Pakilusios laisvos eigos apsukos - reikia pagalbos

27 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
Rapolas
Rapolas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2015-04-19 20:41
Pakilusios laisvos eigos apsukos - reikia pagalbos

Sveiki Škodų mylėtojai,

Turiu bėdą su savo Octavia, kurią noriu išsiaiškinti. Mašiniukas 2010 metų Octavia 1.6 TDI 77 kW. Su Octavia važinėju jau 5 metai su varikliu bėdų neturėjau. Perkant pasikeičiau purkštukus, kuriuos pasitikrinau jie buvo gerų parametrų ir susidėjau, nuvežiau į ARX suprogramino ir iki šių dienų važinėjau be jokių bėdų.
Tačiau dabar turiu tokią bėdą, kad užeina varikliui kaprizas ir variklis nuolatos dirba laisvomis apsukomis ant 1000 aps/min., kai normaliai turėtų būti kažkas apie ~800. Kai užeina kaprizai mašina pasidaro galima sakyti galingesnė, padidėja trauka, iš vietos geriau įsibėgėju ir t.t. Bet pavažinėjus su tokiu variklio darbo režimu ir užgesinus variklį kiekvieną kartą įsijungia ventiliatorius: padirba ir nustoja. Ir taip kiekvieną kartą kai užeina dirbt ant 1000 aps/min ant laisvų taip ir dirba, taip kiekviena kartą baigus važiavimą ventiliatorius užsiveda. Ir nesuprantu kame bėda.
ARX'e tikrino purkštukus ant šaltų blogai dirba 4 cilindro purkštukas - pasakė kainą naujo, tai apsisukau ir pabėgau. Bet kažkaip negaliu patikėti kad dėl purkšutko gali toks dalykas būti (beje purkštukus patikrino ne dėl šios bėdos o dėl to, kad buvo momentas kai man mašina kartą nesivedė). Aišku ARX'e nepaklausiau dėl ko ši problema atsiranda, nes dažniausiai jie atsako: "Tai palikite mašiną, patikrinsime ir tada žiūrėsime koks būtų darbų samatas....".
Gal kas turi minčių ? Kur atkreipti dėmesį ? Žinau, kad common rail varikliuose purkštukai yra labai svarbu, tai jeigu kas žino kur purkštukus pigiau gauti (turiu purkštuko kodą) tai galėčiau purkštuką pasikeisti jeigu tikrai tai padėtų.
p.s. mašina riedėjus virš 280k. Varikliui nieko nedaręs galima sakyti nuo to laiko kai nupirkau. Visą laiką laiku keičiuosi tepalus su filtrais ir prižiūriu važiuoklę ARX servise ten bent važiuoklės kainos įkandamos ypač kai yra akcijos dabar.
Ir dar po tokio nestandartinio variklio darbo kai išlipu toks kvapas būna keistas nuo mašinos lyg svilėsių lyg ir ne, bet toks nu šilumos... hui suprasi net... kai variklis dirba normaliai tai viskas gerai, net karščiausiomis dienom neįsijungia joks papildomas ventiliatorius užgesinus, nei nieko.

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Na, manau, kad čia nieko nuostabaus. Pagal aprašytus simptomus, tai tiesiog padažnėjo DPF filtro regeneracija: padidėję sūkiai, veikiantis ventiliatorius išjungus variklį, svilėsių kvapas.
Kodėl regeneracija galėjo padažnėti:
1. tikėtina, kad kažkurio apsilankymo ARX metu buvo perrašyta variklio programa į atseit tą atitinkančią išmetimo reikalavimus (po dyzelgeito skandalo);
2. pasikeitė važinėjimo režimas - daugiau tenka važinėti mieste, nei užmiestyje;
3. regeneracija padažnėjo dėl natūralaus nusidėvėjimo.

Iš esmės kaip ir nieko nereikėtų daryti, viskas dar kol kas normos ribose. Bet kai jau atsiras problemų arba tiesiog nusibos - visada galima tą DPF filtrą pašalinti.

