Garso izoliacijos gerinimas (Octavia I)

75 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Vo tai naujiena, pats nebandziau dar kolkas bet iki siol maniau kad eina 13cm tik i originalius ziedus ikisti, reikes kai ardysiu apziureti kas kaip, o ta virsaus ir apacios atskyrima gali pakomentuoti placiau?As tik kame beda matau tai atvira duru visuma, reikia klijuoti vibro arba izoliacija kad uzdaryti ertme, nes kitaip nebus zemo normalaus nei su vienu garsiakalbiu, nes taip jau octoje gaunasi nedekingai kad jis ore pakabintas, ko nera kitose vw ar audi masinose, bent su kuriom as susidures.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Kad paziuret kas telpa ir duru ardyt nereikia. Galima tik groteles nuimti. Del virsaus ir apacios tai tu pats teisingai supranti, tai kai garsiakalbis kabo ore tada gaunasi"trumpas akustinis" ir nera priesbosio. Mano nuotraukose gerai matosi kaip, kiek imanoma sioje situacijoje, be dideliu perdarymu tai padaryti.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

"valdesas", o tu klijavai vibro ar paprasta garso izoliacija ant dureliu priekiniu, kiek forumuose matau pagrinde visi su vibro izoliacija uzsandarina ertmes o ir bagazine klijuoja pagrinde su vibro izoliacija, tik ji zaltys sunkoka gan yra, nes bitumas, kad ir plona 2mm imant anr 4mm storio, o vibro izoliacija gan minsta, trapi ar kaip pasakyt, pradurt ar pazeisti mechaniskai ja labai lengva, kazint ar galima ja gerai dureles uzsandarint.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Ne, reikia ir vibro, ir garso atskirai dėti (arba du viename). Viena vibro izoliacija nelabai ką duos...Ertmes manau kaip tik geriau su garso izoliacija sandarinti, o vibro medžiaga klijuojama prie skardos, kad atliktų savo funkciją - slopinti virpesius...koks tolkas ją ant ertmės klijuoti?

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Ka tu turi mintyje sakydamas "vibro ar paprasta"? Yra vibro ir yra garso izoliacijos. Tuo laiku as vibro izoliacijai turejau bituma, tai ji ir klijavau. Siuo metu medziagu yra ir kitokiu. Taigi ir pasirinkimas ivairus. O aprasyme man atrodo gan nuosekliai aprasiau kur ka naudojau. Esme, skirti kas yra ir ka duoda vibro, ka - garso izoliacines medziagos.

Didesnes ertmes paprasciau uzdengineti vibro su folijos pagrindu. Ji tvirtesne. Tik reikia nepamirsti isformuoti idubimu tose vietose, kur ant "absifkes" yra visokie issikisimai, kaip kisenes ir t.t. Nes po to neuzdesi "absifkes".

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Tai as ir kalbu apie vibro izoliacija, turiu nusipirkes ir vibro su bitumu ir virsus su folija ir garso izoliacijos, ant dureliu ir zadu klijuoti tik vibro izoliacija del ertmiu uzdarinejimo, taipat ir i dureliu vidu dar paklijuosiu, nes garso izoliacija mano galva yra per plona, kaip ir minejau ar per minksta o bitumas su folija (vibro) bus kurkas tvirciau suklijavus.
Kitas klausimas, ka kas esate dare su bagazines dangcio izoliacija, gal irgi nuimti absyvke (pas mane universalas) ir deti kazkiek vibro poto garso izoliacijos, kaip su durelemis?

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Pas mane hecbekas, tai visas atliekas suklijavau ant skardu, o plastmasini dangti visa uzklijavau garso izoliacija.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

valdesas o tau per priekiniu garsiakalbiu angas nepabega i salona vanduo?As jau kelis kartus prieki persandarinau su garso izoliacija ir su vibro, kaip tik lietus taip ir pabega vanduo i salona ant takiuku pro dureliu apacia, nes atvira ertme kur garsiakalbis istatytas i medini podiuma :) manau su originaliu plastikiniu podiumu turetu buti lygiai tas pats.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Ne, nebega, net jei masina ir gan staciai sonu stovi. O tai, manau, del to, kad kaip ir aprasinejau, ir rodžiau foto dariau viduje tokias alia uzuolaidas. Pasiskaitinek daugiau mano komentaru ta tema, manau rasi atsakyma. Siaip ir vienam forumieciui buvau dares dvi masinas ir nesiskunde. Tik ten buvo isoriniai podiumai, bet esme ta pati.

