Kali torxą, jei vidinis, o jei ne, mauni vamzdelį, per laisvą galą kiši elektrodą ir prisegi. Išbandyti reikalai, nes kai kitam duodi, tai po to dar ir ratus gali tekti dažytis.
Sveiki, darosi su šoniniu veidrodėliu toks bajeris: https://www.youtube.com/watch?v=8DgoDwdSwuc
Gal kas susidūrę ir žinot kaip tvarkoma ? Atsibodo rankom lankstyti - dabar darau taip, užlenkiu su mygtuku, tada vėl pasuku į kitą padėtį, kad atsilenktų ir sustabdau rankom, ties pozicija, kur maždaug turetų normaliai sustoti.
2 Faults Found:
7359 - Fuel Temp. Sensor A (G81)
P0183 00 [172] - Open or Short to Plus
13292 - Fuel Temp. Sensor A (G81)
P0181 00 [101] - Implausible Signal
Atjungus srovės jungiklį esant šaltam varikliui testeris rodo 3,3; 3,1 ir kažkur iki 2,9 omo varžą varikiui sušilus ties 20k testerio žyma.
Jei skaičiai į temą daviklis kaip ir ok?
tikėtina, kad laidai,
kadangi neelektrikas, dar klausimas kaip greit patikrinti laidus
jungiam testerio teigiamą gnybtą į kištuko masę, testerio neigiamą prie akumo minuso (-), jei rodo 12V, masės laidas ok?
įžeminimo laidas tikrinimas tokiu pat būdu?
Sveiki, ar įmanoma kažkaip išsimti priekinę farą jei nulūžęs kaištis (auselė kuri išsitraukia išimant ir įsistumia idejus) ? Auto 2010 Octavia 1.6 tdi.
Ačiū
Sveiki, škoda byra toliau... ties sankryža esant šiltam varikliui kažkas įsijungė, šiek tiek pakilo ir pulsuoti pradėjo apsukos, pasirodė dūmelis maždaug iš šios vietos bet iš kur tiklsiai nesimato. Tarsi trumpina ar laidai svyla ir garsas panašus. Užvedus variklį iš naujo tas pats pasikartoja maždaug po keletos minučių, neiškart.
Prieš kelias savaites EGR mesdavo Implausible Signal klaidas, tai buvo išprogramuotas. Dabar Check engine neužsidegė.
Ar galėtų šioje vietoje vėl bėdos būti susijusios su EGR? ar tikėtina kažkas kito?
Meistras tik trečiadienį prieis
Ačiū
Turiu klaida del G83 daviklio ausinimo skyscio. Norejau tik pasitikslinti del jo vietos. Maciau kad pakeist reik pakelt kuro filtro korpusa ir ji galima pakeist is variklio skyriaus, ar cia tiesa? Nes tokio daviklio keitima rodo tik 2.0 TDI 103 kW varikliui (bent jau per skoda workshop manuals puslapi) , o pas mane CAYC.
skodas- o pries programavima sitokiu dalyku nebuvo?
del ismetimo dumu reikia nusiimti dpf blieka apsaugine ar ten neprapute kazkus arba is turbinos kur iseina galejo tarpine prapusti
prieš programavimą nesvilo, bet
apsukos sušilus varikliui būdavo jau kuri laiką pulsuodavo ties 900k ir apsauginė blėka dešinėj apačioj atorodo iš seniau bus aprūkus. Dabar dūmai jau eina ir variklis labiau pulsuoja. Momentais variklis ima dirbt gražiai ir dūmo nebemeta.
Iš klaidų tik EGR (jau išprogramuotas) ir Fuel temp sensor (aptvarkytas).
Ar prapūst tarpinę galėjo užsikišęs DPF?
Atjungt ERG reikia lyst po mašina?
