Garso izoliacija

66 posts / 0 new
Paskutinis įrašas
valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01
Garso izoliacija

Sveiki SKODISTAI,o labjausiai dyzelistai.
Ar jus tenkina garso izoliacija jusu auto.Nuo to priklausys ir tolesni mano postai.Tik nezinau i kuria tema tai talpinti.Tai gali buti kaip ir auto pristatymas ir kaip bendras ir kaip prie audio.
Taigi nukreipkite paklydusi reikiama linkme ir as galbut kazka naudingo parodysiu ir paaiskinsiu :)

Hani
Hani portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 2 mėnesiai
Joined: 2009-07-23 03:40

Sveikas,

Jeigu nori siūlyti kokias nors savo komercines paslaugas, tuomet rašyk forumo skyriuje "Įvairūs". Jeigu tik šiaip nori pasidalint patirtimi apie garso izoliaciją - tuomet ši tema geroje vietoje.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

admin wrote:
Sveikas,

Jeigu nori siūlyti kokias nors savo komercines paslaugas, tuomet rašyk forumo skyriuje "Įvairūs". Jeigu tik šiaip nori pasidalint patirtimi apie garso izoliaciją - tuomet ši tema geroje vietoje.

Ne komercijos tikrai nera.Taigi palauksiu forumieciu reakcijos :)

Powka
Powka portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-10-19 11:42

Na, kogero kiekvienam noretusi, kad kuo tyliau masina veiktu, bet siaip mane tenkina tokia garso izoliacija kokia yra. Kai ramiai vazineji, tai kaip ir nebekreipi demesio i ta garsa, bet vat kai paspaudi gerai, tai jau tada gerai girdisi, kaip plaka dyzeline sirdis :)

Octavia 2,0 TDI

bobas
bobas portretas
Offline
Last seen: prieš 13 metų 4 mėnesiai
Joined: 2009-09-24 21:01

na siaip priekis ir durys normaliai izolliuotos (yra papildoma izoliacine medziaga), taciau manes visai netenkina
bagazines izoliacija. atrodo kad atidaryta butu viskas, jei gale sedi. tai va gal turit kas minciu del bagazines skyriaus izoliacijos :)

siaip valdesas1 +1 uzaktyvuma:)

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Taigi kievienam savo.
Manes garso izoliacija netenkina,todel dariau papildoma,nuo stogo iki dugno.Dabar neturiu lako,bet veliau idesiu foto ka padariau. Efektas tikrai juntamas,nes pora zmoniu pravazeve su manim net nasuprato,kad su dyzeliu vaziavo.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

bobas wrote:
na siaip priekis ir durys normaliai izolliuotos (yra papildoma izoliacine medziaga), taciau manes visai netenkina
bagazines izoliacija. atrodo kad atidaryta butu viskas, jei gale sedi. tai va gal turit kas minciu del bagazines skyriaus izoliacijos :)

siaip valdesas1 +1 uzaktyvuma:)

Na mano aktyvumas tikrai sumazes,nes tai labai itakoja darbo pobudis

Bet kai tik galesiu tikrai visiems padesiu.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Sveiki,
tesiu svo pazada ir ir po truputi ikelinesiu nuotraukas apie papildoma garso izoliacija.Nevisada fotikas budavo po ranka,todel fotkinau mobiliu tel.,taigi kokybe nekokia,bei esme bus aiski.Komentuosiu trumpai,o jei kils klausimu paaiskinsiu veliau.
Papildomai priklijavau priekinio kapoto skarda prie karkaso,nes gamykliskai dedami keli taskai ir skarda vibruoja.

poto uzklijavau plikas vietas garso izoliacija,naudojau su folija nes jos efektyvumas zymiai didesnis

atgal i vieta dedu gamykline garso izoliacija

toliau paklijavau prieinamus plikos skardos plotus


apklijavau variklio plastikini gaubta ir is vidines puses ir is visu sonu kiek yra galimybes

Tai tiek smulkmenu po kapotu.Salone tai pasijaute tuo,kad juntamai sumazejo variklio garsas ir jis nusileido nuo priekinio stiklo zemyn. O ir lauke variklio garsas tapo duslesnis.
Tesinys bus veliau :)

Hani
Hani portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 2 mėnesiai
Joined: 2009-07-23 03:40

O kokia ten plėvelė? Kur tokių daiktų galima nusipirkt?