aliux
aliux portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 2 mėnesiai
Joined: 2014-06-12 01:40

Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Na sakysim as ir naudojau kazka tokio. Bet niekaip nesuprantu klausimo esmes - ar del garso izoliavimo efekto ar del pratekejimo i salona. Tai beveik vienas su kitu nesusije dalykai. Taip tokios medziagos pacios i save nesuderia ir nepraleidzia vandens. Bet esme yra vandens prasiskverbimas tarp skardos ir bet kokios naudojamos medziagos. Ir jei tai nebus sutvarkyta, po tam tikro laiko vanduo ras kelia. Kaip sakoma: lasas po lasi ir akmeni pratso.

aliux
aliux portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 2 mėnesiai
Joined: 2014-06-12 01:40

Temos pavadinimas apie garso izoliacija tai aš link ten ir lenkiu o ne akmenų pratasyma su garso izoliacinem medziagom.

Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Jo, identišką 5 mm storio ir aš naudojau, tik kitos firmos...manau šita puikiai tiks. Gali dar atsiliepimų apie ją paieškoti, gal bus...na pvz. kad ir tokių smulkmenų, kaip pvz. limpančio sluoksnio patvarumas, ar pvz. po šalčių ar karščių neatšoka nuo skardos, ar neskleidžia stipraus specifinio gumos kvapo ir panašūs dalykai...kad kokio šūdo nenusipirkti...bet aišku aš manau, kad jei specializuota ir brangi, tai iš esmės daugumoje atvejų bus kokybiška.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

aliux, siandien, po keliu menesiu tylos, buvo uzduotas konkretus klausimas, gal ir ne visai i temos pavadinima, bet as i ji ir atsakinejau. O tu, jei klausi jau kita linkme, tai ir galetum atkreipti i tai demesi.
Bet kokiu atveju, tikslius parametrus tau turi atsakyti to produkto pardavejas. Geros kloties.

aliux
aliux portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 2 mėnesiai
Joined: 2014-06-12 01:40

Gumos kvapo neturėtų būt nes čia juk kempinės pagrindu pagaminta,pas tave waiduli irgi kempinė ar bitumas?

Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw

aliux
aliux portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 2 mėnesiai
Joined: 2014-06-12 01:40

Valdesas koks tau pardavėjas sakys šitą blogą medziaga,sužinosi tik pats išbandęs ar paklausi kas jau išbandę.

Superb 2.0 tdi cbbb 125kw + remap
Octavia 2.0 tdi Vrs cupa 135kw

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Garso izoliacinė medžiaga gal ir nesmirdės, nes jos pagrinde ir gaminamos tokios pūstos gumos pagrindu, bitumo ten nebus. Tiesiog paminėjau kvapą kaip pavyzdį, kad tiesiog atsiliepimų susirasti apie naudojamą medžiagą, gal ji nekokybiška ar dar kas...Bitumas gali būti vibro izoliacinėje medžiagoje, nors dabar jau pradėjo pagrinde daryti Butilo mastikos pagrindu, ji taip nesmirda kaip bitumas, nereikia šildyti kaip bitumo, ne toks kenksmingas...

Bet dar mačiau yra multilayer medžiagų, ta prasme vienoje medžiagoje ir garso izoliacija, ir vibro, tai čia irgi reikia atkreipti dėmesį, nes gali pasitaikyti bitumo pagrindu.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Na matai, siais laikais visos (bent taip turetu buti) medziagos turi tureti sertifikatus, bent jau paskirties ir t.t. Nes kaip taisykle tokios medziagos dauguma skirtos pramonei. Tai ar isivaizduoji sakysim kokiam, oro uoste kur tikrai visos ortakiu sistemos yra garso/termo izoliuotos, pavarytu pasaliniai neaiskus kvapai. O kad daugumoje dideliuose objektuose, daromos garso izoliavimo sistemos as tikrai zinau.
Bet nereikia naudoti, sakysim statybom, kur visai kiti reikalavimai, medziagu.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

