Valytuvų mechanizmo remontas

23 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58
Valytuvų mechanizmo remontas

Pagal Egio 73 rekomendacijas susiremontavau valytuvų mechanizmą.
Kai orai drėgni ir oras atvėsta ( nuo rudens iki pavasario ) valytuvai išprotėja. Vietoj to, kad nuvalytų 1 kartą, valo 10-20 kartų arba veikia be pertraukos kokias 5-10 min.
Išsiimam valytuvų mechanizmą.



Raudonai pažymėta korpuso kniedės. Jas numušame.
Mėlynai pažymėtos skylutės, kur varšteliais susuksime korpusą po remonto.

Išsiardęs radau visą mechanizmą ir plokšteles tepale. Viska išvaliau, plokšteles palenkiau, kad labiau (stipriau ) liestūsi kontaktai.


Kaip jau minėjau, susukame varžtelius, valytuvų mechanizmą statome į vietą.
Nenoriu prisikarksėt, bet kol kas valytuvai dirba idealiai.

tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Po išvalymo ir plokštelių palenkimo, valytivai veikia idealiai :)

Tomux
Tomux portretas
Offline
Last seen: prieš 2 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-07-19 18:53

Panašus gedimas - įjungus degimą valytuvai ant neutralios padėties sumojuoja apie 9,5 karto. Tai kad atsigultų į vietą kartais reikia net 6 kartus apipurkšti langą, kad vėl mojuotų tuos 9,5 karto :(
Pagal Tonio receptą šiandien paskerdžiau, išvaliau ir sudėjau - problema išliko :( :( :(
Ko gero ne tame problema - teks nerti į info paieškas :(


tonis
tonis portretas
Offline
Last seen: prieš 4 metai 9 mėnesiai
Joined: 2010-01-20 08:58

Pas mane tik įjungus valytuvus mojuodavo be perstojo ilgai. Pas tave įjungus degimą mojuoja :) Matyt šaknys giliau :)

EDVD
EDVD portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 8 mėnesiai
Joined: 2011-11-02 17:14

Sveiki, pas mane bėda tokia kad valytuvai vos veikia, visai neturi "jėgos" nenubraukia ir užstringa. Kaip manot ar padėtų toks remontas man? ar čia varikliukui šakės? Iš pradžių neįsijungdavo, strigdavo pradinėje padėtyje, bet išjudinus veikdavo gerai, o dabar išvis vos juda. Ar teko kam susidurti su tokai bėda? octavia 2002m

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 45 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

teks visa mechanizma isimineti ir sutepineti bei pramankstinti, uzsioksidavo kreipianciosios, pasitaikanti beda.

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

EDVD
EDVD portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 8 mėnesiai
Joined: 2011-11-02 17:14

kadangi pats nesu labai mėgėjas krapštytis, gal numanot kiek toks malonumas gali kainuoti servise?

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 45 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

ziurint ka darysi- jei noresi, kad pramankstintu tai gali kainuoti brangiau nei kito mechanizmo pakeitimas

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

Pas mane tas pats buvo sia savaite, tik pramankstinti jau nebeisejo, neisivaizduoju ka dar reikejo daryti, kad pramankstinti ji, nes per 2 dienas kuo tik netepta ir kas tik nedaryta. Siaip Vilniuje, srote mechanizmas 200 Lt, as pirkau Panevezyje, tai ten mokejau 150Lt, pakeitimas ~30 min. Didziausia problema buvo nuimti pacius valytuvus, nes uzkepe nevaikiskai jie buvo pas mane, Tomux gali patvirtinti :) Vilniuje manau be 250 servisiukas nekalbetu ir nemanau, kad uzsiimtu pramankstinimais.


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-08-09 21:00

Mano manymu, tai bėda bus pačiose kojelėse, prie kurių tvirtinasi valytuvų koteliai (nuotraukoje apibrėžta raudonai). Pas mane irgi panašiai buvo. Sunkokai vaikščiojo ir labai cypė. iš pradžių galvojau, kad tai gumos į stiklą cypia, bet pakėlus valytuvus nuo stiklo cypimas nedingo. Teko imti visą mechanizmą ir ardyti. Tos kojelės su "šlicukais" paprasčiausiai įsikiša į korpusą. Nors ant galo ir stovi manžetukai, bet per laiką vistiek į vidų patenka vandens ir taip renkasi purvas ir rūdys. Pas mane jų buvo tiek, kad tas kojeles vos iškaliau iš korpuso. Viską gražiai išvaliau, privariau salidolo ir vėl viską surinkau. Problema dingo. Valytuvai necypia, vaikšto labai lengvai.
Būtum alytiškis sutvarkytume pigiai ir greitai. :)