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Tai ne plevele,o poreta guma,su lipniu apatiniu sluoksniu.To nereikia maisyti su porolonu,kuris geriai vandeni,todel galima klijuoti ir dregnose vietose. Buna ivairiu storiu,labai tiksliai nepasakysiu,bet apie 4;6;8mm.Vilniuje mes kaip ddmenininkai pirkdavom Ligajos technika,bet lygtai jie ir mazmena prekiauja.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Pratesiu tema.
Gamykliskai,bent pas mane,buvo priklijuotas tik gofruotas kartonas.Jis skardos vibracijas gesina neblogai,bet garso izoliacijos efektas mazas.

Todel as kartona nuplesiau,o vietoj jo uzklijavau spec. bituma.

Ant virsaus uzklijavau garso izoliacija.Gavosi kaip sumustinis is vibro ir garso izoliacijos,o tai duoda tikrai labai gera efekta.

Dar kitas zingsnis tai bagazine.Ten irgi reikia gerai izoliuoti visas plokstumas,arku,sparnu,dugno.Nes triuksmas is bagazines labai stiprus,jei tai ne sedanas.Nuotraukose nelabai matysis,bet vel reikia didesnius plikos plotus paklijuoti bitumu,o ant virsaus garso izoliacija.Naudojau ir su folga ir be jos.

http://img41.imageshack.us/img41/8678/20080714006.th.jpg[/IMG][/URL]



Toks vat vaizdzelis.
Tam,kad nebutu labai ismetytos nuotraukos per kelis puslapius,pridedu ir duru izoliacijos darbus





Arvydass
Arvydass portretas
Offline
Last seen: prieš 11 metų 2 mėnesiai
Joined: 2009-08-27 22:50

Pastebejau ,kad ture arku ir bagazines prasta garso izoliacija. Gal net jos ten nera.

Octavia II 2.0FSI 4x4

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Taigi vienoje nuotraukoje gerai matosi kokia yra gamykline izolacija :)

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Egis73 wrote:
Nu nedurniai tu čia pasidarbavai. Susigundžiau ir aš tokiai rekonstrukcijai, bet be pavasario nieko nebus.

Taip be silto oro arba siltos patalpos geriau nepradeti ardyti salono,nes lus visos sponkes ir plastmases.Dar bus foto apie duris :)
Pas mane jau trecia auto su tokiais pasidarbavimais :)

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Afigenai. Na ka, vasara jau zinau ka veiksiu :D. Gal ali mestelti kaina ir laiko sanaudas!

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Bitimines dangos lapas 50x50 cm. kaina apie 21-25 lt
Garso izoliacija su folija 1kv.m apie 65-70 lt.,be folijos apie 50-55 lt.
Kainos dabar gal jau pasikeite,nes mano parasytos,buvo daugiau nei pries metus.
Na o del laiko sanaudu as tau tikrai nepasakysiu.Nuo kiekvieno patirties ir ranku kreivumo priklauso :) .Vienas laikas jei ardai masina pirma karta,kitas jei jei jau 10 ar 20 masinu padares.Ir tai net neturi buti visos vienodos masinos,svarbu zinoti pacius surinkimo isrinkimo principus ir niuasus :)
Dar vienas labai svarbus dalykas tai iki kokiu smulkmenu darai darbus.Nes yra tokiu smulkmenu kuriu nesimato,o laiko uzima daugiau nei didieji darbai,o galutini efekta duoda padarytu darbu visuma.As, vienas, savo auto padariau per savaite.I ta laika ieina ir labai daugelio plastmasiniu detaliu,kaip stoikes,bagazines dangtis,visos centrines konsoles ir kitu isklijavimas is vidaus.

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

Mashina dar traukia??? nes svorio dasidejo tai dafeni :)

Pay tha cost to be da BOSS!!

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

O kaip tau atrodo ar 20-30kg,ne sportinei masinai labai jauciasi :) Butum vilnietis galeciau pavezti,pamatytum ar yra skirtumas :)

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

na zhinau jog kai draugas pasidare Golfe pilna garso izoliacija ir susidejo aparatura tai skirtumas tikrai zhymus buvo :)

Pay tha cost to be da BOSS!!