Garso izoliacija klijuosis ant vibro juk, ne ant plikos skardos, o vibro izoliacija is mano patirties yra kurkas svarbesne medziaga nei garso izoliacija, as garso izoliacija durims klijavau 4mm storio, tik bagazineje 6mm ir tai vietom pjausciau kad absifkes atsistotu kur priklauso. O del vandens klausimas issprestas, pakako truputi logikos ijungti, nes darba dariau pirmasyk, nepatyrimas ir pakiso koja. Bet pasakysiu viena, kitasyk darant toki darba gerai pasverciau, nes pagal isleista medziagom pinigu kieki noretusi ir buvo tiketasi didesnio efekto :-) Aisku norint dar galima beproto daug ka tobulint, bet mano galva kentes pinigine daugiau nei gausim is to naudos.

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Pjuvis
Pjuvis portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 7 mėnesiai
Joined: 2016-08-23 18:55

Sveiki visi, is pradziu pradekim nuo to, kad uzsiregistravau cia vien del to, kad atsitiktinai radau sia tema internete, aciu Valdesui, uz tikrai nemazai naudingos informacijos kurios pasisemiau sioje temoje. Taigi eikim toliau. Tobulinu ne skoda, bet irgi vag grupes automobili- golf mk3. Susidejau visa savo norima salona, susimontavau originalia, itin reta, pilna nokia DSP audio sistema (8 garsiakalbiai+ zemadaznis). Problema tokia, kad golfo garso izoliacija tiesiog TRAGISKA. Vaziuojant ~100km/h net uzsukus nemazai audio aparaturos garso vistiek salone girdisi garsus triuksmas nuo kelio, vejo ir tt. Uzsukus kiek daugiau garso, bagazineja prasideda barskuciai :) Taigi planai tokie, kad noriu visa masina pilnai izoliuoti vibro ir garso izoliacija (dugna, arkas, bagazines skyriu ir aisku duris). Kadangi pats esu is rajono, tai ziurejausi kas man butu arciau, tad radau sia parduotuve Kaune, kuri man butu arciausiai("geroskainos").

Pameginsiu surasyti, kaip as isivaizduoju prekiu isdeliojima:

Taigi isorinems duru skardoms galvoju deti 4mm vibro izoliacija, kadangi ten vietos sociai, tad noriu nepagailet geram rezultatui. Ant virsaus klijuoti 12mm garso izoliacija su folga. Vidines duru skardas apklijuoti 2mm vibroizoliacija, naudoti plonesne, del vietos stokos. Ir galiausiai pacia absivke is vidaus apklijuoti 4mm garso izoliacija be folgos(arba uzklijuoti bendra lopa ant visu duru garso izoliacija ir neklijuot nieko ant abloskes(nezinau kaip geriau..)).

Stoga isklijuoti 2mm vibro izoliacija ir ant virsaus uzklijuoti 4mm garso izoliacija be folgos ir papildomai naudoti kazkoki plona veiloka, arba isvis jo nenaudoti, kai garso izoliacija be folgos(del sito nezinau..?????).

Dugna isklijuoti tik garso izoliacija su folga, manau naudosiu 8mm, kad nebutu per stora poto ir isistatytu kilimas gerai..Po galine sedyne 2-4mm vibro ir 8-12mm garso su folga.

Bagazines skyrius ir arkos(stakanai). Manau visa bagazines skyriu ir pati zapaskes bliuda isklijuosiu 4mm vibro ir ant virsaus 8mm garso su folga, nes ten desis kilimas kuriam nereikia idealaus isistatymo. Arkas isklijuosiu 2mm vibro ir 4mm garso izoliacija su folga.

Zinoma nepamirsiu ir bagazines dangcio, ten procedura tokia pat, kaip ir duru, taigi laukiu nuomones, ar mano mastymas eina teisingiu keliu, ar cia as pievu prirasiau. Medziagas planuoju pirkti is cia: http://www.geroskainos.lt/Izoliacines-medziagos-automobiliams/ nezinau, jios cia kokybiskos, ar ne..

