas faktas, kad 1.8 TSI nuo 2019 metų nebeliko - čia labai blogas ženklas ar nelabai? :D
Ar yra kokių nors žinomų problemų būtent su 1.8 TSI dėl ko reikėtų būtent šito varianto vengti?

Pirkti planuoju iš užsienio per kokią įmonę, kuri tuo užsiima.

Ką patartumėt rinktis? :)

gazuokasdientdi
gazuokasdientdi portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 1 mėnesis
Joined: 2018-09-09 21:09

seip del info pasidalinimo. domejausi tsi butent 110kw tai 1.4l , darant ismetima ir turbina 176kw atsiranda;)
net 1ltr variklis tsi gali tureti 128kw.

Puslapiai