Naujoji Škoda Octavia RS: greičiausia Octavia

Naujoji Škoda Octavia RS švęs savo pasaulinę premjerą Liepos 10 d. vyksiančioje Goodwood greičio festivalyje (Goodwood Festival of Speed). Čekų kompanija tęsia plačiausią modelių kompaniją savo istorijoje. Trečiosios kartos Octavia RS ir Octavia Combi RS iš tiesų sukuria didžiulį įspūdį savo galingais ir našiais varikliais, lenktyniniu dizainus ir novatoriškomis technologijomis.

„Niekad iki šiol Octavia RS nebuvo tokia greita ir dinamiška, erdvi, saugi bei patogi, kaip mūsų trečiosios kartos kompaktinės klasės sportinis automobilis. Su šiomis puikiomis savybėmis, naujoji Ocatavia RS ir Octavia Combi RS nustato naujus standartus kompaktinės klasės sportiniams modeliams. Tiesiog ideali laisvalaikio ir kasdieninė mašina su maksimalia galia, naujausiomis technologijomis ir geru kainos ir kokybės santykiu,“ sako Škoda generalini direktorius Winfried Vahland.

Naujoji Octavia RS nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekia per 6.8 s., o maksimalus jos greitis 248 km/h. Tai naujojo dviejų litrų agregato, turinčio 162 kW (220 AG) rodikliai. Taip pat bus montuojamas ir dviejų litrų dyzelinis variklis, turintis 135 kW (184 HP), o nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekiantis per 8.1 s, bei važiuojantis maksimaliu 232 km/h greičiu. Abu variantai su 6 bėgių rankine transmisija.

Naujasis modelis taip pat siūlo visas išskirtines savybes kaip ir įprastinė Škoda Octavia: aukščiausias funkcionalumas, daugybę vietos, aukščiausias saugumas, pagalbinės sistemos saugumui ir komfortui bei geras kainos ir kokybės santykis.

Lyginant su antrosios kartos Octavia RS, naujieji varikliai yra galingesni ir tuo pačiu 19% mažiau suvartojantys kuro. Start-Stop bei stabdymo energijos regeneracijos sistemos yra standartinės įrangos dalis. Galima pasirinkti arba rankinę arba dviejų sankabų automatinę transmisiją. Abejos šešių bėgių. Naujoji Octavia RS taip pat yra 88 mm ilgesnė (86 mm Octavia Combi RS) ir 45 mm platesnė. Ratų bazė padidėjo net 102 mm.

Naujosios Škoda Octavia RS standartinės įrangos dalis taip pat yra ir sportinė pakaba. Kėbulas sužemintas 12 mm, o Combi RS 13 mm, lyginant su standartine Octaiva. Naujai sukurta daugiasvirtė pakaba naudojama galinėje važiuoklės dalyje. Elektroninis diferencialo blokavimas (XDS) yra elektroninės stabiliom kontrolės (ESC) dalis ir taip pat montuojama kaip standartinė įranga. Tai padidina automobilio trauką sumažina nepasukamumą greituose posūkiuose. Geresniam valdymui ir tikslumui įdiegtas naujas elektromechaninis progresyvus valdymas. Šios sistemos dėka, vairuotojui reikia mažiau pasukti vairą, kad automobilis važiuotu reikiamu sukimosi kampu.

Be savo sportinių savybių, Naujoji Škoda Octavia pasižymi visais likusias išskirtiniais atributais, kurie išskiria ją kaip naująją Octavia abiejose kėbulo versijose. Tai visų pirma apima įspūdingą vidaus erdvę ir daug "Simply Clever“ sprendimų.






Rubrika: 

Komentarai

Seile varva...

Ne tas žodis :)

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

nu univermagas tai toks grazus man ;)