Hani
Hani portretas
Offline
Last seen: prieš 9 metai 2 mėnesiai
Joined: 2009-07-23 03:40

Tucis wrote:
Mashina dar traukia??? nes svorio dasidejo tai dafeni :)

Geras pastebėjimas :)

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Cia mes jau galim labai toli nugrybauti.Aparatura tikrai daugiau svorio prideda nei izoliacija.Jei protingai naudoji medziagas,ten kur kokiu reikia,svori as parasiau virsuje.Kitas dalykas su kuom tas zymus skirtumas buvo lyginamas,kas per variklis ir tt.
Jei i tavo auto iseda vienas keleivis(ne Zydrunas Savickas),ar tu toki zymu skirtuma jau ir pajauti :)

Tucis
Tucis portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 10 mėnesių
Joined: 2009-08-04 01:56

valdesas wrote:
Cia mes jau galim labai toli nugrybauti.Aparatura tikrai daugiau svorio prideda nei izoliacija.Jei protingai naudoji medziagas,ten kur kokiu reikia,svori as parasiau virsuje.Kitas dalykas su kuom tas zymus skirtumas buvo lyginamas,kas per variklis ir tt.
Jei i tavo auto iseda vienas keleivis(ne Zydrunas Savickas),ar tu toki zymu skirtuma jau ir pajauti :)

variklis R32 skirtumas jautesi ne tik traukime bet ir pacios mashinos svorio centras atsidure gerokai kitoje vietoje... O jeigu zhmogus atsiseda tai skirtumas tikrai jauchiasi...

Pay tha cost to be da BOSS!!

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Pirmame puslapyje idejau nuotrauku ir apie duru izoliacija.Nenorejau ismetyti per kelis lapus.

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

O,kaip su vėdinimu rekonstruotose vietose.... greičiausiai nepagalvota.Kažkada ir aš buvau užsikepęs panašiems darbams tai vienas
galvotas žmogelis parodė savo eksperimentų rezultatus ir mane atkalbėjo.Nebus vėdinimo bus rūdys.
Gerbiu įdėtą darbą,triūsą,bet niekam nepatariu.Be to dyzelis triukšmingas tik pradžioj,užvedus,o paskui vis tylesnis ir tylesnis.
Temos autorius aiškiai ne dyzeliu važinėja,o gal ir medžiagas reklamuoja.Jei klystu tai atsiprašau.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

:) NU tu cia suskelei. Kodel manai kad garso izoliacija daroma tik nuo variklio? Visu hechbeku problema, svilpiantis galas. Bitumas sugeria garsus sklindziancius skarda.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

DonceVoras
DonceVoras portretas
Offline
Last seen: prieš 8 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-12-16 12:38

O man regis jei jau Valdesas ir sau susidėjo, tai dalykas geras, nes kiek pamenu dirbo kažkokioj firmelėj kur tokiais dalykais užsiiminėjo. O jei tas tavo galvotas žmogelis eksperimentavo, tai taip ir gavos.

EX 96 Felicia 1,3 LPG
94 Audi 80 avant 1,9 TDI

tiukus
tiukus portretas
Offline
Last seen: prieš 8 valandos 39 minutės
Joined: 2009-11-22 20:00

"Audioprojektai" valdesas dirbo, o del garso izoliacijos, tai pasiziurek Discovery kanala apie modifikuojamas masinas, tai visas ir daro taip- islupa visa salona visa isklijuoja garso izoliacija, sukisa kapitalna aparatura, apie kitus tobulinimus nekalbu, ir taip visas daro, be to pasaulinio garso firmos, tai negi jie isradineja dvirati ar kazkoki s... mala? Gerai aparaturai reikia ir geros garso izoliacijos...

1997 Skoda Octavia 1,9tdi SLX 66kW nuo 2008.04

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Ramieiga wrote:
O,kaip su vėdinimu rekonstruotose vietose.... greičiausiai nepagalvota.Kažkada ir aš buvau užsikepęs panašiems darbams tai vienas
galvotas žmogelis parodė savo eksperimentų rezultatus ir mane atkalbėjo.Nebus vėdinimo bus rūdys.
Gerbiu įdėtą darbą,triūsą,bet niekam nepatariu.Be to dyzelis triukšmingas tik pradžioj,užvedus,o paskui vis tylesnis ir tylesnis.
Temos autorius aiškiai ne dyzeliu važinėja,o gal ir medžiagas reklamuoja.Jei klystu tai atsiprašau.