Turbinos nesudeginsiu tokiam stovyje dar pavažinėjus?
jei dpf uzsikises tai anksciau ar veliau nuzudysi turbina, galimas variantas, kad del jo pasikisimo pradeda ismetimas listi per kur lengviausia. ant egr reikia akle pastatyti nes buna, kad isprogramuoja, o jis parazitas nepilnai uzsidaro ir toliau suodzius varo i isiurbima
supratau,
dar klausimas, jei matuojant DPF slėgius jau buvo nesandarumas tikėtina, kad ir skaičius blogus rodė, t.y. slėgis buvo mažesnis nei priklauso
Turiu klaida del G83 daviklio ausinimo skyscio. Norejau tik pasitikslinti del jo vietos. Maciau kad pakeist reik pakelt kuro filtro korpusa ir ji galima pakeist is variklio skyriaus, ar cia tiesa? Nes tokio daviklio keitima rodo tik 2.0 TDI 103 kW varikliui (bent jau per skoda workshop manuals puslapi) , o pas mane CAYC.
Jo aš pastebėjau, kad užrakinau su pulteliu (vieną kartą paspaudęs) ir tas atrakinimo mygtumas visai neveikia vidui. Tai ir kilo toks kl. jei tarkim užsirakina taip netyčia, o pultelis lauke.
edit: Kadangi stipriai lijo ir buvo laiko mašinoj pasėdėt, tai pabandžiau su pulteliu užrakinus du kartus paspaust. Neatsidaro iš vidaus. :D Tad išvada tokia, kad nereik rakto kur nors numest, nes po to teks ilgai sėdėt ir laukt kažko... Nors gal čia šitas dalykas programuojasi?
ar išprogrmavus EGR, DPF regeneracijos nenutrūksta? nebus, kad viena dieną t.y. po ~ 1000km dėl užsikišusio DPF neužsives automobilis?
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Kali torxą, jei vidinis, o jei ne, mauni vamzdelį, per laisvą galą kiši elektrodą ir prisegi. Išbandyti reikalai, nes kai kitam duodi, tai po to dar ir ratus gali tekti dažytis.
nenutruksta.
superb 2012 1.6 GreenLine
Kaip knisa, kad čia neveikia citavimas :)
Kas dėl egr ir dpf, kažkada svarsčiau, kad dpf principe netgi sveikiau dirba be egr.
ANDZEIKA, gazuokasdientdi, Evka' ačiū už atsakymus
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Sveiki, darosi su šoniniu veidrodėliu toks bajeris: https://www.youtube.com/watch?v=8DgoDwdSwuc
Gal kas susidūrę ir žinot kaip tvarkoma ? Atsibodo rankom lankstyti - dabar darau taip, užlenkiu su mygtuku, tada vėl pasuku į kitą padėtį, kad atsilenktų ir sustabdau rankom, ties pozicija, kur maždaug turetų normaliai sustoti.
Octavia 2011m.
Octavia II facelift Combi 2.0 TDI 103kw
Ar isprogramavus EGR, pasalinus ir isprogramavus DPF reikia Egr dar ir uzglusinti, ar nebeturi tas reiksmes?
nereikia egr glusinti, jis tiesiog neatsidarys..
octavia '14 1.6tdi
nebutina jai jis neuzstriges atidaritas.
superb 2012 1.6 GreenLine
..bet man kazkodel apsinesa vadinama droseline sklende, meta klaida ir negraziai gesinasi variklis...sakau gal kad neuzglusinta??
jei pilnai isplovei sklende ir ji vis apsinesa tai galimas daiktas, kad egr pilnai neuzsidares, tada uzglusink ji
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
arba blogai isprogramotas egr.
superb 2012 1.6 GreenLine
irgi variantas
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki, gal kas naudojat MFD2 senaja multimedija ir galit padėt, kaip ten radijo stotį surast galima rankiniu budu be RDS'o?
Edit: problem solved.
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Sveiki, gavau porą klaidų
2 Faults Found:
7359 - Fuel Temp. Sensor A (G81)
P0183 00 [172] - Open or Short to Plus
13292 - Fuel Temp. Sensor A (G81)
P0181 00 [101] - Implausible Signal
Atjungus srovės jungiklį esant šaltam varikliui testeris rodo 3,3; 3,1 ir kažkur iki 2,9 omo varžą varikiui sušilus ties 20k testerio žyma.
