Sveiki
Užsidegė check engine. Diagnostika rado klaidą P229B
Fuel Pressure Regulator 2 Exceeded Control Limits - Pressure Too High
Gal kam buvo tokia klaida ?
Pagooglinus radau kad reik:
1. Pasikeisti kuro filtrą
2. Jei nepadėjo - keisti degalų slėgio jutiklį (03L906051).
Kuro filtras senai nekeistas. Jutiklis dar gamyklinis bus.
Sauliusv
greiciausiai tai siurblio gedimas. tau parasita kompo kad reguliator, o jis siurblije. galima bandit keist tik ji. ir mes negalim zinot kokia masina sugedo.
superb 2012 1.6 GreenLine
Pacientas Octavia II FL, 2011, 1.6 tdi.
Kurį siurblį reiktų keisti - elektrinį (kaina ~100 eurų) ar įpurškimo (kaina ~700 eurų) ?
600
octavia '14 1.6tdi
ka reik keist nustatoma turint masina rankose, o per kompa forume tik pasakom kas galetu but. ir siurblis yra ne ipurskimo o auksto slegio, ir jame isuktas kuro dozatorius nuo kurio gali priklausit slegis reile, bet ir reile yra slegio reguliatorius. tad nepriimkit patarimu kaip defektacijos.
superb 2012 1.6 GreenLine
Sveiki
Ačiū visiems už informaciją.
Taip pat eilinį kartą AČIŪ Tiukus.
Viena iš problemos priežasčių buvo nuo pat pagaminimo nekeistas kuro filtras. Meistras pakeitė, praplovė viską.
Įtarimų dar kelia railo daviklis. Bėda kad jis keičiamas su visu railu. Tai kol kas važinėsiu taip. Gal klaidos tebuvo tik filtro nekeitimas.
Sauliusv
Octavia II FL, 2011, 1.6tdi.
Svarbu, kad beda nebepasikartotu
1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04