Temos autorius aiskiai dyzeliu vazineja(tai paziureti daug ziniu nereikia).O gal galima kur yra reklama, jei tai nebuvo atsakymas i konkretu klausima.
Masinos su garso izoliacija jau po 10 metu vazineja. Buvo atveju kai reikejo lupti izoliacija del kebuliniu darbu, tai zinau ar buna rudys del izoliacijos ar ne.Todel nereikia man pavyzdziu apie kazkieno nevykusius eksperimentus.Reikia zinoti kur, kaip ir su kokiom medziagom daryti ir viskas bus gerai. O apie vedinima ir vandens nutekejima "greiciausiai" pagalvota.
Taigi manau toliau uzsiimti demagogijom siuo klausimu neverta.

Ramieiga
Ramieiga portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 8 mėnesiai
Joined: 2010-04-21 16:56

Visai nenoriu tavo,Valdesai,darbo kritikuoti.Mano minėtas žmogelis didelis auto entuziastas,technikos mokslų daktaras.Buvo užsidegęs
šia įdėja ir po nesėkmingų eksperimentų kiek giliau ja pasidomėjo.Susitiko su gamintojais ,gavo technikos klubų susietų su gamintoju adresus.Susitiko su jais ir gavo lekalus konkrečiam modeliai/WW Passat/tam skirtų medžiagų kodus,brėžinius ir detalias instrukcijas.Paskui sėdo prie kalkuliatoriaus ir paskaičiavus suprato,kad verčiau pasieškoti kito modelio.Profesionaliai ir kokybiškai tai
atlikti pasirodė nepigu.Tai ir atsisakė šios minties.Gaila,š.m. nebegyvena Lietuvoje kitaip duočiau jo info.

10.09.09 Škoda Octavia Combi Elegance 1,6 TDI CR DPF 77KW 105AG Ožkelė-2

dunojus
dunojus portretas
Offline
Last seen: prieš 6 metai 10 mėnesių
Joined: 2010-01-31 20:39

Ramieiga wrote:
O,kaip su vėdinimu rekonstruotose vietose.... greičiausiai nepagalvota.Kažkada ir aš buvau užsikepęs panašiems darbams tai vienas
galvotas žmogelis parodė savo eksperimentų rezultatus ir mane atkalbėjo.Nebus vėdinimo bus rūdys.
Gerbiu įdėtą darbą,triūsą,bet niekam nepatariu.Be to dyzelis triukšmingas tik pradžioj,užvedus,o paskui vis tylesnis ir tylesnis.
Temos autorius aiškiai ne dyzeliu važinėja,o gal ir medžiagas reklamuoja.Jei klystu tai atsiprašau.

Dėl vėdinimo man irgi klausimas atsirado...:)

broliai saunuoliai

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Gale, uz rato arkos ties desiniu sparnu yra vedinimo anga, jei jos neuzklijuosi, tai ir vedinimas bus.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

valdesas wrote:
Bitimines dangos lapas 50x50 cm. kaina apie 21-25 lt
Garso izoliacija su folija 1kv.m apie 65-70 lt.,be folijos apie 50-55 lt.

Kiek supratau, Valdesas klijuoja dvi dangas viena ant kitos, bituminę dangą ir garso izoliaciją? Tai įdomu, kuri realiai didesnį efektą duoda garso izoliavimo prasme, bituminė danga (kuri daugiau skirta slopinti virpesius) ar garso izoliacinė danga?

Ištikrųjų norėčiau išsiklijuoti sau bent Combi bagažinės dangtį ir bagažinę, nes esu baisiai nusivylęs garso izoliacija Octavijoje, bet ar tiek dangų reikia? O jeigu tiesiog kažkokią garso izoliacinę dangą užklijuočiau? Mačiau Senukuose kažkokia parsiduoda, tik aišku nežinau kokia ten jos kokybė...

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Waidulis wrote:
valdesas wrote:
Bitimines dangos lapas 50x50 cm. kaina apie 21-25 lt
Garso izoliacija su folija 1kv.m apie 65-70 lt.,be folijos apie 50-55 lt.

Kiek supratau, Valdesas klijuoja dvi dangas viena ant kitos, bituminę dangą ir garso izoliaciją? Tai įdomu, kuri realiai didesnį efektą duoda garso izoliavimo prasme, bituminė danga (kuri daugiau skirta slopinti virpesius) ar garso izoliacinė danga?