Aciu,

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Aš irgi dariau šitomis medžiagomis: http://www.skodaklubas.lt/forum/pasidaryk-pats/garso-izoliacijos-gerinimas-superb-combi-2012m-tdi-20-103kw. Tikrai kokybiškos, ir kaina optimali.

Mano pastabos būtų tokios:

1. Siūlau visur dėti jų vibro medžiagą su folga, ir daugiau nesukti galvos dėl folgos, ir dedi jų garso izoliaciją be folgos. Beje, pas juos lyg ir nėra garso izoliacijos su folga. Manyčiau, kad jei dėsi visokias plastmases ant vibro su folga, gali gautis toks specifinis garsas krebždėjimo, kai plastmasės kontaktuos su folga...nežinau, tik toks siūlymas. Svarbu, kad jau ant vibro bus folga - daugiau nereikia.

2. Pasižiūrėk išaugusį aukštį. Man jau išauginus 8 mm sunkiai užsidėjo durų apdailos, tai didesnio aukščio jau nerekomenduočiau. Aš paties dugno po sėdynėm neklijavau, bet dugnui irgi labai svarbus aukštis, nes reiks apipjaustinėti visus kilimus ir pan. Žodžiu rekomenduočiau niekur neviršyti 8 mm.

3. Jei tu dėsi ir 4 mm vibro, galiu pasakyti, kad mašinos svoris labai išaugs, praktiškai pagal tavo aprašymą išauginsi svorį 30-40 kg...jei tau tai tinka, tai ok.

4. Veiloko tai nedėk, geriau naudok Sound Absorberį (pas juos yra), pvz. ant arkų, ant durų apdailų vidinių pusių, plastmasių vidinėse pusėse. Tai labai efektyvi medžiaga, duoda gerą efektą ir susispaudžia kur reikia, bus lengviau surinkinėti. Bet ji eina kaip trečias sluoksnis. Ant arkų labai efektyvu - kadangi gerai apklijavau galines arkas, praktiškai pavyko pašalinti didesnę dalį jų triukšmo.

5. Ant variklio dangčio dėk vibro, ir tą Silent Coat Noise Buffler 20 mm storio, tikrai efektyviai nukreipia garsą į apačią nuo stiklo.

6. Pirk iškart daug medžiagų - nes priešingu atveju reiks stabdyti darbus dėl sekančio užsakymo. Bet jie greitai pristato, išsiunčia sekančią dieną nuo užsakymo, ir dar DHL kol atveža, nebent pats pasiiminėsi pas juos. bet ir kita nauda bus - kai daug užsipirksi - būsi priverstas nebesustoti, kai užknis - o užbaigti ką pradėjai :)))

7. Ir dar svarbus aspektas - padangos. Izoliacijos ir tylių padangų kombinacija duoda super efektą (mano atveju pirma pasidariau izoliaciją, gavau tam tikrą efektą, bet kai pakeičiau padangas po mėnesio - efektas iškart labai didelis pasijautė). Atkreipk dėmesį, gal visdėlto tau didelį triukšmą duoda padangos, ir jas pasikeitęs į tylesnes gausi norimą efektą.

Na, galiu pasakyti, kad pagal tavo aprašymą viskas tau kainuos tikrai virš 400 eurų. Sekmės, pafotografuok, bus tikrai įdomu sužinoti efektą. Dėl įdomumo patariu išsimatuoti prieš darbus ir po visų darbų kad ir su telefonu triukšmo lygį salone toje pačioje atkarpoje tuo pačiu greičiu tokiu pačiu oru tom pačiom padangom - bus įdomu palyginti. Efektas geriausiai pasijaus tik tada, kai viską padarysi, todėl labai nesistebėk, kad išklijavus kelias dalis nejausi skirtumo...