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 5 valandos 5 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

duok purkstuko koda

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Rapolas
Rapolas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2015-04-19 20:41

O tai nori pasakyti cia viskas del DPF filtro? Joa man buvo pagal garantija daromas tas dyzelgeitas.. Atnaujino softa ir istate oro mases filtra

Rapolas
Rapolas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2015-04-19 20:41

Tiukus: 03L130277S

ignaso
ignaso portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 7 mėnesiai
Joined: 2018-07-25 08:04

DPF regeneracija. Aš kai pastebiu, kad laisvos ant 1000, tai dar ~15 min pavažinėju, kad pabaigtų tą regeneraciją, ir apsukos vėl nukrenta. Nes nepabaigus, per sekančią kelionę vėl bandys tą regeneraciją daryti, jei važinėji labai trumpais atstumais ir kelis kartus nesugebės pabaigti, gali užsidegti dpf lemputė. Paprastai pastebiu prasidėjusią regeneraciją jei kokias 2-3 savaites tik mieste važinėju. Jei mišriu režimu, savaitgaliais pralekiant autostrada, tai regeneracija neįsijungia (arba nepastebiu).

kliovas
kliovas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-06-19 10:38

Vienareikšmiškai DPF. Ignaso viską tiksliai aprašė. Mano, auto tokia pat ir viskas lygiai tas pats. Ventiliatoriaus veikimas užgesinus auto, tai naujas dyzelgeit softas - yra išpučiamas karštas oras iš sistemos nepasibaigus regeneracijai, kas jau yra gamykliškai numatyta visoms naujesnėms Škodukėms. Išlėk į užmiesti, prasilėk su vėjeliu ir apsukos nukris.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Rapolai, keista, kad tavo situacijoje ARX pasirodė visiški nekompetentai tokiame paprastame klausime...Kaip ir sako Vytautas - tai visi požymiai padažnėjusios regeneracijos, ypač, jeigu atnaujino programą pagal dyzelgeitą. Važinėk ramiai, kol lemputė neužsidegs regeneracijos, o tada išsiprogramuok (arba ankščiau, jeigu jau labai dažnai vyksta regeneracija).

Jo...ARX čia mane nustebino...

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

kliovas
kliovas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-06-19 10:38

Waidulis, as manau, net nebuvo konkrečiai įvardinta problema ARX'e, nes pats Rapolas rašo, kad purkštuką tikrino dėl neužsivedimo, o taip pat "Aišku ARX'e nepaklausiau dėl ko ši problema atsiranda"...

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Galbūt Kliovai. Na, svarbu, kad priežastis identifikuota :)

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Rapolas
Rapolas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2015-04-19 20:41

Kliovas, tiesa, as ju neklausiau. Tai kaip suprantu mano DPF filtrui ateina galas? Ar ne taip suprantu? Ar cia normali procedura po naujo softo?

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Per kompą (vcds/vagcom) galima iš esmės matyti visą DPF filtro situaciją...užsikimšimo laipsnį, kada buvo paskutinės regeneracijos ir pan. Vidutiniškai sakyčiau, kad be programos taisymo, regeneracija įsijungia grubiai kas 500-600 km (labai priklauso nuo važiavimo sąlygų, t.y. kur važinėjama). Po dyzelgate programos atnaujinimo yra daug atsiliepimų, kad regeneracija padažnėja.

Tai klausimas, kas kiek kilometrų tau ta regeneracija vyksta? Jeigu ne dažniau kaip koks 400 km grubiai, sakyčiau tai normalu, važinėk toliau, kol įsižiebs lemputė regeneracijos, ypač jeigu mieste daugiau važinėji. Jeigu žymiai dažniau, na, tarkim grubiai kas 200-300 km ar dar dažniau, tada sakyčiau, kad jau DPF pakankamai užsikimšęs/susidevėjęs, arba neįvyksta normaliai DPF regeneracija, dėl ko ji tik dar labiau dažnėja ir stengiasi įvykti.

Beje, tu gali atlikti priverstinę regeneraciją ir tokiu būdu pabandyti prasivalyti DPF, gal tai padėtų kuriam laikui. Tai atliekama arba normaliai įšilusia auto įšokant į trasą ir važiuojant pažemintom pavarom, arba vėlgi kompiuterio pagalba. Žodžiu čia tau Vytautas_LT šituo klausimu manau padėtų, pratestuotų DPF ir pan., ir tikrai nekainuotų daug :)

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Rapolas
Rapolas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2015-04-19 20:41

Waidulis, dekui uz informacija.