Ištikrųjų norėčiau išsiklijuoti sau bent Combi bagažinės dangtį ir bagažinę, nes esu baisiai nusivylęs garso izoliacija Octavijoje, bet ar tiek dangų reikia? O jeigu tiesiog kažkokią garso izoliacinę dangą užklijuočiau? Mačiau Senukuose kažkokia parsiduoda, tik aišku nežinau kokia ten jos kokybė...


Dvi dangas klijuoju ant tu pavirsiu kurie visai pliki. Jei yra gamyklinis bitumas tai pakanka ant virsaus garso izoliacines.
Kiekviena danga turi savo paskirti, tai jei naudoji kazkuria viena tai ir negauni pilno efekto. O ka tu naudosi tai jau tavo ir pinigines reikalas.

Stasiunia
Stasiunia portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 4 mėnesiai
Joined: 2010-04-28 14:21

Waidulis wrote:
valdesas wrote:
Bitimines dangos lapas 50x50 cm. kaina apie 21-25 lt
Garso izoliacija su folija 1kv.m apie 65-70 lt.,be folijos apie 50-55 lt.

Kiek supratau, Valdesas klijuoja dvi dangas viena ant kitos, bituminę dangą ir garso izoliaciją? Tai įdomu, kuri realiai didesnį efektą duoda garso izoliavimo prasme, bituminė danga (kuri daugiau skirta slopinti virpesius) ar garso izoliacinė danga?

Ištikrųjų norėčiau išsiklijuoti sau bent Combi bagažinės dangtį ir bagažinę, nes esu baisiai nusivylęs garso izoliacija Octavijoje, bet ar tiek dangų reikia? O jeigu tiesiog kažkokią garso izoliacinę dangą užklijuočiau? Mačiau Senukuose kažkokia parsiduoda, tik aišku nežinau kokia ten jos kokybė...

Bituminė - vibracijoms slopinti.
Garso izoliacija - ir taip suprantama ... ;-)

Skodufke Octa-II 2006 2.0 TDI 140 kumelių
Toyota URBAN CRUISER 1.8 (Bobrikas)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

Nesenai ardziau abi galines duris, tai atkreipiau demesi, kokia juokinga garso izoliacija - duru viduryje uzklijuotas toks lopinelis apie 15x15cm - tipo izoliacija :) o dar pagal VIN issitraukus duomenis apie mano masina parasyta 2B7 - ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ШУМОИЗОЛЯЦИЯ :D

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Waidulis wrote:
Nesenai ardziau abi galines duris, tai atkreipiau demesi, kokia juokinga garso izoliacija - duru viduryje uzklijuotas toks lopinelis apie 15x15cm - tipo izoliacija :) o dar pagal VIN issitraukus duomenis apie mano masina parasyta 2B7 - ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ШУМОИЗОЛЯЦИЯ :D

Kokia gamykline izoliacija gerai matosi ir mano nuotraukose. I duris paklijuota bitumo, tam, kad didelis plokscios skardos gabalas neplazdetu kaip veliava vejyje.
Pagal VINa tau meta variklio kapoto vailokone izoliacija.

shadow1
shadow1 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-12-17 13:05

Aš taip pat galiu pasisakyti šia tema. Taigi prieš kelis mėnesius pasidariau priekinių durų garso izoliacija. Tai efektas neįtikėtinas. Gamyklines kolonėles groja žymiai geriau. Prieš darant garso izoliacija planavau keisti koloneles, bet po to apsisprendžiau, kad paliksiu gamyklines, nes dabar man pilnai užtenka garso. Klijavau bitumine danga o po to garso izoliacija. Tiesa naudojau nevisai profesionalias priemones, bet efektas vis tiek manau gavosi labai geras.

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

shadow1 wrote:
Tiesa naudojau nevisai profesionalias priemones, bet efektas vis tiek manau gavosi labai geras.

Gal gali pasidalinti informacija, kokias medŽiagas naudojai ir kur įsigijai? Manau ir man ateinančią vasarą teks įgyvendinti projektą "mažink triukšmą salone" :D

Kiek supratau Valdesas lygtais tokią bituminę dangą naudojo http://www.ligajos-technika.lt/k-flex-h-duct
O čia kiek suprantu triukšmą mažinanti medžiaga http://www.ligajos-technika.lt/k-fonik-system

abi šios medžiagos iš UAB Ligajos Technika

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

shadow1
shadow1 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-12-17 13:05