Paveiksliukai: 

]

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 valandos 45 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

as toki pati dalyka dariau savo passatui, pasikankinau biski, bet jau keli metai jokiu bedu :)

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Na, aš irgi bandysiu iškalinėti vieną ašelę ir visdėlto susitvarkyti savo, tik šiek tiek sriegį jau apgadinau iškalinėdamas, bet gal dar susitaisysiu...ARXe domėjausi, tai naujas mechanizmas (be varikliuko ir be traukių - o traukes galima senas užsidėti) 238 Lt, tai manau neverta padevėto už 200 Lt pirkti, tuo labiau gal kitur dar pigiau naują paimti galima.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-08-09 21:00

Ten ant ašelės, jei gerai atsimenu, stovi spyruoklinis fiksatorius. Šimtu procentų garantuoti negaliu. Tai gal jis tau ir trukdo iškalti. Iškalinėk per kokį varinį ar bronzinį strypą, arba bent jau per medį, tada negadinsi sriegio.

]

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

taip. Egi, tu neklysti yra ten fiksatoriai ir jie nuimti, bet net nejuda is vietos, gal koki mm tik, kitas puikiai - pats iskrito :)


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Egis73
Egis73 portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-08-09 21:00

Tai reiškia, kad ten jau rūdžių pilna. Todėl tie ir valytuvai sunkiai vaikšto ir skleidžia pašalinius garsus. Aš irgi sunkokai iškaliau, reikėjo pavargti. Kaliau per pagalį, tai sriegio nesugadinau. O paskui, kai viskas gerai išsivalė ir susitepė, tai tas kotelis landžioja kuo puikiausiai, be jokių sunkumų.

]

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Pratęsiant temą...Man pavyko susitaisyti savo mechanizmą, ir dabar duosiu naudingų patarimų kaip profai iškart man išėmė, nepavykus man pačiam iškalti:

1. Jeigu užklinijo/užrūdijo ir neišsiima ašelės, nereikia nieko ten kalti. Reikia su kokiu degtuvu (nežinau kaip vadinasi, žodžiu svarkė) pakaitinti tą visą strypą/ašelę (aišku pirma nuėmus tuos žiedelius ir guminę tarpinę), užmauti vamzdį ant traukės (kad būtų didesnis petys) ir pakaitinus po truputį sukinėti - ir puikiai po truputį viskas išsiima. Taigi, jei lengvai neišsiima - kaitinkite, ir viskas atšoks, nereikia kalti be proto.

2. Būtinai surinkę mechanizmą uždėkite guminę detalę, nes ji tam ir skirta, kad neleisti vandeniui patekti ant ašelės nuo tos plastmasinės apdailos stiklo apačioje...pas mane buvo šiaip kažkokia guma užmauta, bet ji neturėjo pakilimo aplink ašelę, kaip originali guma, todėl visas vanduo ir eidavo ant ašelės pro skylę plastmasėje ir užrūdijo. Ji kainuoja 3 Lt, ir ji BŪTINA.

1 paveiksliuke parodyta kažkokia užmauta pseudo guma, kuri nesaugojo ir dėl ko surūdijo. 2 paveiksliuke kokia turi būti, 3 pav. matyti, kaip pro tos plastmasės skylę vanduo nuteka ant tos pseudoguminės detalės ant ašelės

Paveiksliukai: 

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

va kaip tik norejau rasyt, kad kaitint reik :) Uzkaltas sriegis nebeda - 10 lt ir naujai prasregiuota :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Vistiek metai praėjo ir vėl valytuvų ašelės užrudijo ir valytuvai sustojo...nesuprantu...kažkaip lievai visas tas mazgas suprojektuotas, vanduo ant ašelių bėga nuo stiklo. Kadangi skubėjau, pirkau tvarkingą mechanizmą be varikliuko, susidėjau ir tepalo ant aśelių užvariau nerealiai, kad nors kiek vandenį nuo jų stumtų.