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

ValdasM
ValdasM portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 1 mėnesis
Joined: 2016-05-16 11:30

O as siulau gerai pasverti ar verta tiek suinvestuoti pinigu i sena automobili?Pirma pasidaryk samata pasiskaiciuok kiek daugmaz medziagu sunaudosi ir pasiskaiciuok kainas, as irgi buvau per mazai apsiskaiciaves tai suinvestavau kurkas daugiau nei planavau o dar medziagas uzsakinejau per tris kartus, kaip teisingai Waidulis ir raso, geriau uzsisakyti viska per viena syki, nes uz pristatyma dar kiek suploji :) O atlikus pilna izoliacija tikrai nebus kad sedejai golfuke o poto sedesi mersedese S klases :). Ir ivertink tai jog lupsi zemen visas plastmases, jei pasiseks fiksatoriu nesulauzysi, kuom labai abejoju, tai poto atsiras dar daugiau skribejimu, kai plastmases nebesuguls i savo originalias vietas. As asmeniskai dar daug kur klijavau antiscripa, kad nebutu girgzdesiu tarp plastmasiu ir skardu, turejau visa ruloniuka nusipirkes.
Zodziu turi dvi nuomones dabar, o spresti ka ir kaip ir iki kokio lygio daryti jau paciam. Sekmes ir kantrybes darbuose, nes ju prireiks :)

Nėra to blogo, kuris neišeitų...

Pjuvis
Pjuvis portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 7 mėnesiai
Joined: 2016-08-23 18:55

Waiduli, labai dekui uz naudingus patarimus, perziurejau dar Tavo paties atlikta si dideli darba. Viskas labai informatyviai ir aiskiai pateikta, matosi, kad nepagaileta tiek kruospstaus darbo ir laiko, tiek pat ir rasant visa apzvalga. Apsisprendziau, kad neverta deti 4mm vibro, desiu visur 2mm ir bus per akis. Grubiai primeciau, kiek man gali viskas kainuoti. Pas mane kadangi hecbekas ir dar dvieju duru, tai atkrenta nemazai kebulo, primeciau, kad tilpsiu iki 200e uz visas medziagas. Labiausiai per kisene kirs tas Sound Absorberis..na bet ji naudosiu tik ant abloskiu(jei leis storis) ir po plasmasem ivairiom(stoikem ir panasiai). Savo apzvalgoje rasei, kad Tu ji naudojei 15mm storio, sakyciau skamba kiek storokai..lengvai jis ten susispaudzia..?

Valdai, nera cia ka galvot, kai automobilis yra "daromas". Ar jis senas, ar naujas, juk nieko nelemia. As kaip senu masinu gerbejes ir labiausiai vag grupes, tai mane naujesnes net nedomina. Tiesiog pasidariau visa salona as jam jau, susidejau aparatura originalia, ir reziume pasimate, kad sudas gaunasi. Su golfu vaziuojant viduje garsas toks, lyg vaziuotum pravirais langais, arba dar tiksliau-bagazine, nes didziausias garsas sklinda butent is galo. Zinoma, kazkiek itakoja ir tai, kad masina stipriai zeminta, yra arti asfalto ir padangos zemo profilio daugiau visa kita lemia tiesiog automobilio klase. Ziurejau Waido reportaza, tai pas ji ten bagazinej ir zapaskes bliude, ir ant stakanu bei kitur nors kazkiek yra tos vibro izoliacijos, kai pas mane golfe ten nera apskritai nieko, nei veiloko apart kilimo..Automobilis bus tobulinas iki pat galo, cia nebus eilinis golfas ir tiek, i toki tai gal ir nedeciau nieko. Kitaip tariant masina bus neeiline, nors ir naudojama kasdien vazinet i darba (100km per diena), tai tas triuksmas tikrai erzina, plius neisnaudoju nei puses savo turimos garso aparaturos. Kas del isardymo, tai as uzauges su tokiom masinom ir isardes esu ne viena iki paskutinio varztelio ir vel surinkes, sita stichija as jau tikrai ismanau, tad kai moki, tai ir netrunki isardyt ir svarbiausia nesulauzant konors. :)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Susispaudžia tas Sound absorberis stipriai, iki kelių milimetrų...aišku, jis efektyvus, kai nesuspaustas, bet gerai tuo, kad vistiek būna tokių vietų, prie fiksatorių ir pan., kur jis esant reikalui susispaudžia. O kur durų nėra, tai tose vietose vistiek reiktų izoliuoti, jei jau viską daryti...bet didžiausią indėlį dėk ant arkų, galinių ir priekinių - daugiausiai triukšmo nuo jų pareina.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Puslapiai