Pirmiausia klijau bitumine juosta SOUDABAND ALU
Tiesa ji biški plonoka (mažai bitumo) tad klijavau dviem sluoksniais statmenai vienas kitam. Vėliau klijavau Juosta garso izoliacine (Knauf) Man gavosi pigiau nei profesionaliomis priemonėmis o galutinis rezultatas tenkina.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Shadow - koek uz bitumine juosta mokejai. Beje ar imanoma naudoti tepama bituma, kuris nevarva, t.y. sustingsta, bet lieka tamprus. ir koks Knauf storis

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

shadow1
shadow1 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-12-17 13:05

Nelabai dabar pamenu, bet kažkas panašaus apie 40Lt už ruloną (ten kažkur apie 1,5m2 rulone). Apie tepama ir aš buvau galvojęs, bet kai klijavau šitą tai pamačiau, kad su tepamu tai tikrai nieko gero būtų nesigavę (sunkus priėjimas ir pan.). Čia aišku tik mano asmeninė nuomonė.

shadow1
shadow1 portretas
Offline
Last seen: prieš 7 metai 3 mėnesiai
Joined: 2009-12-17 13:05

Pamiršau dar parašyti, kad darant garso izoliacija priekinėse duryse pasikeičiau "podiumus" ant kurių tvirtinasi kolonėles. Gamyklinės jos yra plastmasinės o aš susidėjau iš MDF. Tas taip pat manau turėjo įtakos garso kokybės pokyčiui.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

shadow1 wrote:
Pamiršau dar parašyti, kad darant garso izoliacija priekinėse duryse pasikeičiau "podiumus" ant kurių tvirtinasi kolonėles. Gamyklinės jos yra plastmasinės o aš susidėjau iš MDF. Tas taip pat manau turėjo įtakos garso kokybės pokyčiui.

Sveikinu del zingsniu link geresnio garso. Be abejo gavai geresni efekta del to kad darei kompleksiskai. As dabar nesigilinsiu bendrai i tavo panaudotas garso izoliacijos medziagas(nes kol toje pacioje situacijoje nepanaudosi skirtingu medziagu, nesuprasi skirtumu), nes vis tiek didesnis ar mazesnis efektas bus. Bet garso atzvilgiu efekta duoda visos sudedamosios. Jei nebutum dares garsufkes, nepadetu ir mediniai ziedai, nes vistiek grotu kibire. Mazesne blogybe butu atviksciai, bet tada dinamikas kabotu ore ant tu triju kojeliu, o tai labiausiai itakotu zemesni dazni. Vienu zodiu viskas yra surista. Taigi malonaus klausymo ir mazesnio sniokstimo prie ausu.

Robkek
Robkek portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 7 mėnesiai
Joined: 2009-10-17 22:17

Valdai, ka gali pasakyti apie tepama. Pasak shadow - ji nepatogi naudoti duryse, o kaip del salono grindu ir bagazines. Ar verta ja naudoti. Kiek mm turi sidaryti bitumo kad normaliai sugertu tas vibracijas.

Octavia Combi 2009 1.9 TDI + DSG
EX:Octavia L&K 1999 TDI 81 KW

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Robkek wrote:
Valdai, ka gali pasakyti apie tepama. Pasak shadow - ji nepatogi naudoti duryse, o kaip del salono grindu ir bagazines. Ar verta ja naudoti. Kiek mm turi sidaryti bitumo kad normaliai sugertu tas vibracijas.

Tepamas bitumas neturi armuojancios medziagos ir nesukieteja iki reikiamo kietumo, o tai labai mazina efektyvuma. Atkreipk demesi i originalia vibro izliacija(kad ir bagazineje ties duslintuvu ir po "zapaske" ir ant salono grindu), ten buna kietas bitumas(gal tiksliai jis vadinasi kitaip,bet mums taip paprasciau), o tai ir itakoja gera vibro gesinima. Gaila, bet pas mus as dar niekur neradau pardavime tokio daigto. Kuo mikstesne medziaga tuo, tas efektas mazeja. Taip skambuma tai mazina, bet vistiek ne to reikia darant sumustini is vibro ir garso izpliacijos. Taigi ta bituma kuri as naudoju reikia sildyti fenu, o po atsalimo jis sukieteja labiau nei kauciuko pagrindu, kuri naudojo shadow. O tepamas bitumas turi dar mazesni efekta. Taigi ji galima naudoti tik ten kur fiziskai negali prieiti uzklijuoti lakstini. Siap kazkada mes turejom purskiama is balionelio kazka panasaus, tai sakysim kur visai neimanoma rankos uzkisti jis minimaliai padejo.
Taigi bagazineja kur priejimas geras, net negalvok naudoti mazai efektyviu medziagu. Jau tada, pigumo sumetimais, gali naudoti statybini ruberoida(buvo ir tokiu zmoniu),bet patikek vasara masinoje kvapelis bus nekoks :).
O kiek mm turi buti , tai cia velgi nera taisykles. Tai priklauso nuo medziagos, koki efekta zmogus nori gauti, kiek lituku gali isleisti, pagaliau yra tokiu vietu kur kiekvienas mm turi reiksme del vietos trukumo.
Ta tema aisku galima kalbet ir kalbet. Bet tai reikia daryti prie :beer: neskubant, nes dar yra labai daug niuansu netgi ir su paprasciausia klijavimo metodika.
Nu cia pavariau. Gana :)