Jus mane gelbejat, bet bijau kad pas mane pernelyg daznai ivyksta regeneracija, tikrai dazniau nei kas 400 km. Reiks dabar pastebet kada ji prasides ir laukti kitos kad mazdaug ziuret kas kiek ji vyksta laiko.

Aciu visiem uz atsakymus, dabar zinosiu daugiau nei iki siol :))))))

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Rapolai, apsilankymas pas chip tuningistus neisvengiamai arteja :) teks vykdyti kastracija.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Kitis
Kitis portretas
Offline
Last seen: prieš 10 mėnesių 1 savaitė
Joined: 2017-11-15 17:51

Siaip dar pastebejimas, karstu oru uzvedus pas mane irgi dirba pastoviai ~1000 apsuku, kiek pastebejau tai susija su pastoviai ijungta clima, salonas atvesta apsukos nukrenta, taspats buna ir ziema, kol motoras normaliau neisyla :)

Rapolas
Rapolas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2015-04-19 20:41

@VladasM, manau, kad rasiu kitą budą kaip išvengti to "chimičinimo" ir išlaikyti mašiną originalią.
@Kitis, pas mane pigiausia komplektacija, nėra klimos, tik paprastas AC, tai pas mane taip nėra, kad kol atvėsta salonas tada ir nukrenta apsukos. Niekados taip nėra buvę kaip pas tave sakai yra. Gal jeigu būtų pilnų "pribumbasų" prišlieta tai gal tada ir pas mane taip būtų :)

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Rapolai, patikek, laikui begant uzknis tos daznos regeneracijos, jei teks specialiai isvazinet kad ji pilnai ivyktu. Teks kastruoti su laiku. Filtras naujyn neina deja...

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Rapolas
Rapolas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2015-04-19 20:41

O pakeitimas nauju kiek kainuotu ? Mazdaug jeigu tarkime nauja detale, bet pakeisti ne ARX servise. Kiek vien filtras kainuoja ?

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Naują detalę gausi tik iš ARX (na, dar yra Moller, Rimtoma, Autojuta ir pan.) Tad įdomumo dėlei paskambink ir paklausk - manau greitai atšoks noras keisti į naują. :)

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

ANDZEIKA
ANDZEIKA portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 4 mėnesiai
Joined: 2017-01-01 21:10

DPF yra jau analogu kurie sertefikoti. domejausi pvz. savo superb 1.6 su nolaida apie 400e. tikrai pagalvociau ar verta ji isjungt.

superb 2012 1.6 GreenLine

Almonta
Almonta portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 3 savaitės
Joined: 2017-12-28 17:16

Na veikiantis Dpf filtras reikalingas praeinant TA,o tiksliau tariant, veliau bus reikalingas,kai TA stotis tures specialia iranga tikrininimui.Kol kas uztenka "apgauti" TA "kulturingai"isoperuojant ir isprogramuojant ji.
Kokia jo nauda spreskite patys:is tasko A i taska B filtras surenka , o is tasko B i taska C ismeta vel i gamta,tik isdegintus .
Galu gale filtras vistiek uzsikemsa ir vaziuojam pirkti naujo.Toks biznis.

2012 Skoda Roomster 1.6d 66kw

Rapolas
Rapolas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 mėnesis 1 savaitė
Joined: 2015-04-19 20:41

Tai jeigu kaip sako Almonta, kad TA tures specialia iranga tikrinimui ir man isprogramins ta DPF tai kaip as issisuksiu kai patikrins ir neras ?
Zodziu, man persasi mintis, kad daugiau dyzeliniu automobiliu nereikia pirkti, o geriau pirkti benzina ar as blogai mastau ?