PASTABA LIEČIANTI REMONTĄ: jeigu kas nors pirksite iš laužyno valytuvų mechanizmą, greičiausiai bus anglas, tai reik trumpuosius kronšteinus, kurie ten po ~8 cm ilgio (ne ilguosius) sukeisti vietomis, jie skiriasi keliais mm. Kairiojo valytuvo kronšteinas turi būti ilgesnis. Jeigu nesukeisite, niekaip nesureguliuosite, lips valytuvai arba ant stoikės arba ant lango apatinės gumos. Šitas jau patikrinta karčia patirtim :-)

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

branco
branco portretas
Offline
Last seen: prieš 5 metai 5 mėnesiai
Joined: 2011-04-13 10:38

As irgi siemet jau pasikeiciau :))))


Ex: Škoda Octavia '99 66kW

Laimisuperb
Laimisuperb portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 11 mėnesių
Joined: 2012-07-15 22:23

Man irgi buvo tokia problemėlė, kad valytuvai pradėjo sunkiai vaikščioti. Paaiškėjo, kad rėmas nulūžo vienoje vietoje. Dėvėtą Alytuje pirkau už 100 lt (nežinau, Passat'o buvo ar Audi, bet mano Superbui tiko), keitimas 40 lt. Rėmą bandė įkišti su varikliuku už 200 lt, bet čia jau turėjau patirties, tai nepavyko jiems :) Labai skubėjau, tad uždėjo kreivai, taip ir palikau, lipo valytuvai ant plastmasės, todėl teko pačiam pasireguliuoti vėliau, kažkaip gana sudėtingas procesas buvo...
Dar kai turėjau kitą mašiniuką, tai valytuvai žiemą neveikė. Nuvariau Vilniuje, savanorių pr., pasirodo varikliukas buvo nesandarus ir pribėgus vandens užšaldavo. Surado jie man rėmą už 160 lt, o už pakeitimą, pusvalandžio darbą, paėmė viso labo 140 lt :)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Toni, tau leidus aš papildysiu šiokia tokia pamokėle, beveik ta pačia tema...Žodžiu, man atsibodo kas metus valytuvų mechanizmą ardyti ir sutepinėti. Nutariau parankinėmis priemonėmis susitvarkyti šią problemą. Kam aktualu, gal pravers. Aišku, galbūt galima nusipirkti nuo kitos mašinos tos ašelės apsaugą, kuri geriau saugotų, bet kad Octavia I originali apsauga neatlieka savo funkcijos, tai faktas.

1. Originaliai guminė detalė, kuri dengia ašelę - per žema. Vanduo nuo lango bėga ant apatinės plastmasės, ir per tas skyles plastmasėje bėga ant tos guminės detalės ir tuo pačiu ant valytuvų ašelės, ko pasėkoje ašelė pradeda rūdyti ir užstringa. Originali guminė apsauga:

2. Perkate Autoaibėje tokią detalę (guminė tarpinė priekabos rozetei, kaina 12 Lt). Ji puikiai tiko šiai funkcijai. Yra ir plastmasinių, bet neaišku, kokia ten plastmasė, gali žiemą sutrupinėti, aš ėmiau guminę:

3. Nuimate valytuvus, ir vietoje originalios apsaugos uždedate ją. Aš dar ją užtraukiau plastmasiniu užspaudėju, kad ji nesisukiotu. Užspaudus nebereikia net trumpinti konuso (pas mane matote šiek tiek nupjauta, nes kai užsidėdavo valytuvas, per stipriai spausdavo ir sukdavosi su detale kartu, tai sutrumpinau, ir tik paskui sugalvojau užtraukti su užspaudėju). Ji idealiai ten tinka, uždengia visą kronšteiną:

4. Uždedate tą bendrą plastmasinę apsaugą, valytuvus. rezultatas kaip matote puikus, konuso formos iškilusi apsauga puikiai saugo ašelę nuo vandens, kuris nubėga nuo lango:

Aišku, ar tikrai gerai saugo nuo vandens, bus aišku po metų, bet bent vizualiai atrodo daug geriau saugo, negu originali guminė apsauga. Tai tiek.

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Dėkui vaiduliui už idėjas ir už valytuvo mechanizmą. Pasiekičiau ir patobulinau apsaugą nuo andens, tačiau be plastikinių juosteliu, o tiesiog prisukau su tuo pačiu varžtu, kuris laiko mechanizmą prie kėbulo.

O štai kaip atrodė manasis mechanizmas:

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Jo, tavo jau tikrai pavargęs :).

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.