Waidulis
Waidulis portretas
Offline
Last seen: prieš 6 mėnesiai 2 savaitės
Joined: 2010-06-09 14:31

valdesas wrote:
Ta tema aisku galima kalbet ir kalbet. Bet tai reikia daryti prie :beer: neskubant, nes dar yra labai daug niuansu netgi ir su paprasciausia klijavimo metodika.
Nu cia pavariau. Gana :)

Namioka supratom...tik iki vasaros taip ir nusigerti galima :bigsmile:

Škoda Kodiaq RS 2019m., 4x4, 2l CR TDI, 176kw, DSG.
Škoda Superb Combi 2012m., 4x4, 2l CR TDI 103kw, DSG. Parduota.
Škoda Fabia hečbekas 2002m. 1.9l sdi, 47kw, mech. Utilizuota.
Škoda Octavia Combi 1999m., 2.0l, 85kw, benzinas/dujos, mech. Parduota.

KURSIUS
KURSIUS portretas
Offline
Last seen: prieš 10 metų 2 mėnesiai
Joined: 2013-01-14 10:33

brr... tai triuksmas vis tik didelis!!! jei cia tokiais ardymais zmones uzsiima, gal tikrai tada geriau apie kita modeli pamastyti

naujokas
naujokas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 1 mėnesis
Joined: 2011-03-18 20:27

Viskas ten normaliai, jei nori geros garso izoliacijos tai tada pirk koki MB siu metu limuzino klases, tada bus tyku ramu...

jexas
jexas portretas
Offline
Last seen: prieš 1 metai 6 mėnesiai
Joined: 2012-11-20 17:51

Arba muziką garsiai klausyk - nesigirdi jokio triukšmo :D

Skoda Octavia 1.9TDI 66KW 1999m.

valdesas
valdesas portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 8 mėnesiai
Joined: 2009-10-29 14:01

Na taip, be garso izoliacijos (bent duru), tai girdi triuksma, bet kitame dazniu diapazone, ypac Okta1.

RS
RS portretas
Offline
Last seen: prieš 3 metai 6 mėnesiai
Joined: 2009-08-28 13:41

Garso izoliacijos, kokia padaryta pas Valdesą nerasi gamykliškai padarytos nei pas vieną gamintoją. Nemanau, kad jis tą garso izoliaciją darė vien tik iš būtinybės, todėl kad viduje neįmanoma važiuoti be jos, bet buvo turbūt kitokių poreikių ir aspektų. Išsigąndo žmogus, kad nusipirkęs Škodą gaus atlikinėti tokius kryžiaus žygius kaip pas Valdą :D Škodos garso izoliacija tikria nėra stebuklingą, ebt žiūrinėjant tarpinius variantsu aš nelabai jaučiu skirtumo kol neįsėdi į Audi A8 nuo 2003 metų, tada tikrai pajauti, kad Škodoje izolaicija prastesnė. Jeigu ieškotum kažkiokio prestižinės kalsės atstovo, tada taip, Škoda galima kritikuoti dėl prastos garso izoliacijos, bet pas dauguma gamintoju ji yra prasta arba vidutinė vertinant tik vidutinės klasės automobilius. Jeigu tikrai yra poreikis visada ją galima pagerinti įdedant ne tiek daug pinigų, kiek daug darbo. Jeigu daraisi ne pats, tai tikrai brangus malonumas, bet jeigu to žmogui norisi, tai kodėl gi ne.

Puslapiai