Beje ar tiesa, kad jeigu tarkime pakeiti ta DPF, tai antrasis filtras jau nors ir pakeistas bet ir tarnaus trumpiau del variklio susidevejimo - vistiek daugiau "ismeta tarsos", detales devisi analogiskai ir greiciau kemsa kad ir ta nauja filtra.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Paskaitinek kitas temas apie benzininius variklius VAG`u ir suprasi jog ir benzo pirkti neverta :) Isvada - dviratis.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Vytautas_LT
Vytautas_LT portretas
Offline
Last seen: prieš 2 mėnesiai 1 diena
Joined: 2015-10-02 07:53

Elektrinis paspirtukas dar labai madinga. :)

2006 Škoda Octavia 1.9 TDI
1999 Škoda Octavia 1.9 TDI 4x4

Linasss
Linasss portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 7 mėnesiai
Joined: 2017-07-10 23:31

@Rapolas.
Turiu tokia pačia octavia (metai, variklis, softas irgi naujintas) ir tas pats darosi. 100% proc regeneracija. Tik vat, kai įjungiu regeneraciją per VCDE, prietaisų skydelyje užsidega indikatorius. Galėjo škoda padaryti kad tas indikatorius užsidegtų ir šitais atvėjais - daug klientų nuramintų ;)

galingas.lt
galingas.lt portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 5 mėnesiai
Joined: 2009-09-19 09:31

Tikiuosi, informacija bus naudinga:

Dieselgate variklio valdymo programinės įrangos atnaujinimai

„Volswagen AG“, labiausiai tikėtina, ieškodami išeities iš padėties, kurioje atsidūrė, ėmėsi ieškoti ne taip jau lengvai įgyvendinamos užduoties: bet kokia kaina sumažinti Europoje parduotų „dyzelgeito“ paveiktų automobilių taršą. Jei konkrečiau – vietoje piniginių kompensacijų automobilių savininkams bene dvigubai sumažinti azoto oksidų (NOx) emisijas jau senokai pagamintuose automobiliuose atnaujinant variklio valdymo kompiuterio programinę įrangą. Taip gimė „dyzelgeitinė“ programinė įranga, išties gerokai sumažinanti NOx koncentraciją automobilių išmetamosiose dujose. Kieno sąskaita pavyko tai padaryti?

teko sumažinti variklio sukimo momentą plačiame sūkių diapazone (daugumoje programinės įrangos versijų), ko rezultate stipriai sumažėjo automobilių dinamika
padidėjo autobobilių kuro sąnaudos (statistiškai 5-12%)
proporcingai kuro sąnaudoms, tiek pat padidėjo anglies dvideginio (CO2) emisija
gerokai sutrumpėjo EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) vožtuvų tarnavimo laikas
gerokai sutrumpėjo DPF (suodžių filtrų) tarnavimo laikas dėl itin dažnos regeneracijos (valymosi).
greičiau susidėvintys kuro purkštukai bei aukšto slėgio kuro siurbliai (taip pat – pakitęs (aštresnis, skardesnis) dirbančio variklio garsas apsukoms arba apkrovai didėjant.
Dažna DPF filtro regeneracija lemia didesnes kuro sąnaudas bei greitesnę jo tarnavimo laiko pabaigą. Vienas požymių – išjungus variklį veikiantis variklio aušinimo ventiliatorius, net jei lauke nėra karšta (priverstinis DPF filtro regeneracijos proceso nutraukimas).

Dažnai atidarytas EGR vožtuvas reiškia dar didesnį oro įsiurbimo sistemos bei variklio vidaus teršimą jo paties išmetamosiomis dujomis (kartu – ir suodžiais), bei gerokai trumpesnį pačio EGR vožtuvo tarnavimo laiką.

https://galingas.lt/blogas/nematoma-dyzelgeito-skandalo-puse/

Galingas.lt chip tuning:

- variklių programavimas nuo 2006 metų
- dirbame su lengvąja, sunkiąja ir žemės ūkio technika
- ekologinių sistemų darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu
https://www.galingas.lt

Evka'
Evka' portretas
Offline
Last seen: prieš 4 dienos 21 valanda
Joined: 2020-02-11 10:28

Darėme matavimus pas jūsų konkurentus su oem nedyzelgeitine ir dyzelgeitine versija ant to pačio auto :) Skirtumas ant ag visiškai joks, t.y. ten skyrėsi gal 1ag, bet ta paklaida gali būti kiekvieną kartą matuojant. Su nm irgi nepamenu, kad kažkas akivaizdaus būtų. Dėl egr ir dpf nesiginčysiu. Sveikiausia, kad jų išvis nėra, bet sveika mašinai, o ne mums, kurie tuo oru kvėpuoja ;)