Jei skaičiai į temą daviklis kaip ir ok?
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
klaidos trinasi? ka rodo daviklis?
superb 2012 1.6 GreenLine
klaidos trinasi, bet atsiranda vėl
daviklis kartais rodo -40, kartais normalią temp.
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Jeigu tik kartais -40 iššoksta, tai reiškia tuo metu visiškai dingsta kontaktas. Visi simptomai labai panašūs į lūžusį laidą.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
ir pats daviklis taipat gali elgtis. bet dazniau laidai arba jungtis.
superb 2012 1.6 GreenLine
tikėtina, kad laidai,
kadangi neelektrikas, dar klausimas kaip greit patikrinti laidus
jungiam testerio teigiamą gnybtą į kištuko masę, testerio neigiamą prie akumo minuso (-), jei rodo 12V, masės laidas ok?
įžeminimo laidas tikrinimas tokiu pat būdu?
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Šitoj vietoj tokiu metodu nieko nesigaus.Reiktų tikrinti vienam laidų gale ir kitam. T.y. atsijungti nuo kompo ir nuo daviklio.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Sveiki, ar įmanoma kažkaip išsimti priekinę farą jei nulūžęs kaištis (auselė kuri išsitraukia išimant ir įsistumia idejus) ? Auto 2010 Octavia 1.6 tdi.
Ačiū
Skoda Octavia 1.6 tdi
https://www.youtube.com/watch?v=7uqmYkl7t0c
jam gavosi, ar ten kažkas kitaip?
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Pakeitė smagratį/sankabą, tačiau negali sukalibruot prie dsg greičių dėžės. Kas gali būti? Kompas vis meta klaidas, kad išsilaksto kalibravimas.
kokia deze?
superb 2012 1.6 GreenLine
Sveiki, škoda byra toliau... ties sankryža esant šiltam varikliui kažkas įsijungė, šiek tiek pakilo ir pulsuoti pradėjo apsukos, pasirodė dūmelis maždaug iš šios vietos bet iš kur tiklsiai nesimato. Tarsi trumpina ar laidai svyla ir garsas panašus. Užvedus variklį iš naujo tas pats pasikartoja maždaug po keletos minučių, neiškart.
Prieš kelias savaites EGR mesdavo Implausible Signal klaidas, tai buvo išprogramuotas. Dabar Check engine neužsidegė.
Ar galėtų šioje vietoje vėl bėdos būti susijusios su EGR? ar tikėtina kažkas kito?
Meistras tik trečiadienį prieis
Ačiū
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
kas programamo ecu?
superb 2012 1.6 GreenLine
Automodas. DPF kaip ir nelietėm, nes slėgių skirtumas buvo nedidelis, gal net 200b nesiekė, na žodžiu DPF kaip ir ok turėtų būti, bet gal užsikišo?
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Sveiki,
Turiu klaida del G83 daviklio ausinimo skyscio. Norejau tik pasitikslinti del jo vietos. Maciau kad pakeist reik pakelt kuro filtro korpusa ir ji galima pakeist is variklio skyriaus, ar cia tiesa? Nes tokio daviklio keitima rodo tik 2.0 TDI 103 kW varikliui (bent jau per skoda workshop manuals puslapi) , o pas mane CAYC.
skodas atjung erg jungti paziurek kas viks. ir aisku reik aziuret is kur ismetimas eina.
superb 2012 1.6 GreenLine
skodas- o pries programavima sitokiu dalyku nebuvo?
del ismetimo dumu reikia nusiimti dpf blieka apsaugine ar ten neprapute kazkus arba is turbinos kur iseina galejo tarpine prapusti
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
prieš programavimą nesvilo, bet
apsukos sušilus varikliui būdavo jau kuri laiką pulsuodavo ties 900k ir apsauginė blėka dešinėj apačioj atorodo iš seniau bus aprūkus. Dabar dūmai jau eina ir variklis labiau pulsuoja. Momentais variklis ima dirbt gražiai ir dūmo nebemeta.
Iš klaidų tik EGR (jau išprogramuotas) ir Fuel temp sensor (aptvarkytas).
Ar prapūst tarpinę galėjo užsikišęs DPF?
Atjungt ERG reikia lyst po mašina?
Turbinos nesudeginsiu tokiam stovyje dar pavažinėjus?
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
jei dpf uzsikises tai anksciau ar veliau nuzudysi turbina, galimas variantas, kad del jo pasikisimo pradeda ismetimas listi per kur lengviausia. ant egr reikia akle pastatyti nes buna, kad isprogramuoja, o jis parazitas nepilnai uzsidaro ir toliau suodzius varo i isiurbima
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
kai po pragramavimo egr toliau darinejasi reiskia blogai isprogramotas. del to ir sakau ji atjungt.
taip reikia list po masina.
superb 2012 1.6 GreenLine
supratau,
dar klausimas, jei matuojant DPF slėgius jau buvo nesandarumas tikėtina, kad ir skaičius blogus rodė, t.y. slėgis buvo mažesnis nei priklauso
Octavia 2010 1,6tdi 77kw
Sveiki,
Turiu klaida del G83 daviklio ausinimo skyscio. Norejau tik pasitikslinti del jo vietos. Maciau kad pakeist reik pakelt kuro filtro korpusa ir ji galima pakeist is variklio skyriaus, ar cia tiesa? Nes tokio daviklio keitima rodo tik 2.0 TDI 103 kW varikliui (bent jau per skoda workshop manuals puslapi) , o pas mane CAYC.
o kapota bandei pakelt ir paziuret i ta davikli? tarp filtro ir siurblio ziurejai?
superb 2012 1.6 GreenLine
o kam kapota kelti, forume viska atsakys, cia dazniau kapotus kilnoja :)
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Pakelsiu as ta kapota, pakelsiu. Neesu as toks tinginys, tik norejau pasitikslinti ar i ta puse einu variklio ar ne.
greiciausia ta kryptimi ieskosi
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04
Sveiki,
teorinis klausimas. Situacija: Atsisėdat į mašiną, kažkas iš lauko pulteliu užrakina duris. Kaip jas atidaryti iš vidaus?
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Labas Anyzis.
Kažkas jau gvildeno šią temą. Reikia paspausti užrakinimo migytuka 2u kartus. Tada turi duoti atsidaryti iš vidaus. Pabandyk ši variantą.
Škoda Kodiaq RS
Dėkui pabandysiu.
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Užrakinimo mygtuką ANT PULTELIO du kartus paspaust reikia.
Jeigu paprastai, vieną kartą paspaudi - tada iš vidaus neatsidarysi niekaip.
2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4
Šiandien bandžiau ir aš užsirakinti passate, tai jis iš vidaus atsidaro ir po vieno užrakinimo. Visas duris patikrinau. :D
Škoda Kodiaq RS
Jo aš pastebėjau, kad užrakinau su pulteliu (vieną kartą paspaudęs) ir tas atrakinimo mygtumas visai neveikia vidui. Tai ir kilo toks kl. jei tarkim užsirakina taip netyčia, o pultelis lauke.
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
o su durų rankenele iš vidaus neatsirakina/neatsidaro?
octavia '14 1.6tdi
Ne
edit: Kadangi stipriai lijo ir buvo laiko mašinoj pasėdėt, tai pabandžiau su pulteliu užrakinus du kartus paspaust. Neatsidaro iš vidaus. :D Tad išvada tokia, kad nereik rakto kur nors numest, nes po to teks ilgai sėdėt ir laukt kažko... Nors gal čia šitas dalykas programuojasi?
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Dar viena klausimėlis. Kuo geriausiai nusivalo žiedadulkes nuo mašinos? Tiek dabar prilipo jų ir ant stiklų ir ant skardos...
Octavia 2007 1.9 TDI 77KW
Žiedadulkės čia ne problema. Savitarnos plovykla arba tunelinė problemą tikrai išspręs. Blogiau jau būna kai palieki auto po žydinčiomis liepomis. :/D
Škoda Kodiaq RS
